قالب های فارسی وردپرس 2

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 2

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

ADT در نمایشگاه CES 2019، سیستم امنیت خانگی جدیدش را رونمایی کرد

شرکت امنیتی ADT درحال‌بهینه‌سازی سیستم‌های امنیت خانگی‌اش است. این شرکت در نمایشگاه CES 2019، پلتفرم جدید ADT Command را رونمایی کرد که به‌همراه چند محصول دیگر، در حوزه‌ی هوشمندسازی و اتوماسیون خانگی عرضه خواهند شد.

پنل ADT Command صفحه‌ی ۷ اینچی لمسی بی‌سیم با قابلیت‌های اتصال به اجزای خانه‌ی هوشمند است که به‌عنوان مرکز اصلی سیستم امنیتی کار می‌کند. مشتریان با استفاده از اپلیکیشن ADT Control می‌توانند تجهیزات خانه‌ی هوشمندشان را از هر مکانی کنترل کنند. اپلیکیشن و پلتفرم اصلی ADT از بیش از ۲۵۰ دستگاه در برندهای مختلف پشتیبانی می‌کنند.

محصول جدید ADT جایگزین نسخه‌ی قدیمی، یعنی ADT Pulse خواهد شد. البته، شرکت سازنده عنوان کرده اکثر دستگاه‌های هماهنگ با نسخه‌ی قبلی در ADT Command نیز پشتیبانی می‌شوند.

پنل امنیتی ADT به دوربین داخلی مجهز است که در زمان غیرفعال‌شدن سیستم، تصویری از افراد حاضر در خانه ضبط می‌کند. به‌علاوه، قانون‌ها و صحنه‌های اختصاصی را نیز می‌توان برای پلتفرم تعریف و در آن ذخیره کرد. به‌عنوان مثال، موقعیت‌های خطرناکی همچون تشخیص آتش‌سوزی یا بازشدن قفل درها یا روشن‌شدن چراغ‌ها، هرکدام قوانین و شرایط خاص خود را خواهند داشت. درمجموع، مشتریان ADT Command خدمات نظارت و پاسخ‌گویی سریع شرکت را نیز دریافت می‌کنند که ۴ هزار متخصص و ۱۰ مرکز نظارتی از آن پشتیبانی می‌کنند.

پنل مدیریت ADT از باتری پشتیبان اضطراری و ارتباط دوکاناله‌ی پهن‌باند و LTE بهره می‌برد که اتصال همیشگی آن را تضمین می‌کند. شرکت سازنده ادعا می‌کند حسگرهای امنیتی پنل جدید از رمزنگاری دو‌طرفه بهره می‌برند که خطر هک‌شدن را تاحدممکن کاهش می‌دهد. به‌علاوه، رمزگذاری برای هر کاربر و تنظیم دسترسی‌ها امنیت سیستم را افزایش می‌دهد.

در اپلیکیشن ADT Control، می‌توان اتوماسیون را براساس موقعیت‌های مختلف تنظیم کرد. برای نمونه، می‌توان خاموش‌کردن چراغ‌ها یا فعال‌کردن سیستم هشدار را طبق شرایطی خاص فعال کرد. به‌علاوه، امکان ارسال دستورهای صوتی برای فعال و غیرفعال‌کردن سیستم‌های امنیتی به‌کمک حساب‌های کاربری متصل به گوگل‌هوم یا آمازون الکسا در ADT Command وجود دارد. دستورهایی همچون قفل‌کردن و بازکردن درها یا مدیریت دستگاه‌هایی دیگر متصل به اینترنت نیز با دستورهای صوتی امکان‌پذیر است.

قیمت نهایی پنل جدید شرکت ADT هنوز مشخص نشده؛ اما خرید و اجرا و فعال‌سازی آن در خانه‌های هوشمند، از ابتدای سال جاری میلادی امکان‌پذیر خواهد بود.

CES LOGO

  

برای مشاهده کلیه اخبار و مقالات و تماشای ویدیوهای مرتبط با نمایشگاه به صفحه اختصاصی CES 2019 مراجعه کنید.

آسیب پذیری روز صفرم در ویندوز، اجازه دوباره‌‌‌نویسی فایل‌ها را می‌دهد

یکی از پژوهشگران امنیت سایبری که در توییتر با حساب کاربری SandboxEscaper شناخته می‌شود، چهارمین آسیب‌پذیری روز صفرم (0-day) خود را منتشر کرد که روی سیستم‌عامل ویندوزکشف کرده است. این آسیب‌پذیری به نفوذگر اجازه‌ می‌دهد فایل‌ها را با داده‌های نامتعارف یا دلخواه دوباره‌نویسی کند. نتیجه‌ی اجرای کُد PoC منتشر‌شده‌ی این پژوهشگر بازنویسی فایل pci.sys با داده‌های مخدوش درباره‌ی اطلاعات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ویندوز را باعث می‌شود. درنهایت این فرایند، پیغام WER برای قربانی نمایش داده و به ورود سیستم‌عامل به حالت Recovery Mode منجر می‌شود.

pci.sys_windows_bug

در توضیحات منتشرشده‌ی SandboxEscaper اعلام شده که اکسپلویت (Exploit) نوشته‌شده محدودیت‌هایی دارد و در برخی پردازنده‌ها، امکان اجرای آن مقدور نیست. به‌عنوان مثال، این اکسپلویت در پردازنده‌های تک‌هسته‌ای به‌درستی پاسخ‌گو نیست. همچنین، اعلام شده که برای اجرای موفقیت‌آمیز این آسیب‌پذیری در برخی حالات زمان بیشتری لازم است و در مواقعی که شرایط Race Condition اتفاق بیفتد، امکان اجرانشدن این اکسپلویت وجود دارد.

ویل دورمن، عضو تیم کشف آسیب‌پذیری CERT/CC، صحت این آسیب‌پذیری را اعلام کرد و همچنین توضیح داد عملیات دوباره‌نویسی فایل‌ها موقتی است. میتجا کولسک، از پژوهشگران مرکز Acros Security، در پاسخ به صحبت‌های دورمن اعلام کرد موضوع دائمی‌نبودن اجرای اکسپلویت مهم نیست و تأیید نفوذ مهاجم برای اثباتش کافی است.

Dorrman

ممکن است نفوذگران با به‌روزرسانی این اکسپلویت بتوانند ابزار خودکاری برای اجرای حمله‌ی تکذیب سرویس آماده کنند

تا وقتی هدف اکسپلویت بازنویسی فایل pci.sys باشد، امکان حمله‌ی DoS روی سیستم‌عامل‌های ویندوزی بدون دسترسی‌داشتن ادمین وجود دارد. همان‌طورکه می‌دانیم، pci.sys کامپوننتی سیستمی است که برای بوت‌شدن صحیح سیستم‌عامل ضروری است و بخش‌های مختلف فیزیکی در ارتباط با سیستم‌عامل را بررسی می‌کند. دورمن توضیح می‌دهد که امکان انتخاب فایل‌های دیگر برای دوباره‌نویسی وجود دارد و در این مثال، انتخاب فایل pci.sys فقط برای اثبات این موضوع است. در این آسیب‌پذیری، دوباره‌نویسی فایل‌های مهمی ممکن است که دسترسی به آن وجود ندارد. همچنین، SandboxEscaper در توضیحات مربوط به اکسپلویت خود گفته امکان غیرفعال‌کردن آنتی‌ویروس‌ها از این مجرا وجود دارد. او در توییتش بیان کرده این آسیب‌پذیری را ازطریق ایمیل به مرکز پاسخ‌گویی امنیتی مایکروسافت MSRC اطلاع داده است.

چه هدیه ای یک خانم را خوشحال می کند ؟

هدیه مناسب برای خانم ها با توجه به سلیقه و روحیات آنها

برای تهیه یک هدیه مناسب برای خانم ها اول باید بدانید برای چه مناسبتی خرید می کنید و آن فرد چه نقشی در زندگی شما دارد. خانم ها علاقه بیشتری به دریافت هدیه دارند و به عبارتی گرفتن یا نگرفتن آن در مناسبت ها خیلی برایشان مهم است ، شما می توانید با خرید یک هدیه مناسب همسرتان را به خود وابسته کنید و او را عاشق تر از قبل نمایید.هدیه به خانم ها

هدیه به خانم ها

خرید کردن برای خانم ها یکی از سخت ترین کار ها است اما در یک شکل کلی دادن چند هدیه به خانم ها همیشه برایشان جذاب است. ما در این مطلب از نمناک چند پیشنهاد به شما می دهیم که شما می توانید یکی از آنها را بر حسب سلیقه تان برای هر خانمی انتخاب کنید و او را هیجان زده سازید.

هدیه به خانم ها

چه هدیه ای به خانم ها بدهیم؟

چه هدیه ای موجب خوشحالی یک خانم میشود ؟

یک هدیه نشانگر اهمیت فرد مقابل برای شماست پس هنگامی که مراسم مهمی مانند سالگرد ازدواج،تولدویا جشن فارق التحصیلی در راه است دقت لازم را بکار ببرید.ابتدا توان مالی خود را بسنجید و با توجه به آن گزینه های خود را بررسی کنید.

گزینه های مورد نظر شما برای کادو دادن به یک زن احتمالا زیورآلات ،کفش ،گل یا کتاب باشد .شما به شرطی میتوانید به خانم ها لباس هدیه دهید که سایز آنها را بدانید. اگر سایز لباس انها را نمیدانید توصیه میشود از لباس کادو دادن بپرهیزید چرا که یک لباس کوچک یا خیلی بزرگ اصلا مناسب نمیباشد.

شاید زیور آلات الویت انتخاب شما نباشد.اما بدانید که هدیه دادن زیور آلات نشانه عشق شما و یک احساس پاک و قشنگ به یک زن میباشد.اما همیشه نباید یک چیز بزرگ یا خیلی خاص به خانم ها هدیه دهید.گاهی زنها با یک هدیه کوچک و ساده نیز خوشحال میشوند.

 خوشحال کردن خانم ها

نکاتی که باید هنگام هدیه دادن به خانم ها رعایت کنید

مناسب ترین هدیه برای خانم ها چیست؟

در صورتی که بودجه شما برای خرید هدیه زیاد است و وقت کافی را در اختیار دارید بهتر است بدانید که اکثر خانم ها هدیه مورد علاقه شان طلاست،ولی برای خرید هدیه سلیقه طرف مقابل را در انتخاب طلا در نظر بگیرید. مثلا زیور آلاتی که مورد علاقه آنها است و بیشتر از آن استفاده میکنند یکی از گزینه هایی است که شما میتوانید برای خرید هدیه از آن کمک بگیرید.

توجه کنید که همسرتان از چه نوع طلایی استفاده میکند،طلای سفید یا زرد؟ آیا در طلاهای مورد استفاده شان نگین های زیادی بکار رفته است؟یا چه طرح هایی دارند؟

سپس شما میتوانید با استفاده از این اطلاعات بدست آمده از میان انواع گوناگون زیور آلات مثل گردنبند ،گوشواره،دستبند و... یکی را برای هدیه انتخاب کنید. طلا یکی از فلزات ارزشمند و گرانبهایی است که به دلیل رنگ زیبا و ویژگی های منحصر به فرد مورد توجه همگان به ویژه خانم ها بوده است.

طلا یکی از زیور آلات گرانبهایی است که همیشه خانم هارا به سمت خود جذب میکند. امروزه طلا به صورت سنتی وارد بازار نمیشود و طراحان طلا به دنبال خلق زیورآلاتی با طرح هایی جدید و جذاب اند که بیشتر ،مشتریان خود را جذب میکند.

 مناسب ترین هدیه برای خانم ها

انتخاب بهترین کادو برای خانم ها

همیشه گرانترین بهترین نیست

گاهی اوقات خانم ها با یک هدیه ساده و با قیمت مناسب نیز خوشحال میشوند و شما میتوانید عشق و علاقه خود را به او نشان دهید .مثلا هدیه دادن یک زنجیر طلای ظریف یا گردنبند های قیروزه نیز اگر چه قیمت زیادی ندارند اما ارزش بالایی دارند.

یکی از گزینه های دیگر خرید هدیه برای خانمی که بدنبال هدیه های گرانبها و پر زرق و برق نیست گردنبند نقره است که سادگی و ظرافت و زیبایی در آن باهم آمیخته شده است .

نقره در کنار یاقوت و فیروزه جلوه بی نظیری پیدا میکند و میتواند هدیه ای مناسب و زیبا باشد شما جهت خرید چنین هدیه هایی میتوانید طرحهای مختلفی از آنها را در فروشگاههای اینترنتی مشاهده کنید و گزینه مورد علاقه تان را خریداری کنید .

سورپرایز کردن همسر

خوشحال کردن خانم ها با یک هدیه مناسب

بدلیجات مدرن هدیه های فوق العاده برای خانم ها

در دنیای امروز بسیاری از خانمها طرفدار زیورآلات بدلی هستند زیور آلاتی که اگرچه خیلی از ما فکر میکنیم میتوانیم هزینه ی کمی را برای خرید آنها صرف کنیم اما اینطور نیست و قیمتهای کمی هم ندارند .

امروزه برند های معتبری به طراحی زیورآلات بدلی میپردازند و در ساختار آنها از سنگهای مصنوعی استفاده میکنند و زیبایی بسیاری را به آن میبخشند .

انتخاب و تزیین یک هدیه ی مناسب برای خانم ها

بسیاری از دختران امروزی طرفدار گوشواره هایی هستند که طرح سنتی با مدرن در آنها تلفیق شده است مثلا گوشواره هایی که در آن از منگوله های قدیمی استفاده شده یا گوشواره شیشه ای که طرح ترمه دارد میتواند هدیه های مناسبی باشند.

اگر زیور آلات را به عنوان هدیه انتخاب کردید باید برای آن بسته بندی و جعبه ی کادویی ارزشمند و خلاقانه ای هم در نظر بگیرید . چرا که جعبه کادوی ارزشمند و زیبا میتواند نشان دهنده ی هدیه زیبا و ارزشمندی نیز باشد.

برای تزئین جعبه کادویی خود میتوانید از گلهای مختلف با رنگ و بوی متفاوت استفاده کنید .

مثلا برای تنوع میتوانید بجای گل رز از گلهایی مثل سوسن و زنبق استفاده کنید .

تزئین زیبای کادو میتواند به مراتب آن را ارزشمند تر جلوه دهد.

 جعبه کادو

انتخاب جعبه کادوی زیبا برای خانم ها

هدایای پیشنهادی به خانم ها

گزینه های زیر بهترین پیشنهادهای سایت نمناک برای شما هستند.

هدیه نقدی

اگر وقت کافی برای خرید آنچه می خواهید ندارید و یا نمی دانید چه هدیه ای مناسب خانم هاست ، یکی از ساده ترین انواع هدیه برای هر فرد در هر مناسبتی پول نقد یا یک سکه طلا است شما می توانید پول نقد را به صورت یک کارت هدیه بانکی بگیرید که زیباتر باشد.

لوازم منزل

برخی خانم ها به وسایل خانه علاقمند هستند و همیشه به آنها نیاز دارند پس اگر با علایق فردی که می خواهید به او هدیه بدهید آشنا هستید اشیا دکوری ساده تا وسایل بزرگ برقی آشپزخانه و جا شمعی، ظروف تزیینی و مجسمه می تواند هدیه مناسبی باشد. ظروف آشپزخانه و پذیرایی هم گزینه مناسبی است.

 انتخاب یک هدیه مناسب

چه هدیه ای برای خانم ها مناسب است؟

هدیه هایی که برای خانم ها مناسب است

عطر

خانم ها همیشه از خوشبو شدن و عطر خریدن لذت می برند و برخی از آنها عطر باز هستند مارک های خوب و جنس اصل را می شناسند پس عطر های تقلبی نخرید و کمی وقت بگذارید و برای همسرتان بهترین را بخرید.

زمان خرید عطر توجه کنید که همسرتان به بو های خنک علاقه مند است یا گرم، عطر های تلخ را بیشتر می پسندد یا شیرین و بر این اساس برای او عطر بخرید.

لباس و کفش

اگر سایز و سلیقه خانمی را که می خواهید به او هدیه بدهید را بدانید خرید لباس و کفش می تواند بسیار مناسب است. شال و روسری هم گزینه مناسب دیگری است که در مناسبت های کوچک بهتر است آن را تهیه کنید.

عینک آفتابی

خریدن عینک آفتابی برای خانم ها در اصل زدن یک تیر با چند نشان است زیرا این هدیه جنبه مد و زیبایی و سلامتی را با هم دارد. اما باید مراقب باشید که حتماً عینک آفتابی استاندارد و اصل بخرید.

 عینک آفتابی

خرید عینک آفتابی اصل برای هدیه دادن به خانم ها

دادن بهترین هدیه به خانم ها

کیف

کیف ها ازلوازم مورد علاقه و مورد نیازخانم ها هستند و تنوع زیادی مانند انواع کوله پشتی یا کیف دستی و کیف پولدارند . با توجه به سبک پوشش و تیپ همسر یا مادر یا دوستتان برای او کیف مورد نظر را بخرید.

بلیت کنسرت

برای شاد کردن همسرتان می توانید او را به کنسرت خواننده مورد علاقه اش ببرید زیرا این بهترین هدیه برای او خواهد بود.

سفر

چیزی که خیلی بیشتر از خریدن هدیه همسر شما را شاد کند رفتن به یک سفر دو نفره در تاریخ تولدش و ساختن یک خاطره شیرین برای اوست.

 مسافرت دونفره

مسافرت دو نفره در مناسبت های خاص بهترین هدیه به خانم ها

مناسب ترین هدایا برای خانم ها

وسایل الکترونیکی

یکی از بهترین گزینه های هدیه دادن به خانم هایی که به تکنولوژی علاقه دارند ، کامپیوتر و یا تبلت ، گوشی موبایل جدید یا تعویض سیستم کامپیوتریاست.

ساعت

برخی از خانم ها استفاده از ساعت را دو ست دارند پس برای یک موقعیت خاص یک ساعت جدید یا مارک و با کیفیت برای او بخرید و خوشحالش کنید.

لوازم آرایش

از بهترین گزینه های خرید برای هر خانمی لوازم آرایش است . اگر خانم شما اهل آرایش است می توانید یک ست کامل از یک مارک خوب برایش بخرید و ببینید چقدر خوشحال می شود.

 ست لوازم آرایش

ست لوازم آرایشی مناسب ترین هدیه برای خانم ها

به خانم ها چه هدیه ای بدهیم؟

کتاب

کتاب یکی از هدایای مناسب برای خانم های کتاب خوان است و می تواند آنها را بیش از هر پچیز خوشحال کند . پس اگر سلیقه او را می دانید بر طبق آن یک کتاب جدید برایش بخرید.

عروسک فانتزی

خیلی از خانم ها هنوز کودک درونشان زنده و فعال است اگر برای این خانم یک عروسک فانتزی و ناز بخرید او بسیار خوشحال می شود.

گل و شکلات

یک جعبه پر از شکلات های مختلف برای خانم هایی که اهل شیرینی خوردن هستند هیجان انگیز و خوشحال کننده است.

هدایای تبلیغاتی چیست و چه تاثیری بر تبلیغات دارد؟

هدایای تبلیغاتی یک تصویر اولیه و پایدار از خدمات شما بر ذهن کاربران ایجاد می‌کند و اثری ماندگار نسبت به دیگر روشهای تبلیغات خواهد داشت. بسیاری از شرکت ها قبل از ارائه خدمات خود نمونه ای از محصولشان را به صورت رایگان به مشتریان عرضه می‌کنند. همه افراد دریافت هدیه را دوست دارند و به همین دلیل برای یکبار هم که شده از آن استفاده می‌کنند و اگر از محصول راضی باشند نسبت به خرید تهیه دوباره آن اقدام می‌کنند. ما می دانیم که مشتریان آگهی های چاپی و نامه های تبلیغاتی شرکت ها را نزد خود نگه نمی‌دارند اما هدیه تبلیغاتی مانند یک جاکلیدی کوچک یا فلش مموری… که اطلاعات تماس شما برروی ان درج شده می تواند در تمام طول سال  در اختیارشان قرار گیرد. در واقع به کمک هدایای تبلیغاتی می‌توان با مخاطبان و مشتریان بالقوه ارتباط داشت و با هزینه ای اندک در جذب موثر مشتری قدم برداشت. هدایای تبلیغاتی برند شما را ایجاد کرده و خدمات شما را به نمایش می‌گذارد. در واقع یک هدیه تبلیغاتی می‌تواند سفیرا برند و خدمات شما در دستان مشتریان و کاربرانتان باشد و توانایی های شما را در ذهن کاربران ماندگار کند.   

انواع هدیه تبلیغاتی

خودکار، روان نویس و جاسوئیچی تبلیغاتی: این دو نوع از ارزانترین و قدیمی ترین هدایای تبلیغاتی هستند که تا مدتی در دست مشتری باقی می ماند و بعد از آن دور انداخته می شود. حداکثر زمان استفاده از آن یکسال می باشد ولی برای تبلیغات کوتاه مدت، تبلیغ در نمایشگاه ها و تحویل به عموم  بسیار مناسب است و می توان بصورت گسترده تولید انجام داد.
نمونه ی جاسوئیچی تبلیغاتی MDF را در اینجا مشاهده کنید:
لیوان، کیف دستی، سررسید و ساعت: هدایای تبلیغاتی مناسب فروشگاه ها و مغازه های معتبر است که بیشتر به مشتریان ثابت تقدیم می شود. این مشتریان که قبلاً هم از شما خرید کردند، شما را با این هدایا به یاد خواهند داشت. حداکثر زمان استفاده ی این هدایا سه سال است.
هدیه تبلیغاتی تندیس و کیف: مناسب تقدیر و تشکر و همایش ها و جشنواره ها می باشد.
هدیه تبلیغاتی فلش مموری: فلش مموری در دو نوع معمولی و سفارشی جهت هدیه یه مشتریان می باشد. فلش های معمولی مانند همه ی فلش مموری های موجود در بازار است که اطلاعات شرکت روی آن حک می شود و فلش مموری سفارشی در قالب های خاص به شکل لوگوی شما قابل تهیه است. نمونه ی فلش های سفارشی را در اینجا مشاهده نمایید.
عمر استفاده از این هدایا طولانی مدت است و هدیه ای ماندگار خواهد ماند به شرطیکه با کیفیت و حافظه ی خوب باشد و نه مانند فلش مموری های سفارشی که شرکت ها فقط برای کلاس کاری تولید می کنند و برایشان مهم نیست که مشتری یک روز استفاده می کند یا یک ماه!
ساعت و ست های چرمی و فلزی: از سری هدایای تبلیغاتی لوکس هستند که کارخانه ها و شرکت های بین المللی برای مدیران شرکت های همکار خود در تعداد محدود تولید می کنند.
هدیه تبلیغاتی مالتی مدیا: کلیپ ها و سی دی های مالتی مدیا جهت معرفی خدمات یک شرکت، فروشگاه و کارخانه تهیه می شود و معمولاً در نمایشگاه ها به عموم  تحویل داده می شود
هدایای تبلیغاتی خاص: هدایای تبلیغاتی خاص معمولاً برای کارمندان و همکاران یک شرکت تهیه و تولید می گردد. عمر استفاده از آن طولانی و در صورت استفاده برای مشتری، می تواند ساده تر و کم هزینه تر تولید شود 

هدایای تبلیغاتی بزرگترین و عالیترین راه برای ایجاد یک تصویر اولیه و پایدار از توانایی های شما در ذهن کاربران و مشتریان شما است.هدایای تبلیغاتی در مقابل روشهای دیگر تبلیغات اثرگذاری و ماندگاری بیشتری دارند و حقیقت این است که پیداکردن مشتری جدید و افزایش فروش راه ساده ای برای هیچ کمپانی نیست.

هدایای تبلیغاتی بزرگترین و عالیترین راه برای ایجاد یک تصویر اولیه و پایدار از توانایی های شما در ذهن کاربران و مشتریان شما است.هدایای تبلیغاتی در مقابل روشهای دیگر تبلیغات اثرگذاری و ماندگاری بیشتری دارند و حقیقت این است که پیداکردن مشتری جدید و افزایش فروش راه ساده ای برای هیچ کمپانی نیست.

به کمک هدایای تبلیغاتی میتوان براین چالش بزرگ غلبه نمود ،یک هدیه تبلیغاتی موثر احتیاج دارد عملی و تاثیرگذار باشد.مهمترین اثرگذاری هدایای تبلیغاتی که باعث ایجا حس خوشایند در مشتری و کاربران میشود اینست:

گرفتن چیزی در قبال هیچ چیزهدایای تبلیغاتی برند شمارا ایجاد میکنند و اطلاعات و خدمات شمارا درحال نمایش می گذارند.به کمک هدایای تبلیغاتی میتوانید پتانسیلها و توانایی های برند و سازمان خود را ارتقا داده و نقاط قوت خود را نشان دهید. 



هدایای تبلیغاتی سفیران سازمان و خدمات شما در دستان کاربران و مشتریان شماهستند که بصورت خاموش و ماندگار ،نام و قابلیتهای شما را در ذهن آنها ماندگار میکنند.

با نزدیک شدن به پایان سال اکثر شرکتها و سازمانها برای تهیه هدیه تبلیغاتی سال نو شروع به تکاپو می کنند و در این بین پیدا کردن بهترین ایده برای تهیه هدیه تبلیغاتی مناسب بسیار حائز اهمیت میباشد.





چه محصولاتی به عنوان هدایای تبلیغاتی موثر هستند؟اینکه چه نوع هدایای تبلیغاتی برای یک سازمان موثر است را نوع کار و خدمات ان سازمان مشخص میکند.برای روشن شدن این موضوع برایتان مثالی میزنیم:
اگر سازمان شما در فیلد ورزش کار میکند مسلما لباسهای ورزشی ، کلاه و غیره که دقیقا در فیلد کاری سازمان شماست بسیار موثر خواهد بود اما نکته مهم در این رابطه اینست که کاربران و مشتریان شما در تمام سالهای گدشته از سازمان شما هدایای تبلیغاتی از این دست را دریافت کرده اند و شاید دیگر برایشان جذابیتی نداشته باشد.
اکنون این سوال مطرح میشود که چگونه بهترین هدیه تبلیغاتی را برای سازمان و مشتریان خود تهیه کنیم تا همیشه ماندگار و تاثیر گذار باشد و همچین در دیدگاه و دهنیت مشتریان شما نشان از قابلیتها و توانایی شما را داشته باشد و از همه مهمتر اینکه جدید و خاص باشد.




بررسی تاثیر گذاری هدایا تبلیغاتی از دیدگاه یک سایت معتبر جهانی :اصولا هدایای تبلیغاتی یک تاکتیک بازاریابی شناخته میشود طی بررسی انجام شده در وب سایت معتبر www.sageworld.com برروی میزان اثر گداری و استفاده هدایای تبلیغاتی در میان مشتریان و کاربران نتایج زیر بدست امده است :
1. از هر 10 مشتری ، 8 مشتری بین یک تا 10 عدد از هدایای تبلغاتی را دریافت داشته اند
2. 43 % از این مشتریان از هدیه تبلیغاتی در کمتر از یک هفته از دریافتش استفاده میکنند
3. از این 10مشتری ، 6 نفر هدیه تبلیغاتی را تا 2 سال نگهداری میکنند.
4. فقط یک نفر از 5 نفر با احتمال هم هدیه تبلیغاتی خود را استفاده نکرده و دور می اندازد
5. قبل از دریافت هدایای تبلیغاتی، 55% مردم امکان کار با دهنده هدیه تبلیغاتی را داشتند که بعد از دریافت هدیه تبلیغاتی این رقم به 85% افزایش میابد.
6. کیفهای تبلیغاتی اثر گذار ترین هدیه تبلیغاتی در آمریکا شناخته شده است ( البته این نکته حائز اهمیت است که هر فرهنگ و کشوری یک نوع هدیه تبلیغاتی بیشترین اثرگذاری را برایش دارد )
7. 30% از مردم آمریکا دارای یک هدیه تبلیغاتی که همیشه همراهشان هست میباشند
8. اولین محصول تبلیغاتی شناخته شده بج سینه در زمان ریاست جرج واشنگتن در آمریکاست
9. 53% موارد هدیه تبلیغاتی تصویر مطلوبی از هدیه دهنده  در زهن مشتری ایجاد میکند.
10. 48% مشتریان بسیار تمایل دارند که دوباره هدیه تبلیغاتی دریافت کنند.
11. مشتریان به مدت 6 ماه هدایای تبلیغاتی قابی را در نزدیک خود آویزان میکنند
12. 69% مشتریان اگر احساس کنند هدایای تبلیغاتی موثر میباشد آنرا انتخاب میکنند.
13. 89%از مصرف کنندگان می توانند ، تبلیغ کننده یک محصول تبلیغاتی را که در دو سال گذشته دریافت کرده اند، به یاد بیاورند.
14. 90% از مشتریان حداقل یک محصول تبلیغاتی دراتاق کار یا محل زندگی خود دارند.
15. 77% از مصرف کنندگان می گویند مفید بودن محصول تبلیغی، دلیل اصلی آنها برای حفظ آن هدیه میباشد، محصولات کامپیوتری ،محصولات بهداشتی و ایمنی،نوشت افزار به عنوان مفید ترین هدایای تبلیغاتی رتبه بندی شده است.
16. 57% از مشتریان از روی تبلیغ روی لیوان میتوانند تبلیغ دهنده را پیدا کنند.
17. هدایای تبلیغاتی به میزان 500% باعث ایجاد رضایت در مشتریها در قبال نامه های تبلیغی از سازمانها میشوند.
اکنون میبینیم که هدایای تبلیغاتی چه تاثیرات شگرفی در ایجاد رشددر سازمان و ارائه قابلیتهای موجود دارند اما سوال مهم اینجا مطرح است که
چه مدل هدیه تبلیغاتی در عصر جدید بایستی انتخاب کرد که بهترین نتیجه را برای سازمان داشته باشد؟
یکی از هدایای تبلیغاتی جدید که امروزه مورد استفاده قرار میگیرند فلش مموری تبلیغاتی میباشند اما چرا ؟





دلایل مهم برای انتخاب فلش مموری به عنوان هدیه تبلیغاتی  (فلش تبلیغاتی)اما دربررسی سودمندی و کارایی این محصول به عنوان هدیه تبلیغاتی این نکته کافیست که ،امروزه تمام شرکت های تجاری به دنبال روش های منحصر به فرد و مقرون به صرفه برای ارتقاء کسب و کار خود هستند.در سال های اخیر، فلش مموری با نام تجاری محبوب و موثر برای بسیاری از شرکت ها بوده است
در این حالت اگر شما لوگو و خدمات خود را برروی این محصول درج کنید ،در واقع در لحظات نیاز و کارایی در ذهن مشتری خود ماندگار میشوید.
ویژگیها:
• ظرفیت های متفاوت که براساس بودجه و نیاز مشتری قابل تغییر میباشد
• اشکال متفاوت فلش مموری که با ساختارهای کارتی ،چرمی، فلزی، چوبی، دستبندی ، کلیدی و ...
• امکان چاپ برروی فلش مموری در اشکال متفاوت
• کوچک و قابل حمل بودن
• امکان ذخیره اطلاعات به روشهای مختلف برروی فلش مموری :
* پیش بارگیری داده ها: شما میتوانید اطلاعات بازاریابی خود را برروف فلش مموری بارگیری کنید ،این  مزیت قدرتمند در استفاده از درایوهای USB برای تبلیغات بازاریابی است. در اینجا برخی از انواع رایج که می توانند برای شما پیش بارگذاری شوند عبارتند از: خدمات ، کاتالوگ های محصول، بروشورهای PDF، نرم افزار، فیلم ها و غیره را می توان برای شما بارگیری کرد.
* اجرای اتوماتیک :قابلیت اجرای اتوماتیک داده های پیش داده شده شما، مانند یک ارائه، به صورت خودکار راه اندازی می شود زمانی که کاربر USB Flash Drive خود را به یک کامپیوتر متصل کند.
* قفل اطلاعات : اگر می خواهید اطلاعات خود را از حذف تصادفی جلوگیری کنید واطلاعات بازارابی شما برروی حافظه فلش همواره باقی بمانند.ویژگی File Lock بسیار عالی است.

- استفاده از پلاگین های کش برای بالا بردن سرعت لود سایت

استفاده از پلاگین های کش برای هر سایت وردپرسی ضروری است، افزونه های کشینگ دو خصوصیت زیاد مفید دارند


اول اینکه سرعت لود وبسایت شما را بسیار سریع میکنند، دوم اینکه میزان درخواست ها به وب سرور شما را تا حد چشمگیری کاهش میدهند


در مطلب پایین شیوه های فعال کردن کش سایت و افزونه های کاربردی آن به همراه چند طریق دیگر جهت بالا بردن سرعت لود سایت به طور کامل تعلیم دیتا شده است:


10 روش برای افزایش سرعت لود وبسایت


7- به کارگیری CDN برای افزایش عملکرد سایت


CDN بی اندازه سودمند است، مخصوصا برای وب سایت های متوسط ​​تا کبیر که دارای مقادیر زیادی از محتوای استاتیک (مانند تصاویر، جاوا اسکریپت، CSS) هستند.


CDN فایل ها را در بین سرور های انبوه در یک شبکه مفصل قرار میدهد و هنگامی کاربران از سایت بازدید میکنند  نزدیک  ترین سرور به آن کاربر را جت بارگزاری فایل ها برای او انتخاب میکند که نتیجه آن بیشتر شدن سرعت لود صفحه است.


neor.ir و cdniran.ir جزو برترین سرویس دهنگان سی دی ان در ایران هستند که میتوانید به وبسایت آن ها جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌گیری مراجعه کنید


8- به سراغ یک هاستینگ بهتر بروید!


اگر پس از بهینه سازی کد ها، با استفاده از یک پلاگین کش و یک سرویس CDN،سرعت بارگزاری تارنما شما آهسته باقی بماند، وقت آن است که به سرورهای سریع تر یک میزبان وب بهتر برویم.


شما ممکن است با میزبان خویش تماس بگیرید و از آنها بپرسید چرا وبسایت شما به آرامی لود میشود، اما اگر آنها انگیزه خاصی برای شما نداشته باشند می توانید مطمئن باشید که سرور آنها کند است و وقت افزار کشی است!


پیشنهاد میکنیم بخوانید:  حذف breadcrumb از نتایج گوگل

شرکت های هاست دی ال و نت افرارز و پارس پک جزو برترین میزبان های وب در ایران هستند که میتوانید از آنها سرویس بگیرید همچنین با حضور در مجلس webhostingtalk.ir که همواره شمار کاربران زیادی در آن آنلاین هستند به تبادل نظر و پرسش بپردازید تا در نهایت یک برگزیدن عالی داشته باشید


9- بلاک کردن نظرات اسپم


خوبی نسخه های جدید وردپرس این است که کمتر گواه اخذ نظرات اسپم و هرز برای مطلب خویش هستیم اما با این وجود مفتوح هم ارسال میشوند و شما باید با کمک افزونه های ضد اسپمی مثل Akismet آنها را معرفی و حذف کنید


هرچه تعداد نظرات اسپم یک مطلب اغلب باشد شدنی است موتورهای جستجو آن مطلب را به عنوان یک صفحه بی ارزش قلمداد کنند و در نهایت از نتایج یا حذق یا رتبه پایینی به آن وابستگی دهند


10- لینک دادن به مطالب کهن در مطالب جدید


هنگامی که قصد ارسال یک نوشته جدید برای سایت خویش دارید کوشش کنید در بین متن های آن به مطالب قدیمی تر خود لینک دهید و به راستی لینک های داخلی ایجاد کنید


با اینکار موتورهای جستجو بار دیگر جهت خزش و رسیدگی به آن مطالب مراجعه میکنند و رتبه آن ها را در نتابج درمان میبخشند


11- آرشیو نویسنده را غیر پرکار کنید


بهتر است صفحه آرشیو نویسنده را در سایت خویش غیرفعال کنید زیرا صفحات بایگانی نویسنده امثال صفحه اصلی شما هستند که فهرستی از پسینیان پست های یک مؤلف است.


به کمک افزونه سئو وردپرس Yoast میتوانید افزایش سئو وردپرس را به راحتی این صفحه را افزایش سئو وردپرس  غیر پرکار کنید لغایت موتورهای جستجو آن را بررسی نکنند


12- بهینه سازی عکس ها سایت


با فشرده سازی و تغییر اندازه عکس ها میتوانید آن ها را بهینه سازی کنید، این شغل را هم به وسیله نرم افزار هایی همانند فوتوشاپ و هم پلاگین های مخصوص همانند Smush.it میتوانید اتمام دهید


در دو مطلب ذیل بهینه سازی تصاویر کاملا شرح دیتا شده است و کوشش کنید حتما آن ها را مطالعه کنید


افزونه سئو تصاویر وردپرس SEO Friendly Images


کم کردن حجم تصاویر وردپرس با افزونه wp-smush


13- انتشار مطالب در شبکه های اجتماعی


امروز حضور پرکار در شبکه های اجتماعی نه فقط از جذب بازدید کننده بلکه از عقیده سئو هم بسیار سودمند است، به راستی ربات ها خزنده موتورهای جستجو مشابه گوگل همواره در شبکه های اجتماعی حضور دارند و لینک های دوست داشتنی را پیگیری میکنند، پس در شبکه های اجتماعی فعال باشید و حتما دکمه های انتشار در شبکه های اجتماعی را در ته یا ابتدای مطالب خویش پیمان دهید لغایت کاربران آن ها را انتشار کنند ( خودتان هم Share کنید )


پیشنهاد میکنیم بخوانید:  تعلیم سبز کردن چراغ های افزونه Yoast Seo در وردپرس

گوگل پلاس مهم ترین شبکه است که باید در آن حسابی فعال باشید!


14- قالب بهینه انتخاب کنید


در انتخاب قالب باید وسواس به خرج دهید، علاوه بر زیبایی و داشتن امکانات کوشش کنید پارامترهای حجم قالب و بدون خطا بودن کدهای قالب را نیز جزو معیار های برگزیدن خود پیمان دهید.


حجم یک قالب سبک خوب کمتر از 1 مگابایت و حجم یک قالب سبک بی اندازه کمتر 500 کیلوبایت باید باشد.


همچنین به کمک سایت validator.w3.org میتوانید شمار خطای کدهای قالب را نیز بررسی کنید


15- پوسته خود را پیامد گرا


امروزه حتی ریسپانسیو بودن یا نبودن یک قالب هم در سئو تاثیرگذار است، بعد حتما پوسته ریسپانسیو انتخاب کنید یا اگر نیست آن را به یک طراح بسپارید الی برای شما ریسپانسیوش کند

برندسازی دربرابر بازاریابی؛ راهکارهای نوآورانه در بازار دیجیتال امروز

در دنیای دیجیتالی امروز، داشتن برندی شناخته‌شده که با استفاده از انواع روش‌های بازاریابیدیجیتال به پختگی و شهرت لازم رسیده باشد، امری ضروری محسوب می‌شود. برندسازی با استفاده از ابزارها و راهکارهای متنوع، یکی از مراحل مهم‌ رشد و توسعه‌ی کسب‌وکارها در هر ابعادی است. حتی کسب‌وکار سنّتی نیز که در دنیای آفلاین بسیار شهرت دارند، باید برای دیجیتالی‌ترکردن برند خود تلاش کنند. البته، گاهی اوقات مدیران تفاوت برندسازی و بازاریابی را در مسائل مذکور درک نمی‌کنند که در این مطلب زومیت، آن تفاوت‌ها را بررسی و راهکارهایی برای اجرای هرچه‌بهتر هرکدام معرفی می‌کنیم.

در مقام مدیر، شاید از خود پرسیده باشید: «برندسازی (برندینگ) چه تفاوتی با بازاریابی (مارکتینگ) دارد و شرکت من باید روی کدام‌یک متمرکز شود؟» پاسخ ساده است: هر دو رویکرد برای بیشتر شناساندن کسب‌وکار استفاده می‌شوند و تفاوت آن‌ها در روش و مسیر شناساندن تعریف می‌شود و تفاوت در راهکارهای به‌کار گرفته‌شده درکل فرایند حفظ شرکت در رقابت و خاص‌بودن و جذب مشتریان است.

برندسازی عموما با تصویری از کسب‌وکار خود را نشان می‌دهد که همراه‌با کیفیتی در بخش‌های مختلف و انواع مؤلفه‌های مرتبط تعریف می‌شود. آن مؤلفه‌ها می‌توانند شامل لوگوِ شرکت و ارزش‌های شرکت و حتی پیامی باشند که به مخاطبان هدف کسب‌وکار فرستاده می‌شود. درمقابل، بازاریابی با وظایف و فعالیت‌های ارتباط با مشتریان یا به‌بیان ساده‌تر، نشان‌دادن حضور شرکت تعریف می‌شود. در تعریف ساده، بازاریابی یعنی پیامی به مخاطبان و مشتریان آینده‌ی شرکت منتقل کنیم. به‌علاوه، بازاریابی کسب ورودی‌های جدید به‌سمت کسب‌وکار را نیز شامل می‌شود که با روش‌های متنوع از حضور در شبکه‌های اجتماعی تا کمپین‌های ایمیلی انجام خواهد شد.

متفاوت بودن از سایرین با برندسازی شخصی

هر دو مورد گفته‌شده برای شرکت‌ها بسیار اهمیت دارند تا جامعه‌ی مخاطبان خود را هرچه‌بیشتر توسعه و گسترش دهند. شرکت موفق باید پیامی داشته باشد که در درجه‌ی اول با مخاطبان هدف درگیر شود و سپس، ارزش‌های خود را ازطریق برندسازی به گوش همگان برساند. به‌علاوه، باید دارایی‌هایی همچون لوگو برای شرکت تعیین شود که بخشی از پیام و تصویر آن‌ها باشد. درنهایت، درکنار مطالب مذکور، باید بازاریابی تأثیرگذاری انجام شود تا برند را به مخاطبان جدید نشان و اثرگذاری خود را نیز افزایش دهد. وقتی برندسازی و بازاریابی با روشی صحیح انجام شود، نوبت به مرحله‌ی سوم یا همان «فروش» می‌رسد.

بازاریابی و برندسازی هر دو با هدف افزایش آگاهی از کسب‌وکار انجام می‌شوند

یکی از روش‌های مرسوم و مفید در اجرای برندینگ و مارکتینگ دیجیتال، استفاده از لینک‌های متنوع اختصاصی هر کسب‌وکار برای ارتباط با مشتریان است. این‌ها لینک‌هایی هستند که شاید هرکدام به‌صورت مستقل فعالیت کنند و هدف مشترک آن‌ها جذب مخاطب به‌سمت برند واحد باشد. استفاده از لینک‌های متنوع در اجرای کمپین‌های ایمیلی هم پیشنهاد می‌شود. اجرای آن نوع از لینک‌دهی، به‌ویژه در کمپین‌های ایمیلی، باید با تمرکز روی هدایت مخاطب به وب‌سایت یا صفحه‌ی مدنظر کمپین باشد و از آن مهم‌تر، ابزارهای ردگیری و تحلیل لینک‌ها نیز در آن به‌کار گرفته شوند.

بخش مهم دیگری از برندسازی دیجیتال، به لوگوِ جذاب برای کسب‌وکار تعلق دارد. قطعا برای آن بخش باید با گرافیستی همکاری شود که دانش کاملی از پیام مدنظر شرکت داشته باشد. قطعا لوگوِ اپل، یکی از مثال‌های برتر در طراحی لوگو محسوب می‌شود که درعین سادگی و زیبایی، در طول زمان نیز ماهیت اصلی و پیام خود را حفظ کرده است. لوگوِ اپل منحصربه‌فرد است و به‌راحتی از نمونه‌های مشابه یا حتی نمادهای میوه‌ی مذکور، خود را متمایز می‌کند. به‌عبارتِ‌دیگر، اختصاصی‌بودن آن طراحی به‌حدی رسید که امروز هرکسی با دیدن آن نشانه‌ی مشهور «سیب گاززده»، به‌سرعت شرکتی بزرگ با محصولاتی خاص را به‌یاد می‌آورد.

اپل

کوکاکولا مثالی دیگر از شرکت‌های موفق محسوب می‌شود که به‌ویژه در بحث برندسازی بصری، موفقیت‌های بی‌شماری تجربه کرد. موفقیت آن‌ها به‌حدی بود که امروزه، تنها با شنیدن نام برند، به‌سرعت به‌یاد پس‌زمینه‌ای قرمز با تصویری از نوشیدنی سیاه و نوشته‌ی سفیدرنگ لوگو می‌افتیم. به‌علاوه، شاید به‌سرعت پوسترهایی با طراحی‌های گوناگون از آن نوشیدنی به‌ذهن ما خطور کند. کوکاکولا هم به‌نوعی شبیه به اپل از مینی‌مالیسم در طراحی استفاده کرد و البته، ترکیب رنگ‌ها و کمپین‌های برندسازی در شناخته‌شدن هرچه‌بیشتر آن نام و نشانه مفید بود.

پس از بحث برندسازی و ابزارهای کاربردی برای اجرای هرچه‌بهینه‌تر آن، به بازاریابی و اجرای روش‌هایی برای شناساندن هرچه‌بهتر برند می‌رسیم. وقتی برندسازی با طراحی لوگوِ مناسب و تدوین پیام درگیرکننده انجام شود، نوبت به استفاده از ابزارهایی می‌رسد تا آن‌ها را هرچه‌بیشتر به مخاطبان نشان دهیم. استفاده از بازی و ویدئو، روش‌هایی هستند که امروزه، طرفداران زیادی در بین متخصصان بازاریابی دارند. امروزه، برندهای جهانی از کمپین‌های مختلف دیجیتال برای جذب مخاطبان بالقوه به سرویس‌هایی همچون بازی‌های آنلاین در پلتفرم‌های پیام‌رسان و نیز چت‌بات‌ها برای اطلاع‌رسانی هرچه‌بیشتر، استفاده می‌کنند.

یکی از پل‌های واسط برندسازی و بازاریابی، شعارها و عبارت‌های توصیفی برند هستند؛ پیام‌های کوتاهی که توجه مخاطبان هدف را به برند جلب می‌کنند و قطعا باید جای ویژه‌ای در کمپین‌های بازاریابی هم داشته باشند. عبارت‌های استفاده‌شده عموما در دو نوع کوتاه و نسبتا بلند هستند که هرکدام کاربردهای خاص خود را در کمپین‌های برندسازی و بازاریابی دارند. نوع کوتاه جملات شعاری تگ‌لاین (Tagline) و نوع بلند اسلوگان (Slogan) نامیده می‌شود که تفاوت‌هایی باهم دارند.