قالب های فارسی وردپرس 2

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 2

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

خبر روز

منابع مطلع می گویند علیرغم برنامه ریزی برخی شرکت های سازنده گوشی های هوشمند برای تولید تلفن های همراه سازگار با شبکه های نسل پنجم اپل در این زمینه عجله ای ندارد.

 

به گزارش فارس به نقل از ورج، اپل قصد دارد سال آینده هم آیفون هایی عرضه کند که تنها با استاندارد مخابراتی نسل چهارم سازگاری دارند و عرضه گوشی های نسل پنجم خود را تا سال 2020 به تعویق خواهد انداخت.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,آیفون نسل پنجم

در همین حال خبر می رسد برخی رقبای اپل برنامه ریزی برای تولید گوشی های هوشمند نسل پنجم را آغاز کرده اند که از جمله آنها می توان به سامسونگ اشاره کرد. این شرکت با همکاری وریزون گوشی نسل پنجم خود را در تابستان سال 2019 عرضه خواهد کرد.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,آیفون نسل پنجم

 

همچنین اینتل هم در حال برنامه ریزی برای تولید مودم های نسل پنجم است. از جمله دیگر شرکت هایی که در این زمینه سرمایه گذاری سنگینی به عمل اورده اند می توان به سامسونگ و هواوی اشاره کرد.

 

کارشناسان می گویند اپل معمولا در زمینه کاربرد فناوری های جدید در تولیدات خود کندتر از رقبا عمل کرده است و همین امر خطر کاهش سهم آن از بازار گوشی های هوشمند را جدی تر از قبل کرده است.

مقامات اپل اعلام کرده‌اند که تغییراتی که در این هدفون بیسم صورت خواهد گرفت، بیش از حد انتظار کاربران آن است.

 

در طراحی این ایرپاد جدید نیز تغییراتی صورت گرفته است که از میان آن‌ها می‌توان به مقاومت بیشتر محصول در برابر گرما اشاره کرد.

 

بلوتوث این هدفون نیز به روزرسانی شده است.

 

اجزای داخلی ایرپاد نیز از مواد گرانقیمت‌تری ساخته شده است.

 

البته این به معنا نیست که قیمت محصول نسبت به سابق افزایش خواهد یافت.

 

اپل اظهار داشته است که مشتریان باید منتظر یک ایرپاد با بروزرسانی‌های مهم باشند.

 

پیش از این شایعه شده بود که اپل در حال کار روی ساخت یک ایرپاد ضدآب است که تا سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه می‌شود.

 

ولی هنوز مشخص نیست این نسخه جدید نیز ضدآب خواهد بود یا خیر؟

به گزارش ایسنا، هواوی که بزرگترین تولیدکننده و توسعه دهنده تجهیزات مخابراتی و دومین سازنده و عرضه‌کننده موبایل در جهان محسوب می‌شود، در طول یک سال اخیر از سوی دولت ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و بسیاری از کشورهای هم پیمانش به شدت تحت فشارهای سیاسی و تجاری قرار گرفته است و بسیاری از این کشورها اعم از آمریکا، کانادا، استرالیا، نیوزلند، ژاپن و برخی از کشورهای اروپایی استفاده از محصولات هواوی و نصب تجهیزات مخابراتی و فعالیت این شرکت چینی را تحت تاثیر اتهامات جاسوسی برای دولت چین و نقض حریم خصوصی کاربران، ممنوع اعلام کرده‌اند .

 

چرا تبلیغات دیجیتال در دنیای امروز جایگاه مهمی دارند؟

دنیای دیجیتالی امروزه درتمامی جنبه های حیات وکار افراد گسترش پیدا کرده است و به کارگیری ابزارهای دیجیتالی یکتا از الزامات اصلی زندگی هر فردی شده است.


دراین میانی ضریب نفوذ بالای اینترنت در ایران با عددی حدود ۷۴ درصد، توسعه به کارگیری ابزارهای دیجیتالی شخصی به اتفاق با خاصیت های منحصربفرد این ابزارها از قبیل شخصی بودن، در دسترس بودن، قابلیت برگزیدن مخاطبان هدف، تعاملی بودن، قابلیت سنجش اثربخشی و در نهایت خرج زیر آگاهی رسانی و تبلیغات دیجیتال در آنها، این رسانه های دیجیتالی را تبدیل به گرد از مهمترین و اثربخش ترین رسانه های تبلیغاتی نموده است.


هر چند که روندهای تبلیغات در عالم حاکی از این است که امروزه، رسانه های دیجیتالی تبدیل به احد از مهمترین رسانه تبلیغاتی شرکت ها شده است و شرکت ها برنامه های تبلیغات دیجیتال مفصل خود را در حال برنامه ریزی و اجرا دارند، لذا گاهی کمپانی ها قادر به بهره گیری مناسب از این رسانه های مدرن و ارزشمند نمی باشند.


بخش عمده این دشواری ها را می توان در عدم برنامه ریزی و پیشبرد موضوع در قالب کمپین های تبلیغات دیجیتال جامع، عدم توجه به خاصیت ها و الزامات خاص این رسانه های دیجیتالی و در پایان توجه محدود به تعریف ریزبین بازار هدف و سهم گیری از ویژگی های هدفمندسازی رسانه ها عنوان نمود.


بخوانید: از ساخت تیزر تیلیغاتی چه می دانید؟

از این رو شکی نیست که توجه به توسعه دانش کاربردی تبلیغات دیجیتال و آشناسازی مدیران کمپانی ها با نحوه برنامه ریزی و اجرای کمپین های تبلیغاتی دیجیتالی هدفمند، بایستی مورد پروا خاص قرار گیرد. در این امتداد می تاب مراحل پایه ای پایین را برای پیشبرد کمپین های تبلیغات دیجیتال هدفمند با اثربخشی بالا توصیه نمود:


اهداف خود را از تبلیغات دیجیتالی به چهره ریزبین مشخص نمایید. به اصطلاح تعیین کنید این کمپین تبلیغاتی پیمان است چه مشکلاتی را حل نموده یا شما را در رسیدن به چه اهداف کسب و کاری یاری نماید. فراموش نکنید تعیین دقیق اهداف کمپین تبلیغاتی شما، اولین و مهمترین اقدام شما در توسعه یک کمپین اثربخش خواهد بود.


پیشرانه و مبنای هویت دیجیتال خویش را استراتژی برند پیمان دهید. انسجام میانی هویت دیجیتالی شما با راهبرد برند، ضمن تقویت جایگاه برند شما در بازار، موجب ایجاد هم افزایی در انتقال پیام شما به مخاطبان بازار هدف خواهد شد. ضمن اینکه تبلیغات برندینگ می تواند با بالا بردن اعتبار چیره دست شما، جایگاه شما را در بازار تقویت نموده و بر روند گسترش فروش شما در بازار منظور بیفزاید.


مخاطبان خود را به راستی معرفی و تعریف نمایید. تعیین و کسب شناخت مناسب از بازار هدف، یگانه از مهمترین اقدامات شما در طراحی و پیشبرد یک کمپین تبلیغات دیجیتال کامیاب خواهد بود. لذا بر پای بست، معیارهای تقسیم بندی مناسب، دسته های بازار را تعریف کرده و سپس سعی کنید لغایت شناخت مناسبی را از هر تقسیم به دست آورید. توسعه پروفایل شخصیتی خریداران یکتا از بهترین ابزارهای شما برای شناخت مشتریان بازار قصد خواهد بود.


کمپین تبلیغات دیجیتال

پیام خویش را به راستی تعریف و به صورت خلاقانه ای توسعه دهید. مهمترین چیزی که از شما در بازار منتشر خواهد شد، پیام تبلیغاتی شما خواهد بود. توجه به مخاطبان، بهره گیری از خلاقیت در گسترش پیام و نیز استفاده از نیرو تعاملی رسانه های دیجیتال، بایستی از مهمترین توجهات شما در گسترش یک پیام خلاقانه مناسب خواهد بود.


رسانه های دیجیتال خود را بر بنیاد عوامل بالا تعیین نمایید. در فضای دیجیتال شما این امکان را دارید لغایت بر اساس جامعه هدف، مخاطبان و پیام طراحی شده، از رسانه های پسندیده بهره ببرید. لذا با بهره گیری از امکانات و قدرت رسانه های دیجیتال، هدفمندی و دسترسی پسندیده به مخاطبان بازار منظور را در بالاترین سطح به اجرا بگذارید. وانگهی با برنامه ریزی پسندیده رسانه های دیجیتالی، گذرگاه دستیابی به اهداف تعیین شده برای کمپین را هموار نمایید.

بودجه تبلیغات دیجیتال خود را تعیین نمایید. اصولاً خرج های تبلیغات در رسانه های دیجیتالی به قدری زیر است که بعید است شرکتی، حتی شرکتهای میانه و کوچک، محدودیتهای بودجه ای خاصی در این گویه داشته باشند. با اینحال لازم است لغایت بودجه بندی کمپین خویش را به دقت مشخص نمایید.



ماجرا از اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز شد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که گوشی‌های هوشمند ساخت شرکت‌های چینی نظیر هواوی و زدتی‌ای از شهروندان و مقامات آمریکایی جاسوسی می‌کنند و اطلاعات شخصی و محرمانه بسیاری را تحویل دولت چین می‌دهد تا علیه ایالات متحده از آن‌ها استفاده کند.

 

بعد از آن بسیاری از کشورها نظیر آمریکا، کانادا، استرالیا، نیوزلند، ژاپن و برخی از کشورهای اروپایی نظیر بریتانیا، آلمان، بلژیک و لهستان نیز بسیاری از فعالیتهای این شرکت را محدود کرده و یا فروش گوشی‌های هوشمند و نصب تجهیزات مخابراتی توسط هواوی را نیز تحت تاثیر همین نگرانی‌های امنیتی ممنوع اعلام کرده‌اند.

 

با اینکه مقامات ارشد هواوی بارها تمامی اتهامات وارده مبنی بر جاسوسی وش شنود اطلاعات کاربران اط طریق محصولات، گوشی های هوشمند و تجهیزات مخابراتی و همچنین تحویل این اطلاعات به دولت چین و همکاری با آن را رد و تکذیب کرده اتس، اما به نطر می رسد که هیچ کدام از کشورهای هم پیمان آمریکا متقاعد نشده و اقدام به اعلام ممنوعیت فعالیت این شرکت و فروش محصولاتش کرده اند.

 

بر اساس گزارش اسپوتنیک، لیانگ هوآ، مدیرعامل شرکت هواوی که در جریان برگزاری مجمع اقتصاد جهانی داووس سخنرانی و نطق کرد، گفت که این شرکت در هر کشوری که از فروش محصولات و فعالیت های مخابراتی هواوی استقبال کند، به فعالیت های خود ادامه خواهد داد و در کشورهایی که با دید شک و نگرشی منفی گرایانه به هواوی اتهام زنی می‌کنند، به فعالیت های خود خاتمه خواهد داد.

 

وی در ادامه سخنانش تاکید کرد که هواوی تاکنون بر اساس قوانین و مقررات مخابراتی بین‌المللی در کشورهای مختلف فعالیت کرده و هیچ خطایی مبنی بر جاسوسی و شنود اطلاعات کاربران را مرتکب نشده است و خود به صحت اجرای قوانین و رعایت استاندارد و پروتکل های وضع شده در شبکه‌های مخابراتی و گوشی‌های هوشمند اطمینان کامل دارد ولی در عین حال نیازی به چانه‌زنی و التماس کشورهای مذکور برای کسب مجوز به منظور ادامه فعالیت نخواهد داشت، چراکه این غول تکنولوژی بازارهای بزرگی از کشورهای مختلف جهان را در دست گرفته و سهم عظیمی از بازارهای جهانی تکنولوژی را به خود اختصاص داده است.

 

این حق اختراع که توسط پایگاه "91 موبایل" کشف و پخش شده است، حاوی چندین تصویر است که به نظر می‌رسد یک گوشی با یک صفحه نمایش تاشو و یک صفحه نمایش کوچک‌تر است.

 

اگرچه هیچ اشاره‌ای به نام تجاری RAZR در این اسناد وجود ندارد، اما طرح‌ها با استفاده از یک لولا در پشت گوشی برای تا کردن دستگاه و قسمت پایینی آن شباهت زیادی به گوشی "RAZR V3" دارند.

 

اخبار مربوط به این حق ثبت اختراع که در تاریخ 17 دسامبر توسط سازمان جهانی مالکیت معنوی(WIPO) ثبت شده است، چند روز پس از اعلام برنامه‌های لنوو برای تولید گوشی RAZR جدید در وال استریت ژورنال منتشر شده است.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,گوشی تاشو

احتمال می‌رود که این گوشی تا ماه آینده رونمایی شود.

 

انتظار می‌رود که RAZR جدید نیز مانند گوشی تاشوی سامسونگ با قیمت 1700 دلار، قیمت سنگینی داشته باشد و با قیمت حدود 1500 دلار عرضه شود.

 

اما اگر این شرکت‌ها بخواهند مردم را راضی کنند، مجبور به تولید محصولی ارزان‌تر هستند، چرا که شرکت "رویول"(Royole) چین در اوایل ماه جاری در نمایشگاه CES گوشی و تبلت تاشوی خود را رونمایی کرد و قطعا این فناوری را با قیمتی پایین‌تر از سامسونگ و لنوو راهی بازار خواهد کرد.

 

این اپلیکیشن به مسافران می گوید در کدام واگن های قطار صندلی خالی وجود دارد. همچنین این سیستم به مسافران نشان می دهد در چه نقطه ای از ایستگاه قطار بایستند تا به راحتی به صندلی های خالی دسترسی یابند یا آنکه در واگن صندلی خالی وجود ندارد و آنها باید بایستند.

 

اپلیکیشن مذکور «Rail Watch» نام دارد و وضعیت ۵ قطار ورودی را در هر ایستگاه نشان می دهد. به این ترتیب مسافران به راحتی انتخاب می کنند کدام قطار را سوار شوند.

 

این سیستم هم اکنون در خط راه آهن «تامس لینک» میان ایستگاه های «ایست کرایدون» و «برایتون» به مدت دو هفته آزمایش می شود. کاربران ۵ نقطه مشاهده می کنند که نشان می دهد قطارهای ورودی تا چه حد مسافر دارند.

 

این فناوری توسط  CitiLogik فراهم شده و شرکت ارائه دهنده خدمات حمل و نقل  Go-Ahead group نیز از آن پشتیبانی می کند.

 

این سیستم سیگنال های موبایل مربوط به شرکت مخابراتی «ودا فون» و اطلاعات درباره ظرفیت واگن های هر قطار را تحلیل می کند.

 

کیا

کیا Telluride به یک موتور 6 سیلندر با حجم 3.6 لیتر مجهز شده که در دور موتور 6000 دور در دقیقه توانا به فرآوری 291 اسب بخار قدرت است. گشتاور تولیدی آن در دور موتور 5200 دور در دقیقه مساوی با 355 نیوتون متر است.


کیا تلوراید یک خودروی غول تمثال بوده که قادر به حمل 8 سرنشین است.  ایرانی رنت خریدار می تواند این خودروی شاسی بلند کره ای را به صورت محور جلو و یا مجهز به سیستم چهار چرخ محرک سفارش دهد. وظیفه انتقال قدرت موتور به چرخ ها در این خودرو بر دوش یک گیربکس 8 سرعته خودکار است.



 


کیا برای این اتومبیل حالت های رانندگی مختلفی در عقیده گرفته که اسمارت، Eco، اسپرت، کامفورت، برقی و قفل دیفرانسیل را شامل می شود. در حالت های اکو و اسمارت توان تولیدی موتور به چرخ های جلو منتقل می شود.کیا تلوراید در حالت های دیگر، قدرت تولیدی موتور با نسبت های مختلف وسط محور جلو و عقب دسته می شود.


کیا تلوراید به ساز و برگ زیادی در کابین خویش مجهز شده است. کیا Telluride که رقیب هیوندای پالیسید محسوب می شود، در کابین خود دارای یک نمایشگر 10.25 اینچی لمسی با قابلیت حمایت از اپل کارپلی و اندروید Auto است (هیوندای پالیسید معرفی شد). کیا تلوراید از سیستم صوتی 630 واتی هارمن کاردن با 10 بلندگو سهم می برد.



 


این خودروی غول تندیس کره ای به تجهیزات ایمنی زیادی مجهز شده است. از این تجهیزات می نا به سیستم تشخیص نقاط کور، سیستم آگاهانیدن برونرفت از خط، سیستم آگاهی برخورد از جلو و کروز کنترل هوشمند اشاره کرد که بعضی به صورت استاندارد و شماری به صورت سفارشی در کمر بستن خریداران قرار می گیرد.