قالب های فارسی وردپرس 2

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 2

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

شرایط اجاره ماشین عروس با راننده چطوریه؟


جستجو در سایت...

تبلیغات

 

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

yektanet-logo-signپیشنهاد توسط

با 300 میلیون در تهران صاحبخانه شوید!!

با 300 میلیون در تهران صاحبخانه شوید!!


 می‌خوای تو بورس سرمایه‌گذاری کنی ولی بلد نیستی؟(دانلود رایگان)

می‌خوای تو بورس سرمایه‌گذاری کنی ولی بلد نیستی؟(دانلود رایگان)


 محبوب‌ترین شومیز‌های زنانه جین‌وست

محبوب‌ترین شومیز‌های زنانه جین‌وست


 

مطالب پیشنهادی

لیست کامل خانه‌های فروشی متناسب با بودجه خودتان را ببینید


ادامه تحصیل در ترکیه هیچوقت به این راحتی نبوده


فروش ویژۀ چرخ گوشت مولینکس !! فقط امروز


خانه‌های کوچک مناسب عروس و داماد‌ را اینجا پیدا کنید!


حراج 45% این شومیزهای جذاب تابستونی رو از دست نده


جاهای دیدنی مشهد که باید ببینید


مدل ماشین عروس | ۵۰ عکس ماشین عروس با تزیین خاص و زیبا

دسته بندی : آموزش

مدل ماشین عروس | ۵۰ عکس ماشین عروس با تزیین خاص و زیبا

همه مراسم عروسی و قبل و بعد آن یک طرف کیف دور دور های آخر شب با ماشین عروس هم یک طرف دیگر ، و خوب از آنجایی که هر چیزی که مربوط به عروس میشود از وسایل بله برون و عقد و جهیز یه حتما باید خوشگل و تزیین شده و گل گلی باشد در ماشین عروس هم از این قاعده مستثنی نیست . به همین خاطر قصد دارم عکس ۵۰ مدل ماشین عروس شیک و متفاوت اینستاگرامی را با شما به اشتراک بگذارم . امیدوارم دوست داشته باشید.


 


مدل ماشین عروس (۱)


ماشین عروس قدیمی یا مدرن ؟

اول از همه فصل برگزاری مراسم عروسی رو در الویت قرار بدین و در ادامه …


ماشین های کلاسیک  عمرخودشونو کردن ، اینو باید قبول کرد .


اگه نمی خواین روز عروسی با جرثقیل یدکش یا با آژانس به سالن عروسی تشریف ببرین ،


بطور کل ماشین عروس کلاسیک رو فراموش کنین .


لازمه این نکته رو اضافه کنم که ماشین عروس های کلاسیک


معمولا با توجه به شرایط خاص رانندگی و فنی با راننده اجاره داده می شوند .


( البته این مورد به موسسه کرایه اتومبیل عروس بستگی داره ، ممکنه بدون راننده هم اجاره بدن )


اگه قراره تابستون عروسی کنین ، پیشنهاد می کنیم از ماشین های مدرن استفاده کنین .


چرا که شما و عروس خانم میکاپ دارین ،


ماشین های عروس قدیمی ( کلاسیک ) از سیستم کولینگ برخوردار نیستند و شرشر عرق خواهید ریخت .


از طرفی اگه شما یا عروس خانم سرمایی باشید ، واویلاست دیگه …


مدل ماشین عروس (۲)


ماشین عروس با راننده بگیریم یا بی راننده ؟

انتخاب ماشین عروس با راننده یا بی راننده هر کدوم مزایا و معایب خاص خوشو داره . ا


گه عروس خانم و یا شما معذب هستین ، گزینه بدون راننده مناسب شما خواهد بود ،


اما اگه دوست دارین با خیال راحت ، تو تابستون زیر باد کولر ، بدون استرس از حوادث و البته ترافیک اعصاب خورد کن ،


روز عروسی سپری کنین ، قطعا ماشین عروس با راننده خیلی گزینه مناسب تری خواهد بود .


مدل ماشین عروس (۳)


شرایط اجاره ماشین عروس بدون راننده چطوریه ؟

یک فقره چک ناقابل البته در وجه حامل به ارزش ماشین عروس ، بابت ضمانت اجاره ماشین عروس بدون راننده دریافت خواهد شد ( بعد از پایان مراسم عروسی ، همزمان با تحویل ماشین عروس ، چک ضمانت شما نیز عودت می گردد )

نماینده موسسه کرایه اتومبیل ( اجاره ماسین عروس ) پس از تحویل ماشین عروس تا پایان مراسم عروسی در خودرو دیگری همواره همراه شما خواهد بود .

کلیه مسئولیت نگهداری و مراقبت  از  ماشین عروس ( خدایی نکرده تصادف و… ) به عهده شما می باشد .

مدل ماشین عروس (۴)


شرایط اجاره ماشین عروس با راننده چطوریه؟

معمولا ” اجاره ماشین عروس در روز ، حداقل  ۱۴ ساعت است . ( اگه قصد دارین ساعت کمتری ماشین عروس رو اجاره کنین ، استعلام یادتون نره )

از زمان تحویل ماشین عروس تا ساعت ۱۲ شب مشمول پرداخت اجاره ماشین عروس خواهید بود ( از ساعت ۱۲ شب به بعد ، قیمتها یک ونیم برابر افزایش خواهد داشت ، بله دیگه ساعت اضافه )

درصورت خارج شدن از محدوده شهر تهران ( کرج ، شهریار ، اسلامشهر و … )  اجاره ماشین عروس شامل هزینه خروجی خواهد شد .

هزینه بنزین ( معمولا با شماست ، مگه اینکه بخت با شما یار باشه )

مدل ماشین عروس (۵)


چند نکته بسیار مهم در اجاره ماشین عروس

 اگه ماشین عروس بدون راننده مد نظرتونه : بموجب جلوگیری از سوءتفاهم موقع تحویل گرفتن ماشین عروس  (  پرداخت خسارت وارده با شماست ) توسط شما و در نهایت تحویل دادن ماشین به موسسه کرایه ای ماشین عروس ، حتما حتما دور تا دور ماشین عروس رو بادقت بررسی کنین ، کوچک ترین خط و خش ، رنگ پریدگی بدنه ، رینگ و لاستیک ، خلاصه همه جای ماشین عروس و موشکافانه مشاهده کنین ( بهتره فیلمبرداری و عکاسی کنین !!! ) تا موقع عودت چک ضمانت که شد ، به مشکل برنخورید .

ماشین عروس های لوکس و بسیار گران قیمت : معمولا توسط خود موسسه گل زده میشه و یا حتی اصلا ، گل نمی زنن ! بادکندک میذارن داخل ماشین !

در طول روز و آخر شب خیلی آرام و با خونسردی رانندگی کنین

موقع خروج از تالار : همه دوست دارن براتون دست تکون بدن ، کنار شما رانندگی کنن ، اما شما باید خروج از تالار عروسی رو مدیریت کنین . برای اینکار با ساقدوش های عزیز صحبت کنین ، شما رو اسکورت کنن !


https://iranirent.ir/widding-car/

پایه نگهدارنده آهنربایی مدل ET-EH18

هولدر جدید کمپانی ایرلدوم Earldom یک هولدر همه کاره و همه فن حریف می باشد که در محلی قادر به نصب و چسباندن آن هستید.شما قادر هستید هولدر Earldom ET-EH18 را در محلی نصب کرده و از آن استفاده های مختلف کنید.درون بسته این پایه نگهدارنده یک قطعه فلزی و یک  قطعه فومی وجود دارد که قطعی فومی به پشت هولدر چسبیده و جهت چسباندن هولدر به مکان های مختلف به کار می رود(این قطعه فومی چسبندگی بالایی داشته و با چسبندگی بالا هولدر را در محلی می توان توسط آن چسباند) و قطعه فلزی نیز به پشت دستگاه مورد نظر چسبیده تا پس از نزدیک شدن به هولدر به خوبی مهار شود. این هولدر از 4 آهنربای قدرتمند که قادر است دستگاه متصل به خود را به خوبی در هر شرایطی با ثبات بالا مهار کند.توسط این محصول شما می توانید هر محصول فلزی یا اگر فلزی نیست با چسباندن قطعه فلزی موجود در پک به آن،آن را به خوبی توسط هولدر مهار کنید.شما از این محصول می توانید در هر مکانی مانند: دفتر کار،خودرو،منزل ،پشت صندلی اتومبیل،داشبورد،روی فرمان،روی دیوار،بدنه یخچال،مانیتور و به طور کل هر محلی استفاده کنید(جهت مشاهده قابلیت های این محصول تمامی تصاویر را تماشا کنید).از مزیت های Earldom ET-EH18 قابل استفاده بدون آن در تمامی زوایا و عدم داشتن محدودیت در سایز دستگاه ( از 1 تا 7 اینچ) می باشد.این پایه نگهدارنده دارای یک پنل دایره ای شکل با قدرت جذب بالا می باشد و دارای آهنربایی بوده که کافیست دستگاه مورد نظر خود را به آن نزدیک کنید تا به آن بچسبد و توسط پایه مهار شود..با طراحی شیک و زیبا و جمع و جور این هولدر کمترین جایی را اشغال نمی کند.در ضمن در برابر خوردگی، اکسید شدن و خط و خش مقاومت بالایی دارد.

منبع:

پاوربانک تبلیغاتی

پاوربانک یک وسیله الکترونیکی برای ذخیره انرژی و شارژ انواع دستگاه های الکترونیکی در هنگام عدم دسترسی به برق می باشد. پاوربانک تبلیغاتی شامل مجموعه ای از باتری ها است که در کنار هم ظرفیت های مختلفی را در اختیار قرار می دهند و با دارا بودن فضای مناسب جهت چاپ و تبلیغات می توانند به عنوان یک محصول کاربردی در سبد هدایای تبلیغاتی قرار گیرند.

در حال حاضر تکنولوژی های لیتیوم پلیمر (li-pol) و لیتیوم یون (li-ion) جزو جدیدترین فناوری های باتری هستند که تمامی پاوربانک های تبلیغاتی را شامل می شوند. تمامی این پاوربانک ها دارای ظرفیت حقیقی و برگرفته از آخرین تکنولوژی های روز دنیا هستند و همراه با گارانتی شرکتی عرضه می شوند.

به دلیل فضای بدنه مناسب این شارژر همراه تبلیغاتی، امکان ارائه پاوربانک با چاپ اختصاصی نام و نشان تجاری وجود دارد و  از آنجایی که نیاز به تامین انرژی برای دستگاه های همراه مانند موبایل و تبلت امروزه بیش از پیش نمایان گشته، پاور بانک تبلیغاتی با نشان تجاری شما می تواند همراه همیشگی مشتریانتان باشد.

منبع:

https://www.echantillon.ir/gifts-category/powerbank/

شارژر فندکی انکر مدل A2310 PowerDrive 2

امروزه گجت های متنوعی وارد بازار شده‌اند و هرکدام به‌نوعی زندگی و فعالیت ما را تحت تاثیر قرار داده‌اند؛ و همین امر باعث شده تا شارژ این ابزارها در هر زمان و مکانی به دغدغه مهمی تبدیل شود. شارژرهای فندکی برای شارژ دستگاه‌ها در خودرو معرفی‌شده‌اند. شارژر فندکی « A2310 PowerDrive 2» محصولی از شرکت «انکر» (Anker) است. این دستگاه به فناوری PowerIQ این شرکت مجهز شده است و با ترکیب فناوری VoltageBoost، دستگاه شما را در کمترین زمان ممکن شارژ می‌کند. شارژر فندکی A2310 دارای دو درگاه USB است؛ مجموع شدت‌جریان خروجی این دستگاه برابر 4.8 آمپر است و ولتاژ خروجی 5 ولت دارد. شرکت انکر علاوه بر شارژ سریع، ایمنی را نیز در دستور کار A2310 قرار داده است. این شارژر فندکی با سیستم MultiProtect،  دستگاه را در برابر صدمات ناشی از دمای زیاد و جریان محافظت می‌کند. از قابلیت‌های شارژر فندکی انکر می‌تواند به شارژ هم‌زمان دو دستگاه و تشخیص شدت‌جریان موردنیاز دستگاه‌های متصل شده، اشاره کرد.


منبع:

https://elobel.com/car-charger/

فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive M3.0 ظرفیت 32 گیگابایت

شرکت «سن دیسک» محصولی را با نام « Ultra Dual Drive M3.0» روانه بازار کرده که درواقع یک فلش مموری با طراحی بسیار خاص است. این فلش‌مموری می‌تواند تا ظرفیت 32 گیگابایت میزبان اطلاعات شما باشد. فلش‌مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive M3.0 دارای دو درگاه USB3.0 و microUSB است. درگاه USB3.0 این محصول می‌تواند اطلاعات را با سرعت بالا توسط رایانه انتقال دهد. درگاه microUSB این فلش‌مموری هم می‌تواند بدون نیاز به هیچگونه مبدلی به تلفن‌همراه یا تبلت شما متصل شود و به انتقال و ذخیره‌سازی اطلاعات بپردازد. باید به این نکته توجه کرد که برای اتصال Ultra Dual Drive M3.0 به تلفن‌همراه یا تبلت، حتما دستگاه شما باید از OTG پشتیبانی کند. سرعتی که شرکت سن دیسک برای انتقال اطلاعات توسط این محصول ارایه کرده تا 150 مگابایت بر ثانیه است که معمولا سرعت واقعی که توسط کاربر تجربه خواهد شد، مقدار کم‌تری از این خواهد بود. برای محافظت از درگاه USB3.0 این فلش‌مموری، یک درپوش سیلیکونی برای آن در نظر گرفته شده که می‌تواند در برابر نفوذ گردوغبار مقاوم باشد. جنس بدنه‌ی Ultra Dual Drive M3.0 از پلاستیک با کیفیت بوده که می‌تواند در برابر بسیاری از صدمات روزمره مقاومت خوبی از خود نشان دهد. فلش‌مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive M3.0 در قسمت کناری خود از یک شیاربرای اتصال به جاسوییچی بهره می‌برد که می‌تواند تا حد زیادی احتمال گم شدن فلش‌مموری را کم کند.

منبع:

https://elobel.com/flashmemory/