قالب های فارسی وردپرس 2

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 2

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

چرا هدایای تبلیغاتی خلاقانه؟

هدایای تبلیغاتی خلاقانه و خاص در دنیای بازاریابی کنونی، ابزاری قدرتمند محسوب می شوند که می توانند  داستان هیجان انگیز کسب و کار رویایی شما را فریاد بزنند.  تهیه هدیه خلاقانه و عجیب به معنی این نیست که شما باید هزینه و قیمت گزافی را پرداخت نمایید. هدایای خلاقانه ارزان قیمت را نیز می توانید در مجموعه صدرا به راحتی بیابید.  خلاقیت راه حل کنونی افزایش راندمان و اثربخشی بازاریابی و فروش است. به قول سعید محمدی ارانی مدیر وب سایت ایران کانتنت مارکتینگ: بازاریابی چیزی جز ابتکار و خلاقیت نیست.  فرصت استثنایی انتخاب هدایای تبلیغاتی خلاقانه را از دست ندهید، هدیه خلاقانه در تبلیغات، بازاریابی و  انتقال سریع پیام به مخاطب به عنوان یک فاکتور موفقیت محسوب می شود. همچنین به یادداشته باشید شما می بایست به ماندگاری نام و داستان برندتان بیشتر از اثر تبلیغ بیاندیشید. اگر مجبور به انتخاب یک شاخص برای گزینش بهترین هدیه تبلیغاتی هستید، آن شاخص خلاقیت است.   برای دریافت بیشترین بازخورد و بهترین عملکرد از هدایای خلاقانه و دریافت پیشنهادهای ویژه همین حالا با کارشناسان ما در واحد فروش تماس بگیرید.

منبع:
https://elobel.com

اهداف آموزش کارآفرینی

هسته اصلى پروسه جنبش به سوى یک اقتصاد رقابتى، ایجاد بخش خصوصى، توسعه کارآفرینى و برپایی شرکتهاى حقیر و میانه (SMEs) مى‌باشد. این پروسه متمایز از حمایت مالى نیازمند زمینه‌اى براى آموزش، انتقال نزاکت و برپایی زیر ساختار شغلى براى دلگرمی اغلب گسترش کارآفرینى و رشد مشاغل حقیر است. موسسات نوپا وشرکتهاى کوچک و متوسط در رونق اقتصادى و به تبع آن شغل آفرینى نقش زیاد مؤثرى دارند. توسعة این موسسات در گرو ایجادزیر ساخت‌هاى لازم براى کاهش خطر پذیرى این موسسات در  دوران شروع فعالیت خویش مى‌باشد. آموزش اصول کارآفرینی  یکى از مهمترین این پایین ساختها مراکز رشد هستند. الگوى مراکز رشد یکى از راههاى تفریق ریسک و افزایش ضریب موفقیت موسسات حقیر و متوسط توسط آنان مى باشد. این مدل (اروپایی) در کشورهاى گوناگون دنیا تجربه شده است ودر حال اشاعه وتوسعه است. مراکز رشد در واقع نهادهائى هستند که براى تربیت وایجاد کسب وکارهاى حقیر ومتوسط به گروهاى کارآفرین و نوپا کمک مى‌کنند لغایت عملیات تبدیل نوآوری  وایده‌ها را به محصولات وخدمات جامعه با سرعت بیشترى سپریدن دهند.


یکى از اصلى‌ترین کارکردهاى این مراکز، رشد و موفق کردن شرکت‌های نوپاست.  در همین امتداد  میتوان به جایگاه مهم آموزش و مشاوره اشاره کرد. در واقع تعلیم و مشاوره  مایه توانمندى نیروى انسانى موجود شده و موفقیت‌هاى آتى را تضمین مى‌نماید، تعلیم و مشاوره باعث بصیرت و بصیرت عمیق‌تر، فرهنگ و معرفت بالاتر و توانایى و چیرگی بیشتر کارآفرینان  براى اجراى وظایف محوله، شده و برآیند اینکه موجب نیل به هدف‌هاى سازمانى با کارایى و ثمربخشى بهتر و اغلب است. در همین امتداد در مرکز رشد شریف دوره‌های آموزشی مناسب و با قصد آموزش مهارت‌هاى کارآفرینى و سوداگری براى واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد و همچنین دانشجویان  تدوین گردید.


 


1- اهداف دوره‌‌ها


به طور کلىدر آموزش اهداف متعددىمورد نظر است که مهمترین اهدافعبارتنداز:


·        کسب دانش در حوزه‌ى کسب و کار و کارآفرینى


·        کسب مهارت در به کارگیری فنون تحلیل فرصت‌هاىاقتصادىو ترکیب برنامه‌هاىعملیاتى


·        شناسایىو تحریک استعدادها و مهارت‌هاىکارآفرینانه  


·        توسعه‌ى خلاقیت‌هاى فردى و گروهى


·        القاىمخاطره‌پذیرى با به کارگیری فنون تحلیلى و تأمین منابع


·        برپایی همدلىو حمایت براىجنبه‌هاىمنحصر به فرد کارآفرینى


·        تجدید نگرش‌ها در جهت استجابت تغییر


 


با پروا به این امر تقسیم آموزش مرکز رشد فناورى‌هاى پیشرفته‌ى شریف ، برگزارى دوره‌هاى آموزشى در دانشگاه را بر بنیاد اهداف پایین برنامه ریزى نموده است:


 


1ـ آشنایى فراگیران با ویژگى‌هاى کارآفرینان و سنجش ویژگى‌هاى خویش با آنها به قصد شناخت قابلیت‌هاى فردى و اقدام جهت برطرف کردن نقاط سستی و توسعه‌ی نقاط قوت


2ـ آشنایى فراگیران با انواع کسب و کار و راهبردهاى توسعه آن، روش‌هاى تربیت خلاقیت، خوی ها حرفه‌اى، قوانین و مقررات سوداگری و مهارت‌هاى لازم براى مدیریت و اداره آن.


3ـ تعلیم تحلیل فرصت‌هاىاقتصادىو ترکیب برنامه‌هاىعملیاتى و روش‌هاى تأمین سرمایه کسب و کار.


4ـ تعلیم اصول اولیه حسابدارى و امور مالى کسب و کارها.


5ـ تعلیم فنون و نکات کلیدى بازاریابى، تبلیغات، گفتگو و ارتباطات تجارى به فراگیران.


6ـ یادگیرى نحوه‌ى تعبیه یک طرح سوداگری جامع و کامل به چهره عملى.


7- آشنایى بیشتر اساتید با مسائل و موضوعات کارآفرینى و دلگرمی به تعریف پروژه‌هاى کارآفرینانه وهدایت آنها به سمت کسب وکار کامیاب و ساخت گروه‌های کارآفرین در دانشگاه.


8- توسعه‌ى بازار آموزش به فضاى صنعت و دستگاه‌هاى اجرایى.


 


2- محتواى دوره‌ها‌ى آموزشى


براى رسیدن به اهداف فوق دوره‌هایى طراحى شده است که از لحاظ موضوعى به شش محور اصلى قابل دسته است که عبارتند از:


·        مهارت‌هاى فردى در کارآفرینى مثل خلاقیت و نوآورى، ارتباطات، خوی ها حرفه‌اى و ...


·        تفکر اقتصادى و مدیریت ریسک


·        تحلیل بازار و بازاریابى


·        آشنایى با قوانین و مقررات کسب و کار و تأمین سرمایه


·        آشنایى با مدیریت کسب و کار


·        تعبیه طرح تجارى و چگونگى به کارگیری آن

احتمال عرضه مک بوک و آیپد با نمایشگر OLED برای جبران افت فروش آیفون

به‌نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها قصد دارند بیشتر دستگاه‌های خود را با نمایشگر OLED به بازار عرضه کنند. البته، صادقانه باید گفت دلیل اصلی چنین تصیم اپل، تنها بحث‌های فناوری نیست و کوپرتینویی‌ها در شرایط فعلی مجبور هستند حفظ ظاهر کنند. 

شرکت کره‌ای سامسونگ تأمین‌کننده‌ی نمایشگرهای OLED موردنیاز اپل است و دراصل، کوپرتینویی‌ها قراردادی برای تأمین نمایشگر با کره‌ای‌ها تنظیم کرده‌اند. باتوجه‌به کاهش فروش گوشی‌های آیفون، بی‌شک حجم سفارش نمایشگر OLED آیفون کاهش پیدا می‌کند و درنتیجه، اپل برای آنکه بتواند به قرارداد خود با سامسونگ پایبند بماند، احتمالا مجبور می‌شود بخشی از حجم سفارش نمایشگر OLED را به سایر دستگاه‌های خود منتقل و سایر محصولاتش را با این نوع نمایشگر به بازار عرضه کند. 

آیپد پرو 11 2018 اپل / Apple iPad Pro 11 2018

براساس آخرین گزارش ETnews، احتمالا اپل برای حفظ ظاهر، سایر دستگاه‌های خود ازجمله تبلت‌‌ها و لپ‌تاپ‌ها را با نمایشگر OLED به بازار عرضه کند. منابع آگاه از صنعتگوشی‌های هوشمند معتقدند این راهکار یکی از گزینه‌های دست‌به‌نقد و پیش‌ِ روی اپل و سامسونگ است تا بتوانند همه‌ی مسائل مربوط‌به قرارداد این دو شرکت را درزمینه‌ی تأمین نمایشگر OLED به نتیجه‌ی خوبی برسانند و حل‌وفصل کنند. البته، در‌حال‌حاضر نمی‌توان به‌صورت قطعی اعلام کرد کوپرتینویی‌ها در تصمیم خود مصمم هستند؛ ولی زمان همه‌‌چیز را روشن می‌کند. 

اپل گوشی‌های هوشمند پرچم‌دارش، ازجمله آیفون XS و آیفون XS MAX را با نمایشگر قدرتمند رونمایی کرد تا بتواند فروش چشمگیری برایشان رقم بزند. بااین‌حال، باتوجه به افت فروش آیفون جدید، کوپرتینویی‌ها مجبورند تصمیم جدیدی برای نمایشگرهای OLED بگیرند که سفارش تولید آن را به سامسونگ داده‌اند.

نمایشگرهای OLED فقط در گوشی‌های هوشمند استفاده نمی‌شوند؛ بلکه امکان استفاده از آن‌ها در تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها نیز وجود دارد. گلکسی تب S سامسونگ به‌دلیل بهره‌مندی از نمایشگر OLED بسیار تحسین و ستایش شده است. سایر تولیدکنندگان بازار ازجمله لنوو نیز به‌دلیل عرضه‌ی لپ‌تاپ تینک‌پد X1 Yoga با نمایشگر OLED موردتوجه قرار گرفته‌اند.

هنوز مشخص نیست اپل چه زمانی قصد دارد دستگاه‌های دیگر خود را با نمایشگر OLED به بازار عرضه کند. پیش‌بینی‌های تحلیلگر معروف اپل، مینگ‌‌چی‌ کو حاکی از آن است که مک‌بوک‌ پرو بازطراحی‌شده‌ی اپل که انتظار می‌رود سال ۲۰۲۱ معرفی شود و همچنین آیپد از نمایشگر Mini-LED بهره ببرند و ظاهرا از نمایشگر OLED خبری نیست. اگر این تحلیل درست و اپل هم تصمیم گرفته باشد دستگاه‌های بعدی خود را با نمایشگر OLED به بازار عرضه کند؛ درنتیجه انتظار می‌رود مک‌بوک و آیپد با نمایشگر OLED، حداقل چند سال دیگر به بازار عرضه شوند و به این سرعت معرفی چنین دستگا‌ه‌هایی با این نوع نمایشگر را شاهد نخواهیم بود. 

پیش‌تر، مینگ‌چی‌ کو اعلام کرده بود نسخه‌ی اقتصادی آیفون XR جدید با نمایشگر OLED به بازار عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در سال ۲۰۲۰ درکنار نخستین گوشی آیفون 5G به بازار عرضه شود. اپل ادعا می‌کند گوشی آیفون XR دستگاهی پرفروش است و با نمایشگر OLED می‌‌تواند به محبوبیتی دوچندان دست پیدا کند. عرضه‌ی آیفون XR با نمایشگر این‌چنینی، می‌تواند حجمی از سفارش قرارداد اپل با سامسونگ را پوشش دهد و کره‌ای‌ها را نیز راضی نگه دارد. 

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع مک‌بوک‌های اپل نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.


مایکروسافت و ساخت سرفیس‌ ۹ اینچی تاشدنی با قابلیت اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی

براساس آخرین گزارش مؤسسه‌ی تحلیلی IHS Markit، انتظار می‌رود ردموندی‌ها تا نیمه‌ی اول سال آینده،سرفیس تاشدنی با ابعاد کوچکی را معرفی کنند.  پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که سرفیس جدید از دو نمایشگر ۹ اینچی با نسبت ۴ به ۳ تاشدنی بهره خواهد برد. جف لین، مدیر بخش فروش مؤسسه‌ی تحلیلی IHS Markit، ازطریق زنجیره‌ی تأمین به چنین اطلاعاتی دست پیدا کرده است. لین باتوجه‌به اطلاعاتی که به‌دست آورده، ادعا می‌کند دستگاه جدید مایکروسافت احتمالا فصل اول ۲۰۲۰ یا نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد.  

سرفیس تاشدنی

در گزارش مؤسسه‌ی تحلیلی IHS Markit، به جزئیات بیشتری درباره‌ی مشخصات دستگاه جدید ردموندی‌ها اشاره شده است. به‌نظر می‌رسد سرفیس جدید با نسخه‌ی جدید ویندور ۱۰ با نام Core OS برای رابط کاربری نمایشگر دوگانه و تراشه‌ی Lakefield جدید ۱۰ نانومتری اینتل و قابلیت اجرای اپلیکیشن‌های اندروید و سرویس آی‌کلاد در ویندوز ۱۰ معرفی شود. دستگاه جدید مایکروسافت قابلیت اتصال به شبکه‌ی LTE یا 5G را دارد. 

اواخر دی سال گذشته، گزارش‌های مختلفی درباره‌ی دستگاه جدید ردموندی‌ها با نمایشگر دوگانه منتشر شده بود. اواسط خرداد، . به‌نظر می‌رسد بازار دستگاه‌هایی با نمایشگر دوگانه رو‌به‌رشد باشد و تولیدکنندگان به توسعه‌ی چنین محصولاتی توجه نشان می‌دهند. برای مثال، اوایل اسفند سال گذشته، . کره‌ای‌ها تلاش می‌کنند باردیگر گلکسی فولد را آماده‌ی عرضه به بازار کنند. انتظار می‌رود گوشی تاشدنی هواوی میت ایکس نیز پاییز امسال به بازار عرضه شود. 

سخن‌گوی مایکروسافت هنوز درباره‌ی دستگاه‌ جدید این شرکت اظهارنظر نکرده است. باوجوداین، PC World در گزارشی اعلام کرد سیستم‌های کامپیوتری مبتنی‌بر تراشه‌ی Lakefield، احتمالا با نمایشگر دوگانه‌ی تاشدنی به بازار عرضه می‌شوند و فرم‌فکتورهای خلاقانه‌ای به‌نمایش خواهند گذاشت. 

مک بوک پرو ۱۶ اینچی اپل امسال عرضه می‌شود

مؤسسه‌ی پژوهشی IHS Markit مدعی است اپل مک‌بوک پرو موردانتظار خود با نمایشگر ۱۶ اینچی را پاییز امسال عرضه خواهد کرد. جف لین، یکی از مدیران واحد تجهیزات الکترونیکی تجاری در IHS Markit& دراین‌باره می‌گوید:

پیش‌بینی می‌کنیم در‌صورتی‌که مشکل پیش‌بینی‌نشده‌ای در مسیر توسعه‌ پیش نیاید، اپل محصول جدیدی [در] رویداد ۱۹سپتامبر (۲۸شهریور) عرضه خواهد کرد.

مشخصات احتمالی نمایشگر مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی

IHS Markit در گزارش Mobile PC Market Tracker‌ خود برای سه‌ماهه‌ی ابتدایی ۲۰۱۹، مک‌بوک پرو جدید اپل را محصولی با «نمایشگر جدید (۱۶ اینچی) درکنار پردازنده و سیستم‌عامل macOS جدید (کاتالینا)» توصیف می‌کند. چنانچه گزارش IHS Markit دقیق باشد، کوپرتینونشین‌ها به‌جای استفاده از پنل OLED، نمایشگری با پنل LCD و رزولوشن ۱۹۲۰ × ۳۰۷۲ پیکسل را به‌کار خواهند گرفت؛ در‌حالی‌که اچ‌پی و دل اخیرا برخی از لپ‌تاپ‌های ۱۵.۶ اینچی خود را با نمایشگرهای OLED ارائه می‌دهند.

مینگ‌چی کو، تحلیلگر نامدار، پیش‌تر از برنامه‌ی اپل برای عرضه‌ی لپ‌تاپی با نمایشگر ۱۶ اینچی خبر داده بود. جف لین پیش‌بینی می‌کند در سپتامبر، اپل لپ‌تاپ‌های ۱۳ اینچی مک‌بوک پرو و مک‌بوک ایر رتینا را با سیستم‌عامل جدید کاتالینا و پردازنده‌های جدید به‌روز خواهد کرد. ناگفته نماند کوپرتینویی‌ها در ماه مه نیز پردازنده‌ی به‌کاررفته در مک‌بوک پرو ۱۳ و ۱۵ اینچی را ارتقا داده بودند.