قالب های فارسی وردپرس 2

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 2

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

کسب نتیجه مقابل ایران دشوار است

سرمربی تیم ملی هنگ کنگ می‌گوید از بازیکنان با تجربه برای بازی برابر ایران و کامبوج استفاده می‌کند.


به گزارش "ورزش‌ سه"،  میکسو پاتلاینن سرمربی تیم ملی هنگ کنگ در رابطه بازی با تیم ملی ایران و کامبوج گفت: ما باید بین اهداف بلند مدت و کوتاه مدت خود تعادل ایجاد کنیم. ابتدا این موضوع مهم است که چطور می‌خواهیم با تیم ملی پیش برویم. آیا پیشرفت مهم است برای ما یا نتیجه؟ در حال حاضر نتیجه مهم است. برای این دو بازی ابتدایی بازیکنانی را انتخاب کردم که تجربه بیشتری دارند چون کسب نتیجه در این گروه بسیار دشوار است. اما در تیم ملی هنوز بر روی جوانان باز است و حالا تصمیم ما بر این بوده تا از با تجربه ها در تیم جدال با ایران و کامبوج استفاده کنم.

 

پاتلاینن فنلاندی ابتدای سال جاری به عنوان جانشین گری وایت انگلیسی انتخاب شد و حالا در یکی از سخت ترین گروه‌های تاریخ فوتبال هنگ کنگ قرار دارد. این تیم اولین بازی خود را برابر تیم اول آسیا انجام می‌دهد و بعد از آن با سفر به کامبوج برابر حریف خود قرار می‌گیرد. سپس در ماه نوامبر و اکتبر با عراق و بحرین بازی می‌کنند.


پاتلاینن این مسئله را مشخص کرده که هنوز هم جوانانی مثل یو تزه نام، چان کوانگ هو و شینیچی را زیر نظر دارد و بخش مهمی از برنامه این مربی را تشکیل می‌دهند. او معتقد است که این بازیکنان نسل بعدی فوتبال هنگ کنگ را تشکیل می‌دهند و در آینده با کسب تجربه بیشتر شانس زیادی برای حضور در تیم ملی خواهند داشت. متاسفانه جو حال حاضر به گونه‌ای نیست که از جوانان زیادی استفاده کنیم اما من بعد از تعامل با باشگاه‌ها بازیکنان جوان را زیر نظر خواهد داشت.



سرمربی تیم ملی هنگ کنگ در مورد عدم دعوت از ساندرو گفت: او همیشه در ذهن من است چون کارش را عالی انجام می‌دهد. ساندرو بازیکنی خوب با شخصیتی فوق العاده است که راه گلزنی را می‌داند. اما در حال حاضر می‌خواستم بازیکنان بیشتری را ببینم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.