قالب های فارسی وردپرس 2

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 2

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

کیا

کیا Telluride به یک موتور 6 سیلندر با حجم 3.6 لیتر مجهز شده که در دور موتور 6000 دور در دقیقه توانا به فرآوری 291 اسب بخار قدرت است. گشتاور تولیدی آن در دور موتور 5200 دور در دقیقه مساوی با 355 نیوتون متر است.


کیا تلوراید یک خودروی غول تمثال بوده که قادر به حمل 8 سرنشین است.  ایرانی رنت خریدار می تواند این خودروی شاسی بلند کره ای را به صورت محور جلو و یا مجهز به سیستم چهار چرخ محرک سفارش دهد. وظیفه انتقال قدرت موتور به چرخ ها در این خودرو بر دوش یک گیربکس 8 سرعته خودکار است.



 


کیا برای این اتومبیل حالت های رانندگی مختلفی در عقیده گرفته که اسمارت، Eco، اسپرت، کامفورت، برقی و قفل دیفرانسیل را شامل می شود. در حالت های اکو و اسمارت توان تولیدی موتور به چرخ های جلو منتقل می شود.کیا تلوراید در حالت های دیگر، قدرت تولیدی موتور با نسبت های مختلف وسط محور جلو و عقب دسته می شود.


کیا تلوراید به ساز و برگ زیادی در کابین خویش مجهز شده است. کیا Telluride که رقیب هیوندای پالیسید محسوب می شود، در کابین خود دارای یک نمایشگر 10.25 اینچی لمسی با قابلیت حمایت از اپل کارپلی و اندروید Auto است (هیوندای پالیسید معرفی شد). کیا تلوراید از سیستم صوتی 630 واتی هارمن کاردن با 10 بلندگو سهم می برد.



 


این خودروی غول تندیس کره ای به تجهیزات ایمنی زیادی مجهز شده است. از این تجهیزات می نا به سیستم تشخیص نقاط کور، سیستم آگاهانیدن برونرفت از خط، سیستم آگاهی برخورد از جلو و کروز کنترل هوشمند اشاره کرد که بعضی به صورت استاندارد و شماری به صورت سفارشی در کمر بستن خریداران قرار می گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.