قالب های فارسی وردپرس 2

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 2

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

دو شرط مهم برای خرید بازیکن و مربی خارجی

ور شرق رییس کمیته تعیین وضعیت اعلام کرد که برای خرید بازیکن خارجی باشگاه ها باید دو شرط مهم را رعایت کنند.

به گزارش ورزش سه، فصل نقل و انتقالات در حالی برای تیم های ایرانی به روزهای پایانی نزدیک شده که همچنان بسیاری از تیم ها با بدهی های مختلف دست و پنجه نرم می‌کنند، آن هم در شرایطی که فدراسیون تاکید داشت که بدهکاران نمی‌توانند با بازیکنان خود ثبت کنند.

 

در این بین باتوجه به کاهش درآمد دلاری باشگاه ها و افزایش نرخ ارز، موضوع بازیکنان خارجی از اهمیت بیشتری برخوردار است. نور شرق رییس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان که وظایف اجرایی در این زمینه دارد، در نشست خبری خود درباره ثبت قرارداد با خارجی ها عنوان کرد: من نظر شخصی ام درباره جذب بازیکن و مربی خارجی این است که طبق فرموده مقام معظم رهبری باید از تولید داخلی نه تنها در صنعت که در سایر عرصه ها استفاده کنیم. این رهنمودی است که باید مد نظر قرار بدهیم. چه دلیلی دارد باشگاه بدهکاری که نامش را بردید(استقلال) با انبوهی از بدهی ها، بازیکن یا مربی خارجی جذب کند. آن هم با نرخ ارز متلاطم موجود!

 

وی شرط خرید بازیکن یا مربی خارجی را اینطور توضیح داد: در این خصوص کارگروهی به همت رییس و دبیرکل فدراسیون در ماه گذشته تشکیل شد که آیین نامه بکارگیری مربی و بازیکن خارجی یکبار برای همیشه ساز و کار پیدا کرد. بر اساس آیین نامه باشگاهی که می تواند بازیکن یا مربی خارجی بگیرد باید دو شرط مهم را رعایت کند. یکی اینکه گواهی تسویه حساب کامل با طلبکاران را از کمیته تعیین وضعیت دریافت کند و دیگری باید مستنداتی را ارائه کند که توانایی پرداخت تعهد مالی به بازیکن یا مربی خارجی را دارد! در غیراینصورت نمی تواند خارجی جذب کند.

 

او در پایان با اشاره به اجرایی بودن این قانون تاکید کرد: قطعا چنین دستورالعملی درباره خارجی ها از نیم فصل اجرایی خواهد شد و از این به بعد باشگاه های بدهکار نمی توانند مربی یا بازیکن خارجی بگیرند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.