قالب های فارسی وردپرس 2

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 2

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

سئو وردپرس چیست

بی  شک وردپرس یکی از بهترین سیستم های  مدیریت محتوای مجانی دنیاست. و به علت ساده بودن و کارکرد آسان آن  از اینرو در ایران احد از دوست داشتنی ترین سیستم های مدیریت محتوا در ایران به حساب می آید. بر بنیاد آمار های گزارش شده  بیش از 7 میلیون نصب فعال وردپرس لغایت سال 2017 گزارش شده که نشان دهنده قدرت و محبوبیت این سیستم مدیریت درونمایه  مجانی و متن باز دارد. وردپرس علاوه بر  دارا بودن قدرت ساختاری ، امنیتی ، سازگاری و امکانات در تقسیم  سئو نیز عملکرد زیاد جالبی  دارد. به همین خاطر  تصمیم  گرفتیم لغایت در این مطلب  آموزش سئو وردپرس  ( Wordpress SEO ) را بصورت کامل برای شما کاربران عزیز فراهم کنیم.

آموزش سئو در وردپرس
وردپرس  ساختاری دارد که  می تاب بهترین و بیشترین بهره ورری را در ضمینه سئو وردپرس متعلق به کاربرد کرد.  علاوه بر توانایی های خود اشخاص یکسری از افزونه سئو وردپرس  هستی دارد  که  به عنوان نمونه میتوان  به   افزونه سئو وردپرس Yoast  اشاره کرد که قادر خواهند بود نیرو سئو سایت WordPress را به یک سایت قوی تبدیل کند . در این تعلیم گردآور مباحث مرتبط با سئو وردپرس مطرح خواهد شد.

برای سئو وردپرس چه کارهایی را باید اتمام داد
برای سئو وردپرس بهتر است همه موارد را  قبل از راه اندازی یک سایت  وردپرسی بررسی کنید.  حال اگر  اگر سایت شما در حال حاضر نیز در دسترس است عیبی د ندارد. برای استفاده از  خدمات هاست ، اولین قدم تاثیر گذار در سئو وردپرس  مهیا کردن زیرساخت لازم برای سئو وردپرس است. لازم است که  حتما  و قبل از خرید هاست پارامترهای تاثیر گذار  هاست بر  روی سئو را بررسی کنید. سرعت، امنیت و استقامت بالا از آنگونه مواردی است که به طور  سر راست در سئو وردپرس کارایی خواهد گذاشت. دور از این مرحله میتوانید سئو سازی وردپرس را اتمام دهید

حذف نوشته و مطالب نامرتبط از محتوای داخلی سایت منظور همان مطالب و پست های تست در وردپرس است
تغییر دستبه بندی و نام های پیش فرض وردپرس به نام ها ب پیوسته 
حذف فیش مثال از سرنوشت مدیریت  فیش ها
انتخاب و نصب قالب خوب و متناسب با سئو وردپرس
برای سئو بهتر مطالب در وردپرس بهتر است  ادرس صفحات ساختن شده از عنوان پست باشد
نصب افزونه  سئو وردپرس Yoast SEO و تنظیم پارامترهای سایت  با کمک افزونه سئو وردپرس
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.