قالب های فارسی وردپرس 2

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 2

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

راهنمای خرید سوئیچ سیسکو 9300

سری سوئیچ سیسکو 9300 همان طور که در قسمت اول و قسمت دوم از راهنمای خرید این سوئیچ ها توضیح داده شد از جدیدترین محصولات سیسکو می باشند که برای سیستم های امنیتی بوده و دارای قابلیت های زیادی می باشند. این سوئیچ ها برای قابلیت Stackwise سیسکو، ارائه پشتیبانی انعطاف پذیر با پشتیبانی از انتقال داده بدون توقف با تغییر وضعیت (NSF / SSO)، برای معماری انعطاف پذیر در یک راه حل (sub-50-ms)  طراحی شده اند.

قابلیت StackPower کمپانی سیسکو بسیار قدرتمند که دارای Power Over Ethernet و (PoE+) و دیگر ویژگی های کارآمد می باشد. این سوئیچ ها براساس معماری Cisco Unified Access ™ Data Plane 2.0 (UADP) 2.0 است که هم  از سرمایه شما محافظت می کند و همچنین باعث می شود که حجم بالاتری از داده ها و توان بیشتری نیز داشته باشید. یک سیستم عامل مدرن، سیسکو IOS XE با قابلیت برنامه ریزی قابلیت های پیشرفته امنیتی و اینترنت اشیا (IoT) را فراهم می آورد.

نحوه قرار گیری در رک:

اگر می خواهید سوئیچ را درون رک هایی غیر از 19 اینچ قرار دهید به یک کیت براکت به غیر از براکتی که درون جعبه قرار دارد نیاز خواهید داشت.

احتیاط : برای جلوگیری از آسیب وارده به دستگاه هنگام قرار دادن آن درون رک باید کلیه موارد احتیاطی را رعایت کرد. چند مورد از این اقدامات به شرح زیر می باشد:

ـ دستگاه باید در قسمت پایین رک قرار گیرد، البته اگر تنها دستگاه درون رک می باشد.

ـ هنگامی که رک نیمه پر باشد، رک را به این صورت پر کنید که در قسمت پایین آن سنگین ترین دستگاه را قرار داده به همان طور که به سمت بالا می آیید دستگاه های سبک تر را قرار دهید.

ـ  در رک های قابل تنظیم ابتدا تنظیمات رک را انجام دهید سپس دستگاه را نصب کنید.

براکت های نصب رک:

در تصویر زیر کلیه براکت های مورد نیاز جهت نصب دستگاه موجود می باشد. شما می توانید براکت های اختیاری (ACC-KIT-T1 =) را از نماینده فروش سیسکو  سفارش دهید و تهیه نمائید.

نحوه نصب براکت ها:

روش کار:

از چهار پیچ واقع در براکت های جلوی دستگاه و پشت دستگاه جهت اتصال استفاده نمایید. شکل زیر نحوه اتصال دستگاه به رک 19 اینچی را نشان می دهد:

نحوه نصب سوئیچ بر روی رک:

روش کار:

مرحله اول :

استفاده از چهار پیچ برای اتصال براکت به رک.

مرحله دوم :

اتصال نگهدارنده کابل مطابق با تصویر زیر

نصب سوئیچ روی یک میز یا قفسه:

روش کار :

مرحله اول :

برای نصب سوئیچ روی یک میز یا قفسه، ابتدا می بایست کیت نگهدارنده سوئیچ را نصب کنید.

مرحله دوم :

برای ثابت نگه داشتن سوئیچ چهار طرف سوئیچ پایه های پلاستیکی را متصل نمایید.

مرحله سوم :

سوئیچ را بر روی قفسه و یا میزی قرار دهید که در نزدیکی یک منبع برق قرار دارد.

مرحله چهارم :

دیگر اقدامات لازم جهت نصب سوئیچ را انجام دهید.

اقدامات بعد از نصب سوئیچ :

1ـ سوئیچ را پیکربندی نمایید.

2ـ اتصال به پورت Stack

3ـ نگهدارنده سیم برق (اختیاری) را نصب کنید.

4ـ به پورت های جلوی دستگاه متصل شوید.

اتصال به پورت StackWise:

قبل از شروع کار:

قبل از اتصال کابل StackWise، برنامه پیکربندی سوئیچ را بررسی نمایید. و همواره بخاطر داشته باشید می بایست برای اتصال سوئیچ ها از کابل StackWise تایید شده توسط سیسکو استفاده کرد.

روش کار:

مرحله اول :

پوشش گرد و غبار قسمت  StackWise Cable و StackWise Port را از دستگاه جدا کرده ولی آنها را در جایی نگهداری نمایید زیرا ممکن است در آینده بخواهید از آنها استفاده نمایید.

مرحله دوم :

کابل را به پورت StackWise در پنل عقب سوئیچ وصل کنید. کابل StackWise را به پورت StackWise در پنل پشتی سوئیچ وصل کنید و پیچ را به سمت راست بکشید. اطمینان حاصل کنید که آرم برند سیسکو در قسمت بالای اتصال دهنده قرار دارد، همانطور که در شکل نشان داده شده است.

مرحله سوم :

انتهای دیگر کابل را به پورت سوئیچ دیگر وصل کنید و پیچ را با انگشت خود محکم ببندید. از پیچاندن بیش از حد آن خودداری نمایید.

تصویر زیر نحوه اتصال کابل به پورت StackWise نشان می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.