قالب های فارسی وردپرس 2

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 2

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

یک متخصص سئو یا کارشناس سئو دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

سئوکار کیست؟ سئو کار حرفه ای، کارشناس یا متخصص سئو کیست؟
سئوکار کیست؟ سئو کار حرفه ای، خبره یا کارآزموده سئو کیست؟
اگر از یک سئوکار بپرسید که شغل او چیست احتمالا دچار کمی درنگ شده و در حال کلنجار با خویش برای پرسش به سوال شما می شود. احتمالا پس از اینکه پاسخ سوال شما را با جمله "من یک سئو شغل هستم" بدهد، با نگاه عجیب شما رو به رو می گردد.

در بعضی مواقع نیز آنها شدنی است پاسخ ساده تری به این شکل به سوال شما بدهند: "من در گویه برنامه ریزی سایت ها برای دریافت رتبه بالاتر در گوگل کار و جنبش می کنم." با این پذیرش بسیاری از کسان قانع شده و در ذهن خودشان این کار را زیاد جالب تصور می کنند.

اما موضوعی که در این نوع مواقع ذهن سئوکاران را درگیر می کند اینست که آیا آنها می بایست به همین استجابت اختصار اکتفا کنند یا موارد بیشتری را درباره سئو به طرف مقابلشان بگویند.

بسیاری از سئو کارها روشنگری در ارتباط با پیشه خود را به یک مسئله چالش بر انگیز تبدیل می کنند. اما اگر همه ما خوب دقت کنیم می بینیم که هر کسی در هر شغلی که کار و جنبش می کند اگر بخواهد دقیقتر در ارتباط با پیشه خویش توضیحاتی دهد، احتمالا کل ما که در آن پیشه راز دودمان ای نداریم دچار سردرگمی می شویم و از یک جا به بعد اصلا متوجه حرف های طرف مقابلمان نخواهیم شد.

با این حال در صنعت سئو دو مسئله ارتباطات و شفافیت، زیاد مهم هستند. به همین خاطر می طاقت به طور واضحی به این سوال پاسخ داد: "سئو کار کیست ؟"

سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، به کسان کمک می کند تا محصولات و اطلاعات موردنظرشان را بدست  موتورهای جستجو مشابه گوگل و بینگ به راحتی بیابند. یک سئوکار یا کارآزموده سئو با آنالیز و مطالعه در این باره به جستجوی مواردی می گردد که محبوبیت آنها در موتورهای جستجو در حال افزایش است و با اجرای استراتژی ها و اقداماتی کوشش می کند که نتایج جستجو را برای یک سایت مشخص درمان ببخشد.

هدف پایانی از این کار، افزایش سطح شدامد وب سایت با به کارگیری کلمات و موضوعات کلیدیست. به نوع ای که کاربر پس از ورود به سایت، جذب آن شده و در عین حال وب سایت نیز بر پای بست، الگوریتم های پیشنهادی گوگل طراحی شده باشد.

موتورهای جستجو همواره در حال تغییر هستند و سئوکار ها می بایست متناسب با آن اطلاعات خویش را به روز کنند. در اینجا با به کارگیری یک مثال سرشت کار را به شما نشان خواهیم داد. به عنوان نمونه کلمه کلیدی "SEO" را در نظر بگیرید. نتایج جستجو برای این کلمه در سال های ماضی به این شکل بود:

جستجوی Seo قدیم
در آن زمان (سال 2011) در رتبه یک و دو سایت های ویکی پدیا و گوگل قرار داشتند و بقیه نتایج جستجو نیز متعلق به آژانس های خدمات سئو بود. اما امروزه نتایج جستجو برای این کلمه کاملا متفاوت به نظر می رسد و به شکل پایین است:

جستجوی Seo جدید 1
و در پیوستگی به شکل زیر می باشد:

جستجوی Seo جدید 2
با یک نگاه متوجه می شویم که هیچ آژانس خدمات سئویی سایر در بین نتایج صفحه نخست قرار ندارد و در برابر جای خویش را به سایت های آموزشی داده اند. 

گوگل متوجه شد، افرادی که واژه SEO را جستجو می کنند اغلب به دنبال کلیک بر روی سایت هایی هستند که اطلاعاتی را در این مقوله ارائه می دهند. پس الگوریتم گوگل در این جهت تغییر یافت، به شکلی که پاسخگوی این خواسته کاربران باشد.

یک سئوکار چیره دست می بایست توانا به معرفی این دگرگونی ها باشد، مفهوم آنها را درک کرده و استراتژی های جدید متناسب با آنها برای یک تارنما وضع کند. به همین علت بسیاری از آژانس های خدمات سئو از این بعد بود که به اشاعه تقسیم تارنگار و آموزش سئو خویش پرداختند.

یک متخصص سئو یا خبره سئو دقیقا چه کاری سپریدن می دهد؟
فاکتورهای زیادی برای رتبه دهی به سایت ها هستی دارد و درک اینکه کدام فاکتور بیشترین کارایی را بر رتبه یک سایت مشخص دارد، شغل بسیار سختیست. تکاپو یک کارآزموده سئو یا همان سئو کار، با صرفا چند ترفند و بک لینک در اینترنت خلاصه نمی شود. یک سئو شغل می بایست همواره به دنبال کلمات کلیدی محبوب باشد و گذرگاه هایی را برای افزایش ترافیک سایت ایجاد کند. به پیگیری این افزایش ترافیک نیز شایستن برخورداری از مشتری بیشتر می گردد.

بهینه سازی تارنما شما برای موتورهای جستجو به معنی آگاهانیدن از این فاکتور ها و راه اندازی تاکتیک های جدید و متناسب با آنهاست. با این حال با تغییر رویه پیشه موتورهای جستجو، سایر نمی توان به شیوه های سئو کهنه اتکا کرد. سئو امروزین چیزی بیشتر از اتکا به کلمات کلیدی و متا تگ هاست.

فاکتورهای زیادی وجود دارد که سئوکار ها می بایست بر آن چیره باشند و این مسئله مهارت فوقانی را می طلبد. اگر این موارد در سطوح پایین تری بخواهیم بیان کنیم، در حالت کلی یک کارآزموده سئو می بایست توانا به درک موارد پایین باشد:

 

همیشه دنبال استخدام یک سئو کار ارشد برای مدیریت سئو تیم دیجیتال مارکتینگ خودتان بوده اید؟ اکنون وقت گرفتن مشاوره سئو از من است. من فرشید امین زاده هستم و میتوانم کمپین های سئوی شما را مدیریت کنم یا تیم سئوی شما را آموزش بدهم. 

چرا لینک ها مهم هستند
سئو داخلی چگونه بر رتبه صفحه تاثیرگذار است
سئو خارجی چگونه بر رتبه صفحه تاثیرگذار است
چرا تولید و بازاریابی محتوا برای هر گونه بازاریابی آنلاینی ضروریست
چگونه شبکه های اجتماعی بر روی سئو تاثیر گذارند
آیا تبلیغات کلیکی ارزش خرج کردن دارند؟
چگونه از طریق های امروزین مشابه سئو ویدئو می بایست استفاده کرد؟
یک سئوکار حرفه ای مدام در حال ترکیب این انحاء برای کسب بهترین نتیجه است و همواره به پیگیری افزایش اطلاعات خویش در زمینه سئو می باشد. اگر به تعقیب یک سئو کار حرفه ای هستید می توانید با تماس گرفته و از کارشناسان ما، مشاوره بگیرید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.