قالب های فارسی وردپرس 2

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 2

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

چرا طراحی سایت وردپرس امروزه بیشتر انتخاب می شود

چرا طراحی سایت وردپرس امروزه بیشتر از بقیه پیرو پیدا کرده است؟ طراح های سایت و برنامه نویسان اگر بخواهند که در پیشه خود چیره دست باشند، باید از ابزارهای حرفه ای و صحیح بهره‌گیری کنند. در این نوشتار آموزشی، ما می خواهیم به شما بگوییم که چرا وردپرس یک انتخاب عالی ومناسب برای طراحی سایت می باشد. به دلیل مزیت هایی که وجود دارد، انجمن وردپرس فارسی  امروزه بین طراحان سایت مستقل و برنامه نویسان طرفداران بیشتری هستی دارد.


به عنوان یک طراح چیره دست مستقل، موارد مهمی هستی دارد که شما بیچارگی دارید در طراحی سایت ورد پرس رعایت کنید مثل نما سایت، سرعت بارگذاری سریع، بازتاب گرا بودن که همگی برای طراحی سایت حرفه ای باره دربایستن است.


برای همین اگر به پیگیری ساخت سایتی هستید که دست کم موارد باره دربایستن را داشته باشد، طراحی سایت وردپرس می تواند یکتا از بهترین گزینش ها باشد. البته اگر به پیگیری سایت با طراحی خاص و تک هستید، طراحی سایت وردپرس نمی تواند جوابگوی بیچارگی شما باشد در غیر اینصورت می توانید سایت های خود را سریع و با ظاهر زیباتری ایجاد نمایید.


بیشتر مشتریان و کسب و کارها نیاز به طراحی سایت اختصاصی برای خویش ندارند و تنها به پیگیری یک سایت فروشگاه اینترنتی هستند که بتوانند محصولات خود را در آن شناسایی کرده و به فروش برسانند. برای همین به تعقیب کاربرد ازقالب های وردپرس هستند. برای طراحی سایت وردپرس، شما فقط احتیاج به دانش وردپرس ( از وضعیت دانلود تا نصب آن) و پایه های کدنویسی را دارید.


چرا بهتر است که به تعقیب طراحی سایت وردپرس باشیم؟

وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا (CMS) در جهان می باشد و نزدیک 22درصد همه وب سایت برای طراحی سایت خود از قالب وردپرس بهره‌گیری می کنند. برخی از دلایلی که طراحی سایت وردپرس امروزه محبوبیت پیدا کرده است، عبارت است از:


اپن سورس است و یادگیری آن نسبت به بقیه راحت تر می باشد. فیلم های آموزشی زیادی برای یادگیری آن وجود دارد.


برای افزودن هر نوع قابلیت می توانید از افزونه وردپرس که بیشتر آن ها رایگان هستند، استفاده کنید.


کاملا قدرت مند است که خیلی از خاصیت هایی که برای طراحی سایت فرووشگاه اینترنتی لازم دارید، دارا می باشد.


برای طراحی سایت وردپرس، هزاران قالب های مجانی و پولی به صورت آنلاین هستی دارد که شما می توانید آن ها را استفاده کنید. ولی ما توصیه می نماییم که حتما از قالب های پولی کاربرد کنید و اینکه چرا چنین تاکید و پیشنهاد ای میکنیم، بهتر است ادامه نوشتار را بخوانید.


چرا باید در طراحی سایت وردپرس از قالب های پولی کاربرد کنیم

 طراحی سایت وردپرس

مزیت استفاده از قالب هایی پولی در مساوی رایگان خیلی زیاد است. مهمترین دلیلی که شما نباید از قالب های مجانی در طراحی سایت وردپرس بهره‌گیری کنید، نبود پشتیبانی، قابلیت به روزرسانی و حامی گیری از فایل ها می باشد.


اگر کسی از قالب های مجانی برای طراحی تارنما فروشگاه اینترنتی خویش بهره‌گیری کند، نباید چشمداشت دریافت پول را از آن داشته باشد در واقع کسی که به پیگیری قالب های مجانی برای طراحی سایت خویش می باشد، هیچ وقت آماده به هزینه کردن برای موارد سایر خود نیست و کسی هم بدون پول برای او شغل نمی کند.


همانطور که گفتیم، قالب های مجانی هیچکدام از خصوصیات اصلی را در طراحی سایت احتیاج است را رعایت نمی کنند و برنامه نویس و طراحی هم آماده به شغل کردن در چنین وب سایت هایی نمی باشند. همچنین یکی سایر از مشکلات استفاده از قالب های مجانی درطراحی سایت وردپرس، کیفیت زیر آن ها مخصوصا در چیدمان و رابط کاربری می باشد.


یک اصلی در زندگی هست که ذکر می کند، هر چقدر پول بدهید همانقدر هم آش می خورید. در طراحی سایت هم همینگونه می باشد. اگر به پیگیری یک طراحی سایت چیره دست برای خویش هستید، باید خرج کنید. خرج کردن به چهره بنیادین در طراحی سایت، هدر دادن پول نیست بلکه سرمایه گذاری در سوداگری می باشد.


قالب هایی پولی در طراحی سایت وردپرس، نخست در آن ها اصول کدنویسی به نکویی رعایت شده است و دارای قابلیت بالایی می باشند. همچنین مشکلاتی که در قالب های رایگان مطرح شد نیز در این گونه قالب هستی ندارد. گرد از تفاوت های اصلی قالب های پولی با رایگان، حمایت آن می باشد. در قالب های مجانی شما هر هنگام که به مشکلی بر می خورید، ناچار هستید که از چند تن بخواهید مشکل شما را حل نمایند ولی برعکس، اگر هزینه ای برای طراحی سایت وردپرس خود پرداخت کنید، شما می توانید از یک تیم حمایت برای پیشه خویش کاربرد کنید.


همچنین اصول سئو وبهینه سازی سایت در قالب هایی که برای آن ها خرج پرداخت کرده اید، بهتر رعایت می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.