قالب های فارسی وردپرس 2

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 2

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

ال‌جی: الان وقت معرفی گوشی هوشمند تاشو نیست!


اخبار,اخبار تکنولوژی,گوشی تاشو

به نظر می‌رسد که شرکت ال‌جی برخلاف سایر تولیدکنندگان موبایل، علاقه و عجله‌ای برای معرفی و عرضه گوشی هوشمند تاشو ندارد.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت ال‌جی در آستانه رویداد مهم کنگره جهانی موبایل MWC ۲۰۱۹ بارسلون که یک هفته دیگر آغاز به کار می‌کند، اعلام کرده است که هم اکنون زمان مناسبی برای عرضه و معرفی گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف پذیر نیست و تمرکز این غول تکنولوژی در حال حاضر بیشتر بر روی افزایش میزان فروش و درآمدزایی است.

 

این طور که از آمارهای منتشر شده در رسانه‌ها مشخص است، بازارهای جهانی موبایل دچار رکود بی‌سابقه و کم نظیری شده است و همین مساله نیز موجب شده تا وضعیت مالی و سودآوری بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده موبایل با بحران‌های جدی و شدیدی روبرو شوند که یکی از آنها شرکت کره‌ای ال‌جی است که سابقه خوبی در تولید و عرضه گوشی‌های هوشمند داشته است.

 

به نظر می‌رسد که ال‌جی برخلاف سایر رقبای قدرتمند خود که در طول یک سال اخیر از برنامه‌های خود برای رونمایی و عرضه گوشی هوشمند تاشو و انعطاف پذیر سخن گفته‌اند، علاقه و عجله‌ای برای ارائه چنین محصولی ندارد چراکه به گفته مدیر عامل این شرکت هنوز بسیار زود است که به فکر عرضه یک موبایل تاشو بود چراکه هم اکنون مسائل بسیار مهم‌تر و مهره‌های کلیدی تری برای افزایش درآمد و میزان فروش خود بر روی میز قرار دارد که ال‌جی مایل است از آنها استفاده کند.

 

بر اساس گزارش وب سایت ۹to۵google، تحلیلگران و کارشناسان فعال در حوزه فناوری بر این باورند که گوشی‌های مجهز به فناوری شبکه اینترنت ۵G یکی از مهم‌ترین گزینه‌های ال‌جی برای تمرکز و افزایش میزان فروش و سودآوری به شمار می‌روند.

وی اینک با انتشار تصویر زیر، نقشه راه ۲۰۱۹ اپل را به تصویر کشید.

 

در بخش آیفون شاهد عرضه مدل‌های ۶.۵ و ۵.۸ اینچی اولد و ۶.۱ اینچی ال سی دی دار خواهیم بود که به‌جای پورت یو اس بی تایپ سی، همگی به لایتنینگ مجهز خواهند بود.شارژر بی‌سیم، دوربین سه‌گانه، بهینه شدن باتری، چهره شناس را خواهیم دید.

 

اما آی پد ۹.۷ اینچی به ۱۰.۲ اینچی آپگرید می‌شود و در کنار آن آی پد مینی جدید را خواهیم دید.

 

مک بوک پرو ۱۶ و ۱۶.۵ اینچی با دیزاینی جدید در کنار مک پرو ۳۱.۶ اینچی با مانیتور ۶K را خواهیم دید.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, اپل

 

مک بوک پرو ۱۳ اینچی با آپشن اضافی ۳۲ گیگی را خواهیم دید.

 

دیزاین سرامیکی به مدل جدید افزوده می‌شود و کشورهای بیشتری ساعت هوشمند را خواهند فروخت.

 

همچنین شاهد ورود آی‌پاد تاچ جدید خواهیم بود و هدفون جدید اپل (ایرپادز۲) را در کنار ایرپاور (شارژر بی‌سیم) می‌بینیم.

 به گزارش مهر به نقل از فایومک، مینگ چی کو، این بار مدعی شده که اپل آی پدهای جدید، یک مک بوک پرو ۱۶ اینچی، یک نمایشگر ۳۱ اینچی با دقت ۶K، آیفون های جدید و فیس آی دی به روز شده را در دسترس علاقمندان قرار خواهد داد. این شرکت همچنین قصد دارد یک سیستم شارژ دو طرفه را عرضه کند.

 

به گفته کو، آیفون های عرضه شده در سال ۲۰۱۹ از نظر ابعاد نمایشگر تفاوتی با آیفون های ایکس اس و ایکس آر نخواهند داشت. این بدان معناست که در سال ۲۰۱۹ هم سه آیفون با نمایشگرهایی در ابعاد ۶.۵، ۵.۸ و ۶.۱ اینچ به بازار می آیند. کابل ارتباطی این سه آیفون هم به جای USB-C از نوع Lightning خواهند بود.

 

تقویت قابلیت های ناوبری و موقعیت یابی، قاب شیشه ای تقویت شده، سیستم شارژ دوطرفه بی سیم برای شارژ همزمان آیفون و یک وسیله دیگر، سیستم به روزشده تشخیص هویت فیس آی دی، باتری های بزرگتر و دوربین سه گانه از جمله دیگر ویژگی های آیفون های سال ۲۰۱۹ خواهد بود. پیش از این گفته شده بود که آیفون ۱۱ مکس که در سال ۲۰۱۹ عرضه می شود دارای سه دوربین خواهد بود.

 

اپل قصد دارد در سال ۲۰۱۹ دو مدل آی پد پروی جدید هم با پردازنده های به روز شده عرضه کند. بر همین اساس آی پد ۹.۷ اینچی با نمایشگر ۱۰.۲ اینچی عرضه شده و یک مدل تازه از آی پد مینی هم با پردازنده های قدرتمندتر در دسترس قرار می گیرد.

 

مک بوک پروهای تازه اپل هم دارای نمایشگرهای ۱۶ و ۱۶.۵ اینچی خواهند بود. در مورد نمایشگر تازه ۳۱.۶ اینچی اپل با دقت ۶k اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. همچنین ممکن است یک مک بوک پرو با ۳۲ یا ۱۶ گیگابایت رم و نمایشگر ۱۳ اینچی تولید شود.

به گزارش ایسنا، این روزها که اخبار و گزارش‌های متعددی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مختلف مبنی بر تلاش هکرها و مجرمان سایبری برای دسترسی و نفوذ به حریم خصوصی کاربران و سو استفاده از اطلاعات شخصی آنها به گوش می‌رسد، به نظر می‌رسد که روش‌های نوین و جدیدتری برای نفوذ راحت هکرها به اطلاعات موردنظر خود ابداع شده است.

 

تازه‌ترین اخبار و گزارش‌های منتشر شده در وب سایت Digital Information World حاکی از آن است که یک کابل USB توسعه داده شده است که می‌تواند به هکرها این امکان را بدهد که به تمامی اطلاعات و داده‌های جابجا شده توسط کاربران دسترسی و نفوذ پیدا کنند.

 

این روش که به گفته بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه امنیت سایبری روش بسیار هوشمندانه‌ای به شمار می‌رود، هیچ رد و نشانی از سرقت اطلاعات کاربران از خود بر جای نمی‌گذارد و کاربران هرگز قادر نخواهند بود که از دسترسی هکرها و افراد غریبه به اطلاعات شخصی خود مطلع و آگاه شوند.

 

این دسته از کارشناسان امنیتی به کاربران گوشی‌های هوشمند و رایانه توصیه کرده و هشدار داده‌اند که هرگز کابل‌های USB ناشناس و ناایمن را از برندهای متفرقه تهیه و خریداری نکرده و تا جایی که امکان دارد از چنین کابل‌هایی نیز استفاده نکنند چراکه معلوم نیست این هکرها با چه هدف و انگیزه‌ای به دستگاه‌های مورد استفاده کاربران حمله و نفوذ می‌کنند بنابراین سرنوشت نامشخصی در انتظار اطلاعات شخصی و داده‌های جابجا شده کاربران توسط کابل مذکور خواهد بود که آنها با عدم استفاده از کابل‌های نامرغوب و ناشناس تا حد زیادی قادر خواهند بود از بروز وقایع ناخواسته و نفوذ هکرها به حریم خصوصی خود جلوگیری به عمل بیاورند.

عوامل کلی در کند بودن سایت :


قالب وردپرس: قالب وردپرسی که نصب می کنید و گونه کد نویسی های آن تاثیر مستقیم روی تفریق سرعت سایت می تواند داشته باشد.

هاست: اگر هاست مناسبی نداشته باشید زیاد باعث کندی سایت شما می شود این باره را جدی بگیرید و از هاست مناسب کاربرد کنید.

بالابودن تقاضا سرور: میزان توان سرور و میزبانی هاستینگ شما تاثیر گذار است.

پیکربندی: اگر سایت شما دارای مدیریت کش نباشد حجم زیادی روی منابع وارد می شود و باعث کندی سایتتان می شود مدیریت کش سایت را با افزونه های مختلف وردپرس می توانید رفع کنید.

حجم سایت: اگر تصاویر و محتوایی که در صفحه و سایت شما هستی داشته باشد بهینه نباشد مایه تفریق سرعت سایت می شود.

افزونه های کند: برخی افزونه ها که کدنویسی بدی دارند مایه تفریق سرعت سایت شما می شود.

در پیوسته با تدبیر های عملی برای افزایش سرعت سایت در وردپرس آشنا می شوید که می تواند بهتان در این فرمایش کمک فراوانی کند.


1. استفاده از هاست مناسب

هاست مناسب در میزبانی پسندیده بسیار اهمیت دارد که بسیاری از وب مستر ها بدون پروا به کیفیت هاست آن را تهیه می کنند اما باید بدانید که هاست یکی از تاثیرگذار ترین عوامل روی سرعت سایت شماست.


انتخاب درست شرکتی که می خواهید از آن هاست جاسازی کنید و انتخاب خود هاست می تواند تاثیری در این فرمایش داشته باشد. به طور مثال هاست های اشتراکی قیمت پایینتری نسبت به دیگر هاست ها دارند اما باید بدانید که بعدها و با افزایش بازدید سایتتان ، سرعت را کند می کند البته برای آغاز یک سایت هیچ مشکلی نخواهند داشت ولی برای یک سوداگری چیره دست انتخاب هاست اختصاصی با سرور قدرتمند از کمپانی معتبر می تواند بهترین گزینش برای یک سوداگری چیره دست شود.


2. مدیریت کش در وردپرس

قابلیت کش (Caching) به روند ذخیره سازی اطلاعات سایت گفته می شود در مرورگر کاربران این روند می تواند دربرگیرنده عکس ها، فایل های قالب و کدنویسی های آن باشد. به زبان ساده این قابلیت این طور عمل می کند که وقتی فردی سایت شما را مفتوح می کنند تمام اطلاعات سایتتان را در محلی اندوخته می کند و وقتی همان کاربر برای بار دوم به بعد وارد سایت شما بشود افزایش سرعت وردپرس در موبایل سرعت بارگذاری به حتماً زیادی افزایش پیدا می کند پس فقط برای کاربرانی این عمل سودمند است که بیشتر از یک بار وارد سایتتان شوندالبته برای مواقعی که کاربران آنلاین سایتتان کمی بالا است هم استعمال دارد و درخواست های کمتری سمت سرور برای لود صفحه ارسال می شود.


در اولین تقاضا سرور اصلی آن را اخذ می کند و مدیریت کش که بین مرورگر کاربر و سرور قرار دارد اطلاعات را از سرور اخذ می کند و به کاربر می رساند و اگر مدیریت کش فعال باشد دفعه دوم که کاربر وارد می شود تنها بستگی بین مدیریت کش و مرورگر کاربر رخ می دهد و دیگر دریافت اطلاعات از سرور از بین می رود در نتیجه سرعت بیشتری را کاربران در سایت شما دارند.


مدیریت کش


افزونه های زیادی برای وردپرس هستی دارد که بتوانید از این روش برای افزایش سرعت سایت وردپرس بهره‌گیری کنید که می تواند این پیشه را برای شما سپریدن دهد بنده افزونه WP Super Cache و litespeed-cache و W3 Total Cache  پیشنهاد می کنم که پیشه کرد بهتری نسبت به بقیه دارند و پیشه با آن ها ساده است.


3. به کارگیری Gzip

با کمک Gzip می توانید به سرور ها این دستور را دهید که برخی از منابع سایت را به فشرده ترین حالت خویش دربیاورند و سپس به کاربر ارسال کنند. این شغل برای افزایش سرعت سایت وردپرس زیاد خوب است و می تواند حجم را به چهره چشم گیری کاهش دهند.


عملکرد این طریق این طور است که Gzip Compression فایل های کدنویسی سایت را فشرده سازی می کند  و هر کاری برای ناچیز حجم تر شدن کد ها سپریدن می دهد به طور نمونه فضاهای اضافی کد ها را منزه می کند و معمولا این شیوه یکتا از بهترین شیوه های سرعت بخشیدن به سایت است.




فعال سازی Gzip از طریق وردپرس

برای به کارگیری این سیستم می توانید افزونه W3 Total Cache را نصب کرده و این قابلیت را پرکار سازی کنید تا حجم صفحات سایتتان کاهش یابد و افزایش سرعت سایت وردپرس را گواه باشید.


فعال‌سازی Gzip از راه فایل htaccess

در ابتدا از فایل htaccess بک آپ جاسازی کنید و چنانچه پس از اضافه کردن کد اختلالی در سایت برپایی شد آن بک آپ را بهره‌گیری کنید و به حالت قبلی برگردانید.


برای فعال سازی Gzip باید فایل htaccess را ویرایش کنید و کد پایین را قرار دهید:




و سپس آن را ذخیره کنید . در ضمن اگر وب سرور شما NGINX می باشد کد پایین را قرار دهید و در فایل کانفیگ اضافه کنید:




تست Gzip Compression

برای تست باید به سایت checkgzipcompression بروید و آدرس سایتتان را قرار دهید و این سایت اطلاعات کاملی در رابطه با قابلیت Gzip سایت شما می دهد.

به گزارش مهر به نقل از دیلی میل، سامسونگ قصد دارد با تبلت جدید خود با اپل مقابله کند. این شرکت کره ای  از دستگاه Galaxy Tab S۵e رونمایی کرده که سبک ترین و نازک ترین تبلت این شرکت است. همچنین در این تبلت از دستیار صوتی «Bixby» برای نخستین بار استفاده شده است.

 

 تبلت مذکور با قیمت پایه ۳۹۹ دلار از سال جاری برای فروش عرضه می شود. Galaxy Tab S۵e  نمایشگر ۱۰.۵ اینچی  با قاب فلزی بسیار نازک و بسیار سبک دارد. ضخامت دستگاه ۵.۵ میلیمتر و وزن آن فقط ۴۰۰ گرم است.

 

نسبت نمایشگر به بدنه دستگاه نیز ۸۱.۸ درصد است. علاوه برآن که Galaxy Tab S۵e  مجهز به فناوری شارژ سریع است، یک بار شارژ دستگاه ۱۴.۵ ساعت دوام دارد. تبلت مذکور با RAM ۴ گیگابایتی و حافظه ۶۴ گیگابایتی عرضه می شود.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,سامسونگ

همچنین آخرین نسخه سیستم عامل آندروید(Pie) نیز روی آن نصب شده است.در کنار تمام این موارد Galaxy Tab S۵e مجهز به اکسسوری DeX است که به کاربر اجازه می دهد دستگاه را به رایانه رومیزی خود متصل کنند.

 

 DeX که در سال ۲۰۱۷ میلادی عرضه شده به کاربر اجازه می دهد با استفاده از رایانه رومیزی با تبلت یا موبایل کار کند.

گفته می‌شود گلکسی فولد یا گلکسی اف تا آخر فوریه رونمایی می‌شود اما برخی نیز امیدی به این خبر ندارند.

 

دریکی از ثبت اختراعات سامسونگ از دو اسکرین جدا از هم که به هم متصل می‌شوند، نام‌برده شده است. 

 

به‌هرحال عکسی که در زیر مشاهده می‌کنید، جدیدترین عکس و رندر گرافیکی از گلکسی اف است که دو اسکرین جدا از هم را نشان می‌دهد که به‌صورت لولایی یکدیگر را نگه می‌دارند.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,گوشی تاشوی سامسونگ

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,گوشی تاشوی سامسونگ

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,گوشی تاشوی سامسونگ

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,گوشی تاشوی سامسونگ
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.