قالب های فارسی وردپرس 2

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 2

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

حذف پوشه های Library از محیط This PC

هنگامی که پنجره This PC یا به اصطلاح "My Computer" را در ویندوز ۱۰ باز می کنید، به غیر از فهرست درایور های هارد دیسک و دیسک نوری یکسری پوشه های دیگر به عنوان مجموعه Library که شامل پوشه های Desktop , Documents , Downloads و … هستند نیز مشاهده می کنید.

 

وجود این پوشه ها می توانید دسترسی شما را به مکان های مورد نظر آسان کند، اما اگر فکر می کنید که وجود پوشه های مجموعه Library جز شلوغ کردن محیط This PC کاربرد دیگری ندارند، برای حذف این پوشه ها در ادامه با ترفندها همراه باشید.

 

برای حذف پوشه های مجموعه Library از محیط This PC، روش های متعددی وجود دارد که راحت ترین این روش ها استفاده از یک ابزار کم حجم به اسم This PC Tweaker می باشد.

 

برنامه This PC Tweaker این امکان را به شما می دهد که تنها با چند کلیک ساده پوشه های مذکور را حذف کنید. همچنین با استفاده از همین برنامه می توانید دیگر پوشه های کامپیوتر خود را اضافه کرده و یا تنظیمات را به حالت اولیه بازگردانی کنید.

 

برای شروع کار، ابتدا This PC Tweaker را دانلود کنید.
سپس فایل دریافت شده را از حالت فشرده خارج کرده و بسته به نوع ویندوز خود برنامه This PC Tweaker را اجرا کنید.

 

اکنون در برنامه، پوشه های مجموعه Library را انتخاب کرده و برای.حذف بر روی گزینه Remove Selected کلیک کنید.

 

ترفندهای ویندوز 10, آموزش کامپیوتر

ترفندهای ویندوز 10

 

با انجام عمل بالا، پوشه های مورد نظر حذف خواهند شد و محیط This PC شما به صورت زیر نمایش داده می شود.

 

ترفندهای ویندوز 10, آموزش کامپیوتر

نکات برنامه This PC Tweaker:
۱- برای بازگردانی تنظیمات به حالت اولیه.گزینه Restore Defaults را انتخاب کنید.

 

۲- برای افزودن پوشه های دیگر به محیط This PC از گزینه Add Custom Folder استفاده کنید.

هنگامی که شما ویندوز خود را Hibernate می‌کنید، تنظیمات و برنامه‌های در حال اجرا در همان وضعیت، ذخیره شده و سیستم خاموش می‌شود.
Hibernate، یک سبک خاموش کردن کامپیوتر است که راحتی و سرعت را برای شما به ارمغان می‌آورد. هنگامی که شما ویندوز خود را Hibernate می‌کنید، تنظیمات و برنامه‌های در حال اجرا در همان وضعیت، ذخیره شده و سیستم خاموش می‌شود. سپس وقتی دوباره سیستم را روشن کنید، ویندوز با همان برنامه‌های در حال اجرا و همان وضعیت قبل از خاموشی، بالا می‌آید. از همین رو به این کار، خواب زمستانی (Hibernate) می‌گویند.

 

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از این قابلیت ویندوز زیاد استفاده می‌کنید و دیر به دیر کامپیوتر را Shut Down می‌کنید شاید دوست داشته باشید تا این کار را سریع‌تر انجام دهید. در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی برای زودتر Hibernate کردن کامپیوتر از طریق راه‌های میان‌بر بپردازیم.

 

ساخت یک میان‌بر برای Hibernate

 

قبل از هرچیز ابتدا باید مطمئن شوید که ویژگی Hibernate در ویندوز شما فعال است. برای فعال‌سازی Hibernate:
در ویندوز XP، از منوی Start به Control Panel و سپس Power Options بروید. در تب Hibernate تیک گزینه Enable Hibernation را بزنید.

 

در ویندوز ویستا و 7، ابتدا در منوی Start عبارت CMD را وارد کنید و Enter بزنید. در پنجره Command Prompt دستور powercfg /hibernate on را وارد نمایید.

برای ساخت یک فایل میان‌بر برای Hibernate کردن ویندوز، دو روش وجود دارد:


روش اول:
ابتدا برنامه Notepad ویندوز را باز کنید.
سپس کدهای زیر را Copy کرده و در محیط Paste،Notepad نمایید:

@echo off
color c
echo System will Hibernate after 10 Seconds
echo www.Tarfandestan.com
set /a counter=10000
:1
set /a counter=%counter% -1
if %counter% ==0 (%windir%\System32\rundll32.exe powrprof.dll,SetSuspendState ) else (goto 1)

 

سپس از منوی File بر روی Save as کلیک کرده و فایل را با نام دلخواه و پسوند bat ذخیره نمایید. به عنوان مثال نام آن را Hibernate.bat قرار دهید.
ترجیحاً این فایل را در محیط دسکتاپ ذخیره نمایید تا دسترسی به آن آسان‌تر باشد.

 

اکنون در صورتی که بر روی این فایل ساخته شده دوبار کلیک کنید، خواهید دید که پنجره‌ای سیاه رنگ نمایان خواهد شد و ویندوز پس از گذشت 10 ثانیه به طور خودکار Hibernate خواهد شد. این 10 ثانیه بدین منظور تنظیم شده است که در صورتی که از این کار پشیمان شدید امکان بستن پنجره و انصراف از عمل Hibernate را داشته باشید. در صورتی که دوست دارید این 10 ثانیه را به کمتر یا بیش‌تر تغییر دهید کافی است عدد 10000 را که برحسب میلی‌ثانیه است به عدد دلخواه خود تغییر دهید (10 ثانیه برابر با 10000 میلی‌ثانیه است).

 

روش دوم:
در فضای خالی محیط دسکتاپ و یا هر پوشه دیگری،‌ راست‌کلیک کرده و New > Shortcut را انتخاب کنید.
در پنجره باز شده، این دستور را وارد نموده و بر روی دکمه Next کلیک کنید:

 

%windir%\System32\rundll32.exe powrprof.dll,SetSuspendState

 

نامی برای Shortcut خود انتخاب کنید (به عنوان مثال Hibernate) و بر روی دکمه Finish کلیک کنید.
با دوبار کلیک کردن بر روی این Shortcut ساخته شده، ویندوز بلافاصله Hibernate می‌گردد.

 

کاربردهای دیگر:
یکی از کاربردهای این میان‌بر، توانایی Hibernate کردن کامپیوتر در زمان تعیین شده توسط شماست. برای این کار کافی است از برنامه Task Scheduler ویندوز استفاده کنید. برای دسترسی به Task Scheduler در ویندوز XP از Control Panel به Task Scheduler بروید و در ویندوز ویستا و 7، در منوی Start عبارت Task Scheduler را وارد کنید و Enter بزنید.

 

کاربرد بعدی آن مرتبط با نرم‌افزارهای مدیریت دانلود مثل Internet Download Manager می‌باشد. اگر شما به دانلود شبانه علاقه‌مندید پس حتماً با بخش Scheduler در برنامه IDM آشنایی دارید. در این قسمت کاربر برای برنامه تعریف می‌کند که دانلودها از چه ساعتی تا چه ساعتی انجام شوند و بعد از اتمام دانلود ها چه اتفاقی بیفتد (از جمله خاموش کردن کامپیوتر). شما می‌توانید با معرفی کردن فایل میان‌بر به IDM، دستور بدهید که بعد از اتمام دانلودها، کامپیوتر Hibernate شود. برای این کار کافی است که در پنجره Scheduler، در قسمت Open the following file when done فایل میان‌بری که ساخته‌اید را معرفی کنید و تنظیمات زمان‌بندی را اعمال نمایید.

حالت مطالعه (Reading Mode) جزو امکاناتی است که در بسیاری از مرورگرها وجود دارد و خوشبختانه مرورگر جدید مایکروسافت یعنی اج نیز از این قابلیت بی‌بهره نمانده است.
با فعال‌سازی حالت مطالعه در مرورگر اج، همه بنرهای تبلیغاتی و لینک‌ها به دیگر مقالات و صفحات وب غیرفعال شده و محتوای صفحه به‌شکلی کاملا تمیز و مرتب برای شما به‌نمایش در می‌آید.

 

برای استفاده از این قابلیت می‌توانید از روش زیر کمک بگیرید:
1ـ فعال‌سازی بسیار ساده است. از میان آیکون‌های اصلی مرورگر که از بالا ـ سمت راست صفحه قابل مشاهده است ‌باید روی آیکونی که به شکل یک کتاب باز شده کلیک کنید. (چنانچه این آیکون به‌صورت خاکستری و غیرفعال باشد به این معناست که این قابلیت در صفحه وب مورد نظر قابل استفاده نیست)

 

2 ـ شما می‌توانید به‌جای استفاده از روش ذکر شده، کلیدهای Ctrl + Shift +R را به‌طور همزمان فشار دهید تا حالت مطالعه فعال شود. با فعال شدن این حالت آیکون آن به رنگ آبی تغییر وضعیت می‌دهد.

 

تغییر اندازه قلم و رنگ زمینه: می‌توانید اندازه قلم، رنگ زمینه و رنگ قلم نمایش متون را نیز تغییر دهید. برای انجام این کار کافی است روی آیکون منوی اصلی که به شکل سه نقطه از بالا سمت راست قابل مشاهده است، کلیک کنید.

 

در ادامه روی Settings کلیک کرده و صفحه را به پایین اسکرول کنید تا بخش Reading را مشاهده کنید. با ورود به این بخش دو گزینه با عنوان‌های Reading view style و Reading view font size در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

گزینه اول برای تغییر رنگ زمینه و رنگ قلم نمایش متن و گزینه دوم برای تغییر در اندازه قلم به‌کار می‌رود.

در سیستم‌‌عامل ویندوز به هر بخش که سرک بکشید و هر برنامه‌ را اجرا کنید، با پنجره‌ها سر و کار دارید. پنجره‌های بزرگ، کوچک، تمام صفحه که زیر، رو یا کنار یکدیگر قرار گرفته و هر یک دسترسی به بخش‌ها و امکانات خاصی را برای شما فراهم می‌کند.

با توجه به اهمیت پنجره‌ها در ویندوز، مدیریت کامل روی آنها و شخصی‌سازی برخی امکانات مورد نیاز در این پنجره‌ها نه‌تنها افزایش سرعت کار با رایانه را برای شما به همراه خواهد داشت.
بلکه میزان بهره‌وری نیز افزایش یافته و می‌توانید در مدت زمانی کوتاه، کارهای بیشتری را انجام دهید.در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از بهترین برنامه‌ها برای مدیریت روی پنجره‌های ویندوزی آشنا کنیم.

 

این برنامه مجموعه‌ای از 50 ابزار مختلف و کاربردی را در خود جای داده که هر یک به تنهایی می‌تواند یکی از مشکلات دیرینه شما را در ویندوز رفع کند.

 

مدیری همه فن‌حریف
نرم‌افزار Actual Window Manager یکی از بهترین گزینه‌ها برای سازماندهی دسکتاپ و پنجره‌های ویندوزی به‌شمار می‌رود.
این نرم‌افزار مانند یک دستیار پس از مدتی که در خدمت شما باشد، می‌تواند کارهای مورد نظر را به‌صورت خودکار برای شما انجام دهد.

 

برای مثال پنجره‌ برنامه‌های خاص شما را در اندازه و جایگاه همیشگی قرار می‌دهد، پنجره‌های مهم را روی دیگر پنجره‌ها قرار می‌دهد.
به‌طور خودکار پنجره‌های غیرفعال را برای شما کمینه کرده، آنها را به حالت نیمه‌پنهان درآورده یا حتی آنها را می‌بندد. همچنین این نرم‌افزار امکانات زیاد دیگری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

تقسیم‌بندی دسکتاپ
یکی از امکانات جالبی که به وسیله این برنامه در اختیار شما قرار می‌گیرد، قابلیت تقسیم‌بندی دسکتاپ به محدوده‌های دلخواه در تعداد نامحدود است.
شما می‌توانید فضای دسکتاپ را به دو، چهار، هشت و حتی ده‌ها محدوده‌ با اندازه‌های مشخص تقسیم کنید و هر پنجره‌ را در هر یک از محدوده‌های دلخواه قرار دهید.

برای قرار دادن پنجره‌ها در هر محدوده، نشانگر ماوس خود را روی نوار عنوان پنجره قرار داده و کلیک چپ ماوس را نگه‌دارید.
در این حالت محدوده‌هایی که از پیش مشخص کرده‌اید فعال شده و با کشیدن پنجره در هر محدوده می‌توانید آن را در آن محدوده قرار دهید.
شما قادر خواهید بود عملیات تقسیم‌بندی در حالت‌های مختلف را نیز انجام داده و در هر زمان هر الگوی تقسیم‌بندی را که تمایل داشتید، فعال کنید.

 

پوشه‌های ضروری
هنگامی که قصد دارید فایلی را باز یا فایل جدیدی را ذخیره کنید، پنجره‌ای برای مشخص کردن مسیر فایل جدید یا محل ذخیره‌سازی برای شما نمایش داده می‌شود.
گاهی نمایش مداوم این پنجره و انتخاب مسیر دلخواه از آن کمی دشوار است؛ زیرا ممکن است بخواهید صد فایل جدید را ذخیره کنید و برای ذخیره‌سازی در هر مرحله باید مسیر را به دلخواه خود تغییر دهید.

 

این نرم‌افزار با افزودن دو کلید میانبر با نام‌های Recent Folders وFavorite Folders به نوار عنوان پنجره‌های ویندوزی شما، این امکان را به شما می‌دهد تا با یک کلیک به مسیرهای اخیر و پوشه‌های دلخواه خود مراجعه کنید.
به‌این ترتیب به‌راحتی می‌توانید پوشه‌های دلخواه خود را در فهرست مورد نظر قرار داده و هنگام نمایش پنجره انتخاب مسیر، پوشه مورد نظر را از این فهرست انتخاب کنید.

 

تنظیمات اختصاصی
هریک از پنجره‌های ویندوزی شما می‌تواند خصوصیات منحصر‌ به‌فردی برای خود داشته باشد. به‌عنوان مثال چنانچه همیشه دوست دارید پنجره My Computer در اندازه و موقعیت مشخصی روی دسکتاپ شما نمایش داده شود.

کافی است یک‌ بار این خصوصیات را در Actual Window Manager تعریف کنید تا برای همیشه این قابلیت در اختیار شما قرار گیرد.
نحوه کمینه شدن، تغییر به حالت نیمه‌پنهان، جمع شدن رو به بالا و... نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که می‌توانید برای هر پنجره تعریف کنید.

 

کلیدهای بیشتر در نوار عنوان
گزینه‌های بستن، کمینه و بزرگنمایی/کوچک‌نمایی از جمله کلیدهایی است که برای مدیریت هر پنجره در ویندوز در اختیار شما قرار می‌گیرد.
این نرم‌افزار به شما این امکان را می‌دهد تا علاوه بر این سه کلید همیشگی، از کلیدهای بیشتری همچون کمینه در نوار وظیفه، نمایش روی همه، جمع کردن، تغییر اندازه، نیمه پنهان‌سازی و... نیز بهره‌مند شوید.
همچنین می‌توانید با کلیک راست روی نوار عنوان هر پنجره، گزینه‌های متعدد زیادی را برای مدیریت پنجره مورد نظر در اختیار بگیرید.

 

دسکتاپ‌های مجازی
هر قدر هم بتوانید یک دسکتاپ را به محدوده‌های مشخص تقسیم‌ کنید، با تعدد پنجره‌های فعال روی صفحه، فضای دسکتاپ شما اشغال شده و نیازمند فضای بیشتر برای باز کردن پنجره‌های جدیدتر خواهید بود.
قابلیت ایجاد دسکتاپ‌های مجازی نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که برای رفع این مشکل از سوی این برنامه در اختیار شما قرار می‌گیرد.

راهکار هایی برای سئو سایت وردپرس

در مقاله آموزش قدم به قدم سئو برای مبتدیان گفتیم که پنج عامل سئو سایت برای یک صفحه وردپرس وجود دارد که باید در هنگام برپایی پست های وبلاگ یا صفحات وب سایت تان در نظر بگیرید: با ویرلن همراه باشید؛

    قسمتی از URL
    متن
    تصاویر
    عنوان تگ
    توضیحات متا

در حال حاضر، همانطور که من شما را با تکنیک های سئو وردپرس به اتفاق می کنم، می توانید این عناصر را در هر سیستم مدیریت محتوا (CMS) دیگری هم پیاده کنید.

در حقیقت، اگر شما نمی توانید حتی احد از این پنج عنصر را در CMS خویش تغییر دهید، بعد آغاز به برنامه ریزی برای انتقال به چیز دیگری (مانند وردپرس) کنید.
آموزش سئو وردپرس

ابتدا مطمئن شوید که افزار پسندیده برای این پیشه را دارید …

On-Page SEO

 
از کدام پلاگین یا افزونه سئو وردپرس کاربرد کنیم؟
برای وردپرس تصمیم واضح به کارگیری پلاگین Yoast SEO است.

یکی از ابزار های سئو که کارایی زیاد عالی در سئو سایت دارد همین افزونه است . این افزونه نه تنها به شما پروانه می دهد که پنج عامل بهینه سازی سایت و سئو که در این پست در موردشان بحث می کنید را ویرایش کنید، بلکه شما را توانا می سازد الی …

    یک نقشه سایت برپایی کنید.
    ابزار وبمستر گوگل را باره تأیید پیمان دهید.
    breadcrumb را برپایی کنید.
    فایلtxt خویش را ویرایش کنید.
    صفحات NO-INDEXایجاد کنید.

 

و کارهایی بسیار بیشتر

در اینجا نگاهی به تمام گزینه های موجود در افزونه وردپرس یوآست سئو Yoast SEO ، خواهیم انداخت.

افزونه وردپرس یوآست Yoast

    اگر شما درگیر برخی از افزونه های سایر همانند All-In-One SEO یا Headspace II هستید، با پلتفرم سئو وردپرس می توانید اطلاعات خویش را بسهولت با به کارگیری بخش انتقال دیتا ها در دسته IMPORT / EXPORT Yoast SEO وارد افزونه یوآست کنید.

اکنون که شما ابزار پسندیده را در اختیار دارید … بیایید برای یک پست، شغل سئو را انجام دهیم…
۵ فاکتور سئو وردپرس

خب بیایید مشغول پیاده سازی سئو برای یک پست یا یک صفحه وردپرس شویم.

کلمه کلیدی ای که من از راه این پست می خواهم بهینه سازی کنم ؛ تعلیم سئو وردپرس است. خب این قرار است که متای ما باشد.

 
فاکتور اول سئو وردپرس: بهینه سازی URL

طبق شیوه هایی که به عنوان راهبرد های برتر سئو شناخته میشوند ، اولین چیزی که من وقتی که پست جدیدی را ایجاد می کنم در عقیده می گیرم، تغییر اسم فایل است، که وردپرس آن را slug می خواند.

اعمال واژه کلیدی یا عبارت کلیدی در دسته slug تاثیر شگفت انگیزی در سئو تارنما دارد.

اینجا جایی است که slug خویش را می بینید …

افزونه سئو وردپرس

هشدار: این یگانه از عوامل سئویی است که باید اثناء تغییر آن زیاد مراقب باشید. هرگز بدون تغییر مسیر ۳۰۱ از صفحه کهن به صفحه جدید، به آدرس صفحات و پست های موجود در تارنما خود دست نزنید. گوگل و کاربران شما، دوست ندارند خطای ۴۰۴ را در صفحات مشاهده کنند. تغییر راه ۳۰۱ ،به طور دائمی هر کسی را که ازURL  قدیمی استفاده می کرده به یک URL جدید هدایت می کند.( redirect301)

برای این شغل شما می توانید افزونه ای مشابه Simple 301 Redirects را به کار ببرید تا کل چیز راحت شود.

 
فاکتور دوم سئو وردپرس: بهینه سازی محتوای سایت

هنگام تولید محتوای سایت باید بدانید هر جایی که پیمان دادن کلمۀ هدف در بخشی از صفحه یا پست نرمال باشد، این کار را انجام دهید. اما حساس نباشید.

شما می خواهید متن تان جریان داشته باشد، در اینجا هدفتان کلمات کلیدی نیست.
و به لطف به روز رسانی الگوریتم  Google Hummingbird، به راحتی از اصطلاحات همچم برای واژه کلیدی بهره‌گیری کنید.

ببینید چند بار و به چه شکل از کلمه ی dental بهره‌گیری کرده است… همیشه به پیگیری تجربه ی خوب برای بازدیدکننده باشید نه فقط سئو. این ارزش آن را ندارد که در آخر سئو نکوداشتن برای یک واژه کلیدی ایجاد کرده باشید اما بازدیدکننده را فراری دهید.

در عوض، کلمات کلیدی را در جایی که طبیعی به عقیده آید قرار دهید؛ تو متن صفحه یا تیتر

و اگر به راحتی نمی توانید واژه کلیدی را در متن تان کپی کنید، چه بسا بهتر باشد که تجدید نظر و تفکری در باره کلمه ی کلیدی خود داشته باشید.

 
فاکتور سوم سئو وردپرس: بهینه سازی تصاویر

مهمترین چیز در اینجا ALT attribute  در متای یک تصویر است. اطمینان حاصل کنید که توصیفی از تصویر را در ALT attribute  پیمان می دهید و این شغل را برای هر تصویری در صفحه تان اتمام دهید.

سپس واژه کلیدی مورد عقیده خویش را در تصویر برجسته یا اولیه ی صفحه تان قرار دهید.

اما ALT attribute  جای دیگری است که ملت از تقسیم سئو خارج می شوند. عکس خویش را پر از واژه ها کلیدی نکنید.

در عوض، انگار کنید که به هر دلیلی یک فرد نمی تواند تصویر را بر روی صفحه تان مشاهده کند. (به دلایلی مانند لود نشدن، عکس را تماشا نکند) از ALT attribute برای توصیف ریزبین تصویر کاربرد کنید الی فرد بداند تصویر در باره چه چیزی است.

این سوژه در جستجوی معنایی گوگل اهمیت بیشتری خواهد داشت( الگوریتمی از گوگل که سعی میکند معنای واژه ها و عبارات بکار اسیر شده را بفهمد)

همچنین، به اتفاق با شرح دقیقی از تصویر، فایل را نامگذاری نیز بکنید.

آموزش سئو وردپرس

اکنون موعد توضیح در مورد عنصر اصلی در آموزش سئو وردپرس است …

 
فاکتور چهارم سئو وردپرس: بهینه سازی عنوان تگ یا برچسب

عنوان برچسب نه تنها عنصر مهمی در سئو است بلکه یک عنصر مهم برای تجربه ی کاربر نیز می باشد.

عنوان برچسب ، متن برجسته ای است که در صفحه نتایج جستجوی گوگل نمایش دیتا می شود.

در نتیجه، عنوان برچسب موثرتر واقع خواهد شد، اگر خواندنش برای کاربر آسان باشد.

به عنوان یک اصل، هر چه کلید کلمه مورد نظر در عنوان برچسب زودتر نمایش دیتا شود، کارایی اکثریت بر روی سئو سایت شما خواهد داشت.

اما نگران نباشید – تنها مطمئن شوید کلمه کلیدی را در عنوان برچسب پیمان می دهید.اما  اگر می توانید آن را زودتر در برچسب قرار دهید، این شغل را سپریدن دهید.

شما باید عنوان برچسب تان را در افزونه  SEO Yoast ویرایش کنید. و به عنوان یک پاداش، افزونه Yoast SEO به شما اجازه می دهد الی ببینید که عنوان برچسب تان در نتایج جستجو گوگل چگونه دیده خواهد شد-( در تقسیم EDIT POST با به کارگیری چیزی به اسم “پیش نمایش قطعه” )

 
آخرین عنصر تعلیم سئو وردپرس WordPress SEO
فاکتور پنجم سئو وردپرس: بهینه سازی توضیحات متا

خب توضیحات متا در واقع یک عنصر سئو نیست.

بهینه سازی آن رتبه بندی شما را شفا نخواهد داد، اما برای تجربه ی کاربر مهم است.
اولا توضیحات متا بیشتر در صفحه نتایج جستجوی گوگل، ظاهر می شوند …

این توضیحات متا توسط اکثر افرادی خوانده خواهد شد که بدنبال آن هستند که کدام نتیجه جستجو را کلیک کنند،. پس در این دیدگاه، یک عنصر سئو است.

علاوه بر این، توضیحات متا بیشتر از راه پلاگین های اشتراک گذاری اجتماعی انتقال خواهند یافت. اگر متا توضیح بهینه سازی شده باشد، کلیک های بیشتری از رسانه های اجتماعی گرفتن خواهید کرد.

ببینید یک پست تارنگار چگونه در فیسبوک نما می شود …

مانند عنوان برچسب، شما توضیحات متای خود را می توانید با به کارگیری افزونه Yoast SEO در صفحه EDIT POST بهینه سازی کنید. و مشابه عنوان برچسب ، خواهید رویت که توضیحات متا در پیشنمایش نما خواهد شد …

 

تمام…به همین سادگی سئو سایت وردپرس شما تمام شد. آیا هنوز هم اندیشه میکنید به کمک یک کمپانی سئو نیاز دارید ؟

البته کل این موارد برای بهینه سازی سایت و On-Page SEO است و همانطور که در نوشتار تاثیر بک لینک در سئو سایت گفتیم، شما برای دستیابی به رتبه اول گوگل به دریافت بک لینک از طریق رپورتاژ اعلان در سایت های با اتوریتی بالا بیچارگی دارید.


شما می‌توانید به هر تعداد که تمایل داشته باشید دسکتاپ‌های رایانه خود را گسترش داده و هر دسکتاپ را نیز به‌طور کاملا مستقل تقسیم‌بندی و مدیریت کنید.
همچنین این قابلیت در رایانه‌های مجهز به چند نمایشگر نیز به‌خوبی قابل استفاده بوده و می‌توانید یک دسکتاپ را به تمام نمایشگرها تعمیم داده یا به هر نمایشگر یک دسکتاپ مجازی اختصاص دهید.

 

این نرم‌افزار با قابلیت اجرا در همه نسخه‌های 32 و 64 بیت ویندوز 2000 تا ویندوز 10 از لینک زیر قابل دانلود است:

به نظر شما چه کسانی انیمیشن ها را دوست ندارند؟ همانطور که میدانید یکی از قابلیت هایی که باعث زیباتر شدن ویندوز ۱۰ شده ، وجود انیمیشن های بکار رفته در هنگام باز شدن پنجره ها ، منوی استارت و… در این نسخه از ویندوز می باشد. اما گاهی اوقات، این انیمیشن ها باعث آزار برخی کاربران شده و مشکلاتی مانند سوزش چشم یا حس کند بودن ویندوز به آن ها دست می دهد که این کاربران ترجیح می دهند انیمیشن ها را غیرفعال کنند.

 

در مطلب امروز تصمیم داریم نحوه غیرفعال کردن انیمیشن های ویندوز ۱۰ را خدمت شما کاربران گرامی شرح دهیم.
در ادامه با ما همراه باشید.

 

۱- ابتدا Settings ویندوز ۱۰ را از طریق منو استارت باز کنید.

 

ترفند ویندوز 10 , انیمیشن ویندوز 10

 

۲- سپس قسمت Ease of Access را.انتخاب کنید.

 

انیمیشن ویندوز , ترفند ویندوز 10

ترفندهای ویندوز 10, انیمیشن های ویندوز 10

 

۳- از بخش Other options اهرم گزینه Play animations in Windows را به سمت چپ.هدایت کنید تا وضعیت آن Off شود.

 

ویندوز ۱۰ , غیرفعال کردن انیمیشن های ویندوز ۱۰

 

اکنون حالت انیمیشن برای کل ویندوز غیرفعال شده و تمامی پنجره ها و صفحه استارت به صورت ساده و بدون انیمیشن باز خواهد شد.

به نظر شما چه کسانی انیمیشن ها را دوست ندارند؟ همانطور که میدانید یکی از قابلیت هایی که باعث زیباتر شدن ویندوز ۱۰ شده ، وجود انیمیشن های بکار رفته در هنگام باز شدن پنجره ها ، منوی استارت و… در این نسخه از ویندوز می باشد. اما گاهی اوقات، این انیمیشن ها باعث آزار برخی کاربران شده و مشکلاتی مانند سوزش چشم یا حس کند بودن ویندوز به آن ها دست می دهد که این کاربران ترجیح می دهند انیمیشن ها را غیرفعال کنند.

 

در مطلب امروز تصمیم داریم نحوه غیرفعال کردن انیمیشن های ویندوز ۱۰ را خدمت شما کاربران گرامی شرح دهیم.
در ادامه با ما همراه باشید.

 

۱- ابتدا Settings ویندوز ۱۰ را از طریق منو استارت باز کنید.

 

ترفند ویندوز 10 , انیمیشن ویندوز 10

 

۲- سپس قسمت Ease of Access را.انتخاب کنید.

 

انیمیشن ویندوز , ترفند ویندوز 10

ترفندهای ویندوز 10, انیمیشن های ویندوز 10

 

۳- از بخش Other options اهرم گزینه Play animations in Windows را به سمت چپ.هدایت کنید تا وضعیت آن Off شود.

 

ویندوز ۱۰ , غیرفعال کردن انیمیشن های ویندوز ۱۰

 

اکنون حالت انیمیشن برای کل ویندوز غیرفعال شده و تمامی پنجره ها و صفحه استارت به صورت ساده و بدون انیمیشن باز خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.