قالب های فارسی وردپرس 2

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 2

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

کاهش فروش ایفون درچین

ا این حال تحلیلگر بازار معتقد است که کاهش فروش گوشی‌های آیفون در چین مربوط به شرکت‌هایی در چین می‌شود که از هواوی پشتیبانی می‌کنند. اواسط آذرماه، ؛ وی از سیستم بانکی جهانی برای فروش غیرقانونی محصولات هواوی در ایران استفاده کرده است. یکی از تامین‌کنندگان اپل به نام Menpad اعلام کرد، کارمندانی که گوشی آیفون خریداری کنند جریمه می‌شوند. همچنین، کارمندانی که گوشی‌های ساخت شرکت‌های چینی ازجمله هواوی را خریداری کنند، سوبسید دریافت می‌کنند؛ به‌نظر می‌رسد که سایر شرکت‌های چینی نیز همین روال را دنبال می‌کنند.

البته رابطه‌ی بین ملی‌گرایی در چین و کاهش فروش ۴ میلیون دستگاه آیفون اپل، هنوز قابل درک نیست. این تحلیلگر بازار معتقد است که حجم تولید آیفون  XR درحدود ۲.۵ دستگاه کاهش خواهد یافت و حجم تولید آیفون XS درحدود یک میلیون دستگاه کاهش می‌یابد؛ این در حالی است که حجم تولید آیفون XS Max نیز در حدود ۵۰۰ هزار دستگاه از ماه ژانویه تا ماه مارس کاهش خواهد یافت. 

ه جرات می توان گفت جامع ترین نرم افزار سازمانی که قابلیت های مختلفی را در خود جای داده،نرم افزار  CRM است.

اگر شما هنوز درباره سرمایه گذاری بر روی این نرم افزار جامع و کاربردی مردد هستید اجازه بدهید تا چند نمونه از آمارهایی که سازمان ها پس از پیاده سازی این استراتژی منتشر کرده اند را باهم بررسی کنیم.

  1. نرخ بازگشت سرمایه (ROI) به ازای هر ۱ دلار هزینه، ۸.۷۱ دلار است. یعنی به ازای هر ۱ دلاری که شما سرمایه گذاری می کنید ۸.۷۱ دلار به شما باز می گردد.
  2. دسترسی به اطلاعات و دسته بندی مشتریان ۱۰۰% راحت تر از گذشته خواهد بود و برنامه ریزی برای رفتار آن ها در خریدهای بعدی بهتر از همیشه انجام خواهد شد.
  3. نرم افزار CRM در کمترین حالت ۵۰% و در بیشترین حالت ۸۳% موجب افزایش فروش در سازمان می شود.
  4. حفظ مشتریان وفادار و جذب سرنخ های جدید تا ۵۶% افزایش یافته و میزان رضایتمندی مشتریان را ۷۷% افزایش می دهد.
  5. نرم افزار CRM با بهره مندی از امکان BPMS (سیستم مدیریت فرآیند کسب و کار)، تا ۶۹% موجب تسریع فرآیندهای مختلف سازمانی می شود.
  6. ما ادعای ترامپ مبنی بر بیرون کشاندن نظامیان آمریکایی از سوریه، موجی از انتقادات و مخالفت‌ها را در داخل آمریکا برانگیخته است. کار حتی به استعفای «جیمز متیس» وزیر دفاع کابینه ترامپ هم کشیده شد.

    پنجشنبه شب ۲۹ آذر ترامپ توئیت کرد که «جیمز متیس» تا پایان فوریه ۲۰۱۹ بازنشسته می‌شود و پنتاگون را ترک می‌کند؛ اما وقتی استعفانامه متیس منتشر شد، همه فهمیدند که خروج وی از کابینه ترامپ ارتباطی به بازنشستگی‌اش ندارد؛ متیس در استعفانامه‌اش قید کرد که «ترامپ حق دارد وزیر دفاعی همفکر با خود داشته باشد».

    این قیدِ موکد «متیس» در استعفانامه‌اش و همچنین همزمانی آن با اعلام ترامپ مبنی بر خروج نظامیان آمریکایی از سوریه، این فرضیه را به اثبات رساند که وزیر دفاع آمریکا نه به سبب بازنشستگی که به سبب تفاوت فاحش دیدگاه هایش با ترامپ، دولت آمریکا را ترک می‌کند.

  7. ۲۲ مهرماه سال جاری «دونالد ترامپ» در مصاحبه با برنامه «۶۰ دقیقه» شبکه «سی بی اس» در پاسخ به این سوال که آیا «متیس» کابینه را ترک می‌کند، گفته بود: واقعیتش را بخواهید، متیس تقریبا متمایل به دموکرات‌ها است؛ اما آدم خوبی است؛ شاید برود.

    از همان زمان که ترامپ این مصاحبه را انجام داد، در محافل سیاسی و رسانه‌ای آمریکا، زمزمه خروج متیس از کابینه قوت گرفت.

    مخالفت وزیر دفاع آمریکا با تصمیمات ترامپ
    «متیس» درست چند روز قبل از اعلام ترامپ مبنی بر خروج نظامیان آمریکایی از سوریه، درباره ضرورت حضور آمریکا در سوریه سخن گفته بود. مشابه همین اتفاق در مورد برجام هم رخ داد؛ درست یک هفته پیش از ۲۲ اردیبهشت ۹۷ که ترامپ، آمریکا را از برجام خارج کرد، متیس در مقام وزارت دفاع آمریکا، ماندن در برجام را ضروری دانسته بود.

    به هر ترتیب ظاهرا، بی‌توجهی ترامپ به توصیه‌ها و راهکار‌های «متیس» وزیر دفاع کابینه‌اش، این نظامی ۶۸ ساله آمریکایی را واداشت تا عطای حضور در پنتاگون را به لقایش ببخشد.

    عاون اول رئیس‌جمهور هدف دشمنان ملت ایران از اعمال تحریم را ایجاد اخلال در جریان واردات کالا به کشور ارزیابی کرد و اظهار داشت: دشمنان می‌خواهند با ایجاد اختلال در مسیر تجارت خارجی، کشور را در تأمین کالاهای مورد نیاز مردم با مشکل روبه‌رو و در نتیجه کشور را با ناآرامی و بی‌ثباتی مواجه کنند.

    جهانگیری افزود: دولت نیز در مقابل، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و در جلسات متعدد نظیر جلسات ستاد مقابله با تحریم و جلسات شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، تصمیمات مناسبی اتخاذ شده است تا جریان واردات کالا تحت هر شرایطی انجام شود و کالاهای مورد نیاز در اختیار مردم کشور قرار گیرد.

    وی به سفر اخیر خود به استان هرمزگان و بازدید از بندر شهید رجایی و گمرک بندرعباس اشاره و تصریح کرد: باید با هماهنگی همه دستگاه‌ها و رفع برخی مقررات زائد و دست‌وپاگیر از رسوب کالاها و مایحتاج کشور در گمرکات کشور جلوگیری و به‌سرعت درباره این کالاها تعیین تکلیف و مراحل ترخیص آن انجام شود.

    معاون اول رئیس‌جمهور با توجه به گزارشات ارائه‌شده از روند کاهشی میزان کالاهای متروکه و بلاتکلیف در بنادر و گمرکات کشور، از استانداران، سازمان بنادر و کشتیرانی و نیز سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور خواست تا به‌طور منظم در خصوص میزان رسوب کالاها در بنادر و گمرکات کشور به هیئت دولت گزارش‌های لازم را ارائه کنند.

    رپورتاژ آگهی به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب گزارش ارائه شود. یعنی، مخاطبان رسانه‌ای انگاشت کنند که یک گزارش بی طرفه به آن‌ها ارائه می‌شود، در حالی که آنچه آن‌ها می‌بینند، می‌شنوند و می‌خوانند، به راستی تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبه‌های ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن آن‌ها است.[۱] اصطلاح رپورتاژ آگهی برای اولین بار در سنه ۱۹۴۵ به ادبیات انتقادی رسانه‌ها اضافه شد. به دلیل اعتماد به مخاطبان به رسانه‌ها، رپرتاژ آگهی‌ها زیاد مؤثر است و به همین علت در کشورهای مترقی قوانین زیاد سختی علیه رپورتاژ آگهی تصویب شده و می‌شود. دیوان بین‌المللی بازرگانی در قانون آگهی‌های خود که در سنه ۱۹۹۷ به تصویب رسانده خواهان مشخص کردن تبلیغات می‌شود لغایت مخاطبان قادر به تشخیص آن شوند[۲] در سال‌های تازه مواردی برجسته از این پدیده در تلویزیون دولتی ایران مشاهده شده که از آنگونه می‌توان از برنامه عمو پورنگ که داریوش فرضیایی آن را جاسازی کرده نام برد.[۳] متعلق به گذشته، موارد دیگری از رپورتاژ آگهی در رسانه‌های ایران هستی دارد که خرده گیران را مکلف کرده خواهان تصویب قوانینی برای رویارویی با رپورتاژ آگهی ها شوند.

  8. ئیس هیات مدیره انجمن CNG اظهار داشت: خودروسازان طی سه سال گذشته و شش ماه نخست سال جاری استقبال خوبی از تولید خودروهای دوگانه سوز نداشتند و طی این مدت شاهد کاهش رشد تولید خودروهای CNG هستیم.

    اردشیر دادرس در ادامه افزود: امیدواریم خودروسازان در جهت حفظ منافع ملی کشور و بهینه سازی مصرف سوخت اقداماتی انجام دهند تا افزایش مصرف بنزین و پیمایش بیش از شاخص های استاندارد خودرو با دوگانه سوز شدن خودروها جبران شود تا کمکی به حفظ منافع عمومی و ثروت ملی کشور شود.

    وی گفت: در حالی تولید خودروهای دوگانه سوز به کمتر از 100 هزار خودرو رسیده که طی یک دهه گذشته تا مرز بالای 500 هزار خودرو هم رسیده ایم که این کاهش آمار تولید به دلیل عدم اقبال و اراده خودروسازان برای تولید خودروهای دوگانه سوز است لذا میبایست با ورود روسای سه قوه، گسترش خودروهای CNG سوز روند گذشته خود را پیدا کند.

    علی‌اکبر دودانگه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره صحبت‌هایی که در خصوص گرفتن میزبانی جام جهانی کشتی آزاد از ایران به دلیل تغییر زمان این مسابقات که قرار بود در مشهد برگزار شود، گفت: آمریکا نسبت به زمانی که اتحادیه جهانی برای این مسابقات در اواخر سال میلادی در نظر گرفته بود اعتراض داشت، اما ما پایان سال شمسی را پیشنهاد دادیم که مورد موافقت بود.

    وی ادامه داد: اما با توجه به اینکه قوانین برگزاری مسابقات تغییر کرده است، از این پس قرار است رقابت‌ها با حضور ۶ تیم متشکل از ۵ تیم برتر آخرین مسابقات جهانی به همراه تیمی متشکل از ستارگان سایر کشورهای دنیا برگزار شود که عملاً ایران جایی در مسابقات نداشت و هزینه کردن برای میزبانی این رقابت‌ها به هیچ عنوان منطقی و عاقلانه نبود.

    نماینده ایران در کمیسیون فنی اتحادیه جهانی کشتی تصریح کرد: البته ما به این موضوع اعتراض کردیم که قانون جدید از سال آینده اجرا شود که مورد موافقت قرار نگرفت، در همان زمان به صورت آنلاین با بنی‌تمیم سرپرست فدراسیون کشتی در ارتباط بودیم و با هماهنگی وی اعتراضی به این تصمیم نکردیم.

    ر دامنه‌های شمال شرقی البرز و در میانه‌‌ی گرگان و شاهرود، می‌توانید یکی از زیباترین جاده‌های جنگلی ایران را مشاهده کنید. تقریبا ۱۳ کیلومتر بعد از گرگان، جاده‌ای به سمت جنوب منشعب می‌شود که به خاطر اولین روستای این جاده، توسکستان یا توسکاستان نام ‌گرفته است، منظره‌ای رویایی به ویژه زمانی که پاییز با همه رنگارنگی‌اش انواع درختان جنگل توسکستان گرگان و بته‌های جنگلی، از توسکا گرفته تا اورس و انواع بلوط و سرخدار دو سوی جاده را پر از رنگ کرده باشد. فراموش نکنید که در اوایل زمستان هم هنوز می‌توانید از زیبایی‌های به جا مانده‌ی پاییزی جاده‌ی 30 کیلومتری توسکستان لذت ببرید.


  9. عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس ادامه داد: 20 ریال مازاد بر نرخ آبها برابر 9.6500 میلیارد تومان به آب شرب روستایی و عشایر،  عوارض موضوع ماده ۵ قانون حمایت از صنعت برق به میزان ده درصد تا سقف 1.860  میلیارد تومان جهت خرید تضمین برق و مشترکین روستایی و چاه‌های کشاورزی معاف هستند همچنین  مبلغ ۲۰۰ تومان از مشترکین گاز و ۱۰۰ تومان مشترکین برق و تجاری ۱۰۰۰ تومان بابت بیمه دریافت می شود.

    نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس دهم شورای اسلامی بیان داشت:  در این لایحه تاکید شده است که توزیع عوارض ارزش افزوده موضوع جزء یک بند ب ماده ۶ قانون برنامه را بین شهرها و روستاها توسط شورای برنامه ریزی و توسعه استان انجام شود.

    بانک مرکزی گزارش متوسط قیمت خرده‌فروشی برخی از مواد خوراکی را در هفته منتهی به ۲۳ آذر ماه اعلام کرد که طی آن قیمت هشت گروه کالایی نسبت به هفته پیش از آن با افزایش و سه گروه با کاهش همراه بوده است.

    بر اساس این گزارش، در هفته منتهی به ۲۳ آذرماه نرخ لبنیات ۱.۳ درصد، برنج ۰.۳ درصد، حبوب ۰.۳ درصد، میوه‌های تازه ۶.۶ درصد، گوشت قرمز ۰.۵ درصد، گوشت مرغ ۵.۹ درصد، چای ۰.۱ درصد و روغن نباتی ۰.۱ درصد نسبت به هفته قبل افزایش و نرخ تخم مرغ ۳.۱ درصد، سبزی‌های تازه ۱.۴ درصد و قند و شکر ۰.۲ درصد کاهش یافت.

    در گوگل روزانه 3 میلیارد جستجو و یا به عبارتی هر دقیقه در گوگل 2 میلیون کاربر جستجو می کنند. اگر سایتی برای روزانه 10 هزار مشتری نمایش داده شود، میتواند میانگین 100 خرید را به ثبت برساند، این یعنی 10 برابر یک فروشگاه سنتی و البته اگر آن را در مقیاس بزرگ تر در نظر بگیریم، فروشگاه آمازون هر ثانیه 400 محصول را به فروش می رساند، این شرکت سالیانه 200 میلیارد دلار درآمد کسب می کند.برای اظلاعات بیشتر به سایت میموس سر بزنید.


  10. اتفاقی که در گمرک افتاده در ساختمان مرکزی واقع در خیابان شهید بهشتی بوده که آن فردی که فیلمبرداری کرده و آن کسی که برخورد شدید با نماینده مردم سراوان داشته ارباب رجوع گمرک بوده و اگر شما هم همین الآن به گمرک تشریف ببرید یک تعدادی ارباب رجوع ایستادند تا ساعات کاری شروع شود.

    مجری: آقای بهنیا الآن به مرخصی اجباری فرستاده شده‌اند؟

    خانی: آقای بهنیا چون من چهارشنبه در همان ساختمان بودم، در محل کارشان انجام وظیفه می‌کردند به‌خاطر اینکه مراجعات خیلی زیادی از طرف رسانه‌ها و مردم داشتند مجبور شدند که ساعاتی را در طبقه بالایی ساختمان حضور داشته باشند.

    مجری: یعنی پس مرخصی نیستند و خیلی کم در انظار هستند.

    بر اساس رویه سال‌های اخیر، گزارش ماهانه تحولات بازار مسکن تهران، طی هفتهٔ اولِ ماهِ بعد توسط وزارت راه و شهرسازی و بانک مرکزی منتشر می شود که غالباً تفاوت ناچیزی با هم دارند. آخرین گزارش نیز مربوط به آبان ماه بود که در هفته اول آذر منتشر شد که بر اساس آن متوسط قیمت مسکن تهران در آبان به حدود 9.1 میلیون تومان رسیده بود. علی القاعده طی هفتۀ جاری، قیمت مسکن آذرماه منتشر خواهد شد. پیش بینی می شود قیمت مسکن تهران در آذرماه با افزایش نسبت به آبانماه، در نیمه دوم بازه 9 تا 10 میلیون تومان قرار گیرد.

    در چنینی شرایطی، سئوالی ذهن بسیاری از فعالان بازار مسکن را مشغول کرده این است که این افزایش قیمت که از ابتدای سال گذشته دامن بازار مسکن را گرفته است چه زمانی متوقف خواهد شد؟ برای پاسخ به این پرسش باید توجه کرد بازار مسکن از اینرسی بالایی برخوردار است در نتیجه با رسیدنِ این بازار به پایانِ رونق، مدتی طول می کشد تا افزایشِ قیمت، کاملاً متوقف شود. 

    ر میادین زیر نظر شهرداری پرتقال درجه دو، هندوانه و موز عرضه کمی داشت و سایر اقلام میوه و سبزی تازه که تعدادی از آن‌ها از نظر کیفی در مقایسه با سایر میوه‌فروشی‌ها متفاوت بودند، به نرخ مصوب سازمان میادین میوه و تره‌بار عرضه شد.

    میوه‌فروشی‌های سطح شهر اقلام میوه و سبزی تازه را عرضه می‌کردند که در گروه میوه‌های تازه، بهای پرتقال درجه یک معادل ۲.۳ درصد، پرتقال درجه دو ۳.۳ درصد و نارنگی ۰.۲ درصد کاهش ولی قیمت سایر اقلام بین ۲.۷ درصد تا ۵۳.۹ درصد افزایش داشت.

    در گروه سبزی‌های تازه نیز، بهای خیار و گوجه فرنگی هر یک معادل ۳.۷ درصد، لوبیا سبز ۱.۶ درصد و سبزی‌های برگی ۳.۵ درصد کاهش یافت، ولی قیمت سایر اقلام بین ۱.۱ درصد تا ۹.۹ درصد با افزایش روبرو بود.

    بان ماه 96 بود که هادی ابوی، دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران کشور با بیان اینکه معاش کارگر و خانوار کارگری در تعیین دستمزد یک ضرورت است ، از تشکیل نخستین جلسه کمیته دستمزد برای بررسی کارشناسی دستمزد سال 97 در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داده بود.

    در حالی که هر ساله در چنین روزهایی جلسات کمیته مزد برای بررسی سبد معیشت و تعیین دستمزد سال آینده تشکیل می شده است که این روزها جلسات کمیته مزد به دنبال «ترمیم قدرت خرید» کارگران است.

     قدرت خریدی که در حال حاضر جوابگوی زندگی کارگران نیست. به گفته ی مقامات کارگری دستمزد فعلی کارگران تنها 28 درصد هزینه های زندگی را پاسخ می دهد. درچنین شرایطی اما دولت و کارفرمایان با وقت کشی حاضر به برگزاری جلسه شورای عالی کار و «ترمیم دستمزد 97» نیستند و از سوی دیگر به دلیل اینکه دولت حاضر به بررسی عقب ماندگی مزدی کارگران نشده است؛ نمایندگان کارگران بیان کرده اند تا تعیین تکلیف عقب ماندگی مزدی 97 حاضر نمی شود تا در جلسه شورای عالی کار برای تعیین دستمزد 98 حضور یابند.

    این در شرایطی است که جیمز ماتیس با انتشار نامه استعفای خود اعلام کرده است که پایان فوریه از این سمت کناره گیری خواهد کرد. ماتیس گفته است که ترامپ باید فردی را برای اداره پنتاگون پیدا کند که با خودش همفکر باشد.

    ترامپ نیز گفته است که وزیر دفاع جدید ایالات متحده به زودی معرفی خواهد شد. استعفای ماتیس یک روز پس از آن اعلام شده است که کاخ سفید از خروج نظامیان آمریکایی از خاک سوریه خبر داده است. کاخ سفید همچنین قصد دارد تعداد نظامیان آمریکایی در خاک افغانستان را نیز کاهش دهد. ماتیس به شدت از این سیاست ها انتقاد کرده و مخالف کاهش حضور نظامی آمریکا در سوریه و افغانستان است.

    وردپرس بسیار خوب و سریع است ولی هر از برخی مواقع کند می شود. این کند شدن باعث می شود کاربران زیادی آن را ترک کنند و این بانس ریت سایت را افزایش میدهد. گوگل هم گفته که سرعت سایت در رتبه بندی وب سایت ها یک فاکتور سئو محسوب می شود و در الگوریتم گوگل استفاده می شود.


    راه های زیادی برای افزایش سرعت وردپرس دارد، یکتا از آنها دائم پروا به تصاویر است، اگر از تصاویر پر حجم کاربرد می کنید، توصیه می نماییم از بلاگ میموس دیدن  کنید.

    هفته گذشته خبری از سوی مقامات آمریکایی منتشر شد که برای بسیاری بهت‌آور بود، کار حتی به آنجا کشید که وزیر دفاع ایالات متحده در واکنش به آن از کناره‌گیری خود از سمتش در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

    ماجرا روز چهارشنبه از آن‌جا شروع شد که یک مقام مسئول در وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) به رسانه‌های آمریکایی گفت که دونالد ترامپ تصمیم به خروج از سوریه را با توجه به تمایلش که مدت‌هاست در ذهن دارد، اتخاذ کرده است. ساعتی پس از اعلام این خبر نیز شخص دونالد ترامپ در حساب توئیتری‌اش نوشت دیگر دلیلی برای حضور نیروهای آمریکایی در سوریه وجود ندارد. رئیس جمهوری آمریکا پس از آن نیز طی پیامی ویدیوئی در توئیتر تاکید کرد: پس از پیروزی‌های تاریخی که علیه داعش حاصل شد، هم اکنون زمان آن فرا رسیده است که نظامیان خود را به کشور بازگردانیم.

    ر این بین برخی نقاط کشور هنوز هیچ بارشی در سال آبی جاری نداشته‌اند و در واقع پاییز امسال حتی یک قطره باران در این مناطق نباریده است. از جمله این نقاط می توان به ایستگاه باران‌سنجی "تصفیه خانه زاهدان" در استان سیستان و بلوچستان، ایستگاه باران‌سنجی "رحمت آباد - ریگان" در استان کرمان و ایستگاه باران‌سنجی "محوطه امور آب چابهار" دراستان سیستان و بلوچستان اشاره کرد.

    از سوی دیگر برخی نقاط کشور بارش‌هایی بیش از 500 میلیمتر در پاییز امسال داشته‌اند که از جمله آنها می توان به ایستگاه باران‌سنجی "تله زنگ" در استان خوزستان اشاره کرد.

    دو تن از رهبران کردهای سوری وابسته به پ.ک.ک دیروز در اروپا و در شهر پاریس فرانسه، درخواست کرده‌اند که با امانوئل ماکرون رئیس جمهور این کشور دیدار کنند. اما ماکرون بنا به گفته روزنامه استار آنها را به حضور نپذیرفته و اجازه داده که با مشاورین او دیدار کنند.

    این دو رهبر کرد سوری وابسته به پ.ک.ک به نام‌های الهام احمد و ریاض درار، که هر دو از اعضای تیم مذاکره کردهای شمال سوریه با دولت دمشق بوده‌اند، در گفت‌وگو با مشاورین ماکرون اعلام کردند: هم اکنون در زندان‌های ما در شمال سوریه صدها نفر از داعشی‌ها زندانی هستند. اگر پس از خروج نظامیان آمریکایی و خلا امنیتی جدید، آنها فرار کنند، امنیت اروپا به خطر می‌افتد.

    وی با بیان این‌که دوره جدید وزارت راه و شهرسازی حدود 2 هفته قبل آغاز (6 آبان‌ماه 97) و ایجاد 400 هزار واحد مسکونی در 3 تألیف رسما اعلام و به سازمان های مربوط اعلام شد، افزود:‌  باید تقاضای اجاره را جایگزین تقاضای تملک واحدهای با قیمت مناسب کنیم ایجاد 400 هزار واحد از جمله اقداماتی است که در این راستا صورت می پذیرد. شناسایی و در اختیار سازندگان قرار دادن زمین های موجود در بافت فرسوده شهری یکی از اقدامات در دست کار ماست البته این عرضه زمین تنها در مورد اراضی دولت و زمین هایی که در دست دولت باشد صورت می پذیرد. امسال حدود 200 هزار هکتار از این دست زمین ها توسط دولت واگذار شده است.


  11. ما در ابتدا قرار بود برای سه ماه در آنجا (سوریه) حضور داشته باشیم و این مربوط به 7 سال پیش بود. ما هرگز آنجا را ترک نکردیم.  زمانی که من رئیس جمهور شدم داعش قدرت گرفته بود. اکنون داعش عمدتا شکست خورده و کشورهای دیگر آن منطقه ازجمله ترکیه، باید قادر باشند تا به سادگی کنترل هرانچه باقی مانده را در دست بگیرند. ما به خانه بازمیگردیم.

    این اظهارات درحالی مطرح شده که برت مک گورک، فرستاده ارشد ترامپ در ائتلاف مبارزه با داعش در اعتراض به تصمیم ترامپ مبنی بر عقب نشینی نیروهای آمریکایی از سوریه از سمت خود کناره گیری کرد.

    در مورد برچسب ها و برچسب گذاری به شکلی اخص در پلتفرم مانگو توضیحات مفصلی قرار داده ایم، اما در اینجا توضیحات مربوط به سئوی برچسب ها تو سایت است. اگر بخواهید میتوانید تقسیم بندی ها را از ایندکس گوگل حذف کنید، به این ترتیب میتوانید هر تعداد لینک های داخلی با برچسب ها بسازید که تاثیر منفی روی سئو نداشته باشند. هر چند لینک سازی خویش اصول و قواعد مشخصی دارد که استاندارد های معماری و ساختار سایت را به هم می زند پس باید بر اساس استراتژی سئو سایت عمل کنید.

روزنامه وال استریت ژورنال آمریکا هم چند روز پیش گزارش داده بود که القحطانی که جایگاه وزیر را به عنوان مشاور دربار پادشاهی داشت،‌به رسانه‌های سعودی دستور داده بود در راستای تغییر نگاه به چهره اسرائیل در پادشاهی سعودی گام بردارند که در گذشته به عنوان دشمنِ صهیونیستی (العدو الصهیونی) توصیف می‌شد.

انتشار مقالاتی در رسانه‌های سعودی در حمایت از عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، دستورات القحطانی به رسانه‌های سعودی را نشان می‌دهد، همچنین سایت‌های اینترنتی نزدیک به حاکمان ریاض، برای اولین بار در تاریخ رسانه‌های سعودی به گرفتن مصاحبه‌هایی با مقامات صهیونیست پرداختند.

ژاکی حوکی نویسنده صهیونیست در مقاله‌ای در معاریو نوشته است تمایل خبرنگاران،‌نویسندگان و شخصیت‌های دانشگاهی سعودی مرتبط با نظام حاکم در ریاض برای تمجید از اسرائیل و حمایت از مواضع آن در بسیاری از مسائل نشان می‌دهد که این مسئله در چارچوب رویکرد رسمی برای بهبود وجهه اسرائیل در میان افکارعمومی عربستان با هدف مشروعیت بخشی به توسعه روابط با تل آویو قرار دارد.

"دانیل کوئتس" مدیر اطلاعات ملی آمریکا پیش از این اعلام کرد که روسیه، ایران و چین در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره در سال 2018 در ایالات متحده دخالت داشتند. به گفته وی، سرویس‌های اطلاعاتی گزارشی را در باره مداخله در انتخابات تهیه کرده‌اند که بزودی به وزارت امنیت داخلی و دادستان کل آمریکا ارائه خواهد شد. اگر اطلاعات این گزارش تایید شود، این مسئله بطور خودکار منجر به اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه، ایران و چین خواهد شد.

کلینتسویچ یادآور شد: «فهرست کشورهایی که سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا آنها را متهم به دخالت در انتخابات اخیر این کشور کرده، بسیار جالب است و تنها شامل کشورهایی می شود که سیاست خارجی مستقلی داشته و با اقدامات غیرسازنده واشنگتن مخالف هستند. همین واقعیت کافی است تا دولت آمریکا تا جای ممکن هر اقدام خصمانه‌ای را علیه این کشورها در نظر بگیرد.»

رامپ شنبه‌شب در توئیتر نوشت که به‌دلیل تعطیلی دولت تعطیلات کریسمس را در واشنگتن خواهد گذراند. او نوشت: به‌خاطر تعطیلی دولت به فلوریدا نخواهم رفت و در کاخ سفید می‌مانم.

پافشاری ترامپ بر اختصاص بودجه 5میلیارد دلاری برای احداث دیوار مرزی مکزیک و تقویت تدابیر امنیتی در مناطق مرزی نقش مهمی در عدم توافق با کنگره بر سر بودجه مورد نیاز دولت داشته و این مسئله موجب تعطیلی 25 درصد فعالیت‌های دولت آمریکا از روز شنبه شده است.

شومر در ادامه افزود: به این دلیل به شرایط فعلی رسیدیم که ترامپ به‌مدت دو هفته یک خلق‌وخوی تلخ و مخرب را در پیش گرفت و از مالیات دهندگان آمریکایی خواست تا هزینه‌های مربوط به احداث یک دیوار مرزی پرهزینه و ناکارآمد را تقبل کنند.

اعضای کنگره آمریکا و «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور این کشور جمعه شب نتوانستند با یکدیگر بر سر گنجاندن بندی در لایحه بودجه برای تأمین هزینه 5 میلیاردی ساخت دیوار حائل در مرز مکزیک به توافق برسند تا دولت فدرال برای سومین بار در سال جاری تعطیل شود. 

جلسه بعدی مجلس سنا قرار است عصر پنجشنبه تشکیل شود. سی‌ان‌ان نوشته این به معنای آن است که اعضای سنا می‌توانند بدون نگرانی از اینکه برای رأی دادن به لایحه بودجه فراخوانده شوند به تعطیلات کریسمس بروند. 

ترامپ شنبه شب در توئیتر نوشت که به دلیل تعطیلی دولت تعطیلات کریسمس را در واشنگتن خواهد گذراند. او نوشت: «به خاطر تعطیلی دولت به فلوریدا نخواهم رفت و در کاخ سفید می‌مانم.»

توئیتر مدعی است این حساب‌ها در فلسطین اشغالی مسدود شده‌اند و فعالیت آنها تا حد زیادی در مناطق دیگر پابرجا است.

روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل گزارش داده شرکت توئیتر در سراسر دنیا 205156 حساب کاربری را به‌دلیل آنچه نقض قوانین آن علیه «تروریسم» خوانده شده‌اند معلق کرده است.

این اطلاعات در سیزدهمین گزارش شفافیت توئیتر که اخیراً منتشر شده آورده شده‌اند. چاپ نامه‌ای از وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی در این گزارش به‌تاریخ 26 ژوئن، انتقادهای گسترده از عملکرد توئیتر و فیس‌بوک را به‌همراه داشته است.

سرویس سئو یعنی هر آنچه که مایه می شود یک وب سایت در بازار منظور و برای واژه ها کلیدی جستجو شده توسط کاربران، بتواند در نتایج جستجوی گوگل رتبه های کم و بیش به صفحه اول و نتایج اول را کسب کند. بازاریابی موتورهای جستجو یعنی در جایی حضور پیدا کنید که سایرین متعلق به مشتری و بیننده دریافت می کنند و این یعنی درخشیدن در نتایج جستجوی سایتی مانند بینگ.

ئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف افزود: در طول یک هفته اخیر با توجه به کاهش قیمت ارز و کاهش تقاضا برای خرید سکه، قیمت سکه ۵ درصد و قیمت طلا ۳ درصد کاهش قیمت داشته است که بدین ترتیب حباب سکه برای هر قطعه حدود ۳۷۰ هزار تومان رسید، این در حالی است که حباب سکه در اوایل هفته گذشته حدود ۴۰۰ هزار تومان بوده است.

کشتی‌آرای در پایان گفت: به نظر می‌رسد در دو روز آینده قیمت‌ها پایدار بماند، اما در روز دوشنبه با توجه به پایان سال میلادی نوساناتی را روی قیمت جهانی طلا داشته باشیم.

گفتنی است، دوماهی است که بازار از تب و تاب افتاده و آرام شده است، تا آنجا که قیمت‌ سکه از ۵ میلیون تومان به سه میلیون رسیده که امیدواریم این روند کاهش در بازار ادامه داشته باشد. 

او در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان به بازیگری ادامه می‌دهد؟ گفت: در زمینه بازیگری آخرین کارم در فیلم سینمایی «یادم تو را فراموش» بود که این روزها درگیر و دار اکران است. باز هم اگر پیشنهادی باشد که به فضای من بیاید انجام می‌دهم. در آن فیلم هم در نقش یک آهنگساز بودم که استودیو پیانو هم داشتم.

فلاحی در پاسخ به این سوال علی ضیا که آیا محمدرضا گلزار را به عنوان خواننده پذیرفته‌اید، تصریح کرد: من نباید او را بپذیرم اگر مردم به کنسرت خواننده بروند و آثارش را گوش بدهند یعنی او را پذیرفته‌اند. من خودم آهنگی برای گلزار نوشتم که سوپراستار نام داشت و درباره لحظات غمگینی بود که سوپراستارها هم به آن دچار می‌شوند. در عرصه موسیقی هم یا تو را دوست دارند یا ندارند. یا کارت در حجم زیاد شنیده می شود یا نه ... .

رسانه‌ها گزارش داده‌اند این سونامی که بر اثر فوران آتش‌فشان ایجاد شده بود به سواحل تنگه سوندا بین جزیره «جاوه» و جزیره «سوماترا» اصابت کرد.

نهادهای دولتی اندونزی گزارش داده‌اند بیش از ۵۰۰ نفر هم بر اثر این حادثه مجروح شده‌اند و دو نفر هم مفقود هستند. 

مقام‌های دولتی گفته‌اند این موج سهمگین احتمالاْ بر اثر فوران آتش‌فشان «کراکاتوآ» در تنگه سوندا و رانش زیردریایی زمین ایجاد شده است.

فیلم زیر که مدیر سازمان مدیریت حوادث طبیعی اندونزی در توئیتر آن را منتشر کرده، تبعات این حادثه را نشان می‌دهد.  

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در گردهمایی سراسری فرماندهان، روسا و معاونان ناجا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهیدان عرصه نظم و امنیت، مدافعان حریم و حرم اظهار امیدواری کرد: این نشست یک روزه و تخصصی، مثمرثمر بوده و باعث ارتقاء و پیشرفت مأموریت های نیروی انتظامی شود.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: دومین نشست تخصصی و فصلی سال 97، در شهریور سال جاری برگزار شد و از آن زمان تاکنون مأموریت های بسیاری پشت سر گذاشتیم که در این جا از اقدامات خوب و شایسته ای که فرماندهان و کارکنان ناجا برای پیشبرد اهداف نیروی انتظامی انجام داده اند، قدردانی می کنم.

جعفر مهراد بنیانگذار پایگاه استنادی علوم جهان اسلام در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با بیان اینکه در طول سال های گذشته، پژوهش های نانو فناوری در تمام کشورهای جهان، از جمله در بین کشورهای اسلامی رو به افزایش است، گفت: طبق آمار تولید مقالات علمی، با در نظر گرفتن تعداد دانشگاه هایی که هر کدام بین سال های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ بیش از ۱۰۰ مقاله فناوری نانو تولید کرده اند ایران، ترکیه و مالزی سه کشور برتر اسلامی هستند که رتبه های اول تا سوم تولید علم را در این حوزه موضوعی به خود اختصاص داده اند.

وی با تاکید بر اینکه تعداد دانشگاه های فعال در پژوهش های نانو در بین این سه کشور ایران، ترکیه و مالزی به ترتیب ۴۶، ۱۱ و ۱۰ دانشگاه است، گفت: کشور های مصر، عربستان سعودی، تونس، پاکستان و قطر هر کدام با ۹، ۶، ۴، ۳ و یک دانشگاه فعال در نشر مقالات پژوهشی پیرامون فناوری نانو در بین سایر کشورهای اسلامی رتبه های بعدی را در اختیار دارند.

از آنجایی که انجام کارهای فنی سایت، دانش، تجربه و تخصص خود را طلب می کند. برای همین بهتر هست که این کار را به فرد یا مجموعه ای بسپارید که دانش و تخصص لازم در این زمینه را دارا باشد. تا بتوانند در اسرع وقت پاسخگوی نیاز شما باشند، مشکلات و خطاهایی که در سایت رخ می دهد را بررسی و تحلیل کنند و سپس برای رفع آنها اقدامات لازم را انجام دهند. خیلی از افراد و مجموعه هایی که شما با آنها برخورد میکنید ممکن هست این موضوع را زیاد جدی نگیرند و آنطور که باید برای آن اهمیتی قائل نشوند ولی دیر یا زود متوجه این اشتباه خواهند شد و احساس نیاز، آنها را به  استخدام پشتیبان سایت وا میدارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.