قالب های فارسی وردپرس 2

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 2

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

انفجار در سعده

 گزارش شبکه خبری 'المسیره'، وزارت بهداشت یمن امروز (شنبه) در بیانیه ای جنایت سعودی در حمله به دو آمبولانس، کادر پزشکی و امدادگران در استان الجوف را محکوم کرد.
وزارت بهداشت یمن در این بیانیه از سازمان ملل ، فرستاده آن و دیگر سازمان های بین المللی خواست، ضمن محکوم کردن این جنایات ، مرتکبان آن را به دادگاه بین المللی رسیدگی به جرائم جنگی تحویل دهند.
این بیانیه اقدامات جنایتکارانه دشمنان ملت یمن را نقض قوانین بین المللی و دارای آثار منفی بر تلاش های صلح دانست. 

** نظامیان سعودی دو تن از اهالی صعده را زخمی کردند
به گزارش شبکه المسیره ، نظامیان سعودی دیروز ( جمعه ) با آتش گشودن بر اهالی شهر مرزی 'منبه ' در استان 'صعده'، دو تن از آنها را زخمی کردند.
اهالی روستاهای تابعه شهر مرزی 'رازح' نیز دیروز هدف حملات توپخانه ای نظامیان سعودی قرار گرفتند و خسارات مالی زیادی به آنها وارد شد. 

** انفجار بمب در حضرموت دو کشته بر جا گذاشت
شبکه المسیره در خبری دیگر اعلام کردکه انفجار دیشب بمبی در مقابل مرکز امنیتی شهر 'الشحر' در استان اشغالی 'حضرموت' دو کشته و 15 زخمی بر جا گذاشت.
منابع خبری نزدیک به عربستان مدعی شدند که پس از انفجار یک بمب صوتی در مقابل مقر امنیتی در شهر الشحر در شرق حضرموت ، یک فرد ناشناس سوار بر موتور سیکلت اقدام به انفجار یک بمب در میان تجمع کنندگان کرد که بر اثر آن دو تن کشته و 15 تن دیگر زخمی شدند.
استان های شرقی و جنوبی یمن که تحت اشغال ائتلاف سعودی و اماراتی قرار دارند، در چهار سال گذشته شاهد ناامنی ها و حوادث تروریستی زیادی بر اثر گسترش فعالیت های گروه های تروریستی 'داعش' و 'القاعده' در منطقه بوده اند.

http://www.irna.ir/fa/News/83143019

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.