قالب های فارسی وردپرس 2

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 2

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

بهترین افزونه های سئو برای وردپرس



حتماً بسیاری از کمپانی ها و فروشگاه های کبیر را الی کنون دیده اید که برای تاسیس و انتشار سایت یا تارنگار خویش از سیستم وردپرس کاربرد کرده اند و سایر می نا گفت این سیستم از حالت تارنگار نویسی درآمده است و به یک سیستم همه کاره با پروا به افزونه های زیادی که برای آن نوشته شده است تبدیل شده است. ولی مهمترین نگرانی هر وبمستر و تارنگار نویسی در گزینش سیستم مدیریت محتوا برای راه اندازی سایت خویش و انتشار نوشته های جدید در آن قابلیت های موجود در آن سیستم برای بهینه سازی صفحات سایت برای موتورهای جستجوگر ( SEO ) است که وردپرس هم الان با توجه به افزونه های زیادی که در این گویه برای آن هستی دارد می توان گفت بهترین گزینه است. ولی در این نوشته از تورتک به معرفی 8 افزونه برای وردپرس که امتحان خویش را بعد دیتا اند و در سایت های کبیر و موفقی استفاده می شوند می پردازیم الی شما نیز در صورتی که می خواهید سایت خود را از لحاظ سئو درونی بهینه کنید بتوانید به صورت رایگان این پیشه را اتمام دهید.

افزونه سئو وردپرس

 
چه نیازی به نصب افزونه های سئو در وردپرس است ؟

اما چه بسا سوال شما این باشد که اصلاً چه نیازی به نصب افزونه ها سئو در وردپرس است . آیا خویش وردپرس به چهره پیش فرض نمی تواند رتبه سایت ما را در موتورهای جستجوگر افزایش دهد و از این طریق بازدید کنندگان جدیدی را به صورت روزیانه برای سایت ما کسب کند ؟ در پاسخ این سوال باید بگوییم وردپرس یک سیستم متن مفتوح ، کاملاً مجانی است و در ساخت و گسترش آن به نکات زیادی مانند سادگی کار با آن ، حجم زیر کدها ، به کارگیری آن برای هر منظوری و … در نظر گرفته شده است و هیچ تعهدی را وردپرس در ارئه دادن یک سیستم که همگی بیچارگی های شما را بر طرف کند ندارد. همانطور که بسیاری از دوستان می پرسند چرا در سیستم عامل اوبنتو بعد از نصب احتیاج به افزودن پک های نرم افزاری و کدگذاری های سایر است تا یک دسکتاپ کامل را داشته باشیم و مشابه سیستم عامل ویندوز در آن همه چیز از پیش فراهم نشده است.

شما می توانید سیستم های متن باز را هر طوری که می خواهید تمثال بندی کنید و با پروا به دربایستن خود از افزونه ها و الصاق هایی که برای آن سیستم بدست سایر گسترش دهندگان ایجاد شده است استفاده کنید و احد از جذابیت های شغل با اینگونه نرم ادوات و سیستم ها ، همین نکته است.

حال اگر می خواهید صفحات سایت خود را که با سیستم وردپرس برپایی کرده اید برای موتورهای جستجوگر بهینه سازی کنید و با این کار در سئو درونی سایت خود قدم مثبتی را بردارید و بتوانید بازدید کنندگان اکثریت را از طریق موتورهای جستجوگر به سایت خود جلب کنید می توانید علاوه بر امکانات قبل فرض وردپرس و پوسته های آن برای سئو از افزونه هایی که برای این کار نیز ساخته شده اند بهره‌گیری کنید. لازم به ذکر است این افزونه ها معمولاً اکثر کارها را به چهره خودکار اتمام می دهند و نیازی نیست که شما از دانش سئو و بهینه سازی سایت اطلاعات چندانی را داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.