یک دلیل مقاوم برای هدیه دادن هستی دارد: تقویت روابط شخصی بین هدیهدهنده و هدیهگیرنده.
انگیزهها در هدیه دادنها متفاوت است بهخصوص از این نظر که آیا هیچ پیششرطی در هدیه دادن نهفته است یا خیر. این فرمایش بهخصوص باید در نظر گرفته شود که آیا هیچ نشانهای از تبلیغ در آن هست یا نه. البته نباید تردید کرد که بحث اکنون در این چارچوب است که نباید هیچ نفعی از هدیه دادن حاصل شود. برای بعضی از شرکتها هدیه دادن بخشی از استراتژی بازاریابی است.
همگان بر یک نکته اتفاقنظر دارند: هدیه دادن یکی از راههای مقرون بهصرفه برای ایجاد حس مشارکت و ایجاد روابط ارزشمند است.
اما به هر حال مجلس بینالمللی محصولات تبلیغاتی پژوهشهای مستمری را در زمینه روابط هدیهدهندگان و هدیهگیرندگان انجام می دهد که یافتههای یکی از آنها حاکی از این است که آنان که هدیه میدهند در مقایسه با شرکتهایی که هدیه نمیدهند دو مساوی بخت تماس گرفتن از طرف هدیهگیرندگان را دارند.
هدایای تبلیغاتی الکترونیکی دیجیتال
با پیشرفت تکنولوژی و اختراع دستگاه های جدید الکترونیکی، هدیه تبلیغاتی سایت الوبل تبدیل به یکی از بازیگران اصلی عرصه تبلیغات شده است. این هدیه تبلیغاتی شامل خرید پاوربانک تبلیغاتی، خرید فلش مموری تبلیغاتی، اسپیکر، انواع شارژر و … می باشد که علاوه بر کاربردی بودن می تواند یک تبلیغ هوشمندانه تلقی شود. الوبل با سالها تجربه توانسته بهترین ایده ها را با مناسب ترین قیمت ها عرضه کند و به جرأت در فروشگاه هدایای تبلیغاتی الوبل ادعا داریم بهای کالاهایی که ارائه می کنیم بیست تا سی درصد از بهای کالاهای مشابه پایین تر است. پس سایت الوبل را برای هدیه تبلیغاتی انتخاب کنید.
شرکت هری اند دیوید که یک شرکت دستاندرکار صنایع غذایی است و جزو بازیگران کلیدی در دامنه هدایای تبلیغاتی به شمار میآید،
فرصاد با توجه به اهمیت هدایای تبلیغاتی ،طیف وسیعی از هدایای تبلیغاتی خاص را عرضه می نماید که می توانید از متنوع ترین هدایای تبلیغاتی و ست های تبلیغاتی بازدید نمایید.
هدایای تبلیغاتی
اگر در پی خرید هدیه تبلیغاتی جدیدی هستید، بی شک ما یعنی دنیای تبلیغاتی اشانتیون بهترین ها را به شما معرفی خواهیم کرد. ما معتقدیم ارائه هر نوع کالایی همچون سفارش پاور بانک تبلیغاتی، سفارش فلش مموری تبلیغاتی بایستی ضمن حفظ سودآوری، ارزش تبلیغاتی بیافریند، هویت آفرینی و هویت سازی کند که این یکی از شاخص های هدف گذاری مهم برای شرکت دنیای اشانتیون می باشد
روزگاری که گوشیهای هوشمند آیفون برای شرکت سازنده آن، اپل، بسیار سودآور بود و بزرگترین بخش از درآمدهای بدست آمده و موفقیت این غول تکنولوژی آمریکایی را تشکیل میداد، به سر آمده است در حالی که بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران بر این باورند که اپل باید به حال افزایش درآمدزایی و سودآوری خود فکری کرده و از وابستگی به بازارهای فروش گوشیهای هوشمند آیفون خود را برهاند، چراکه در صورت ادامه همین روند، اپل به مرز ورشکستگی خواهد رسید و نخواهد توانست بیشتر از هزینههای عملیاتی و تحقیقاتی خود را کسب کرده و به موفقیت در میزان فروش محصولاتش دست یابد.
تازهترین اخبار و گزارشهای منتشر شده در وب سایت.. نشان میدهد که فروش آیفون در سه ماهه نخست سال جاری میلادی با یک کاهش ۱۷ درصدی مواجه شده است که به وضوح گویای روند نزولی فروش گوشیهای آیفون در بازارهای جهانی است.
به عقیده بسیاری از تحلیلگران، جنگ تجاری میان چین و آمریکا که در نتیجه آن بازیهای سیاسی دیگری به وجود آمد در کاهش فروش و استقبال از آیفون بی تأثیر نبود، چراکه محصولات هواوی و زد تیای در ایالات متحده تحت تأثیر دستور دولت این کشور ممنوع شد و از فعالیت این شرکت چینی برای توسعه زیرساختهای شبکههای مخابراتی ۵G نیز در بسیاری از کشورها ممانعت به عمل آمد و این امر در نهایت منجر شد که کاربران چینی نیز تصمیم بگیرند تحت تأثیر وقایع مربوطه و به منظور حمایت از تولیدکنندگان برتر چینی خرید و استفاده از گوشیهای آیفون و سایر محصولات آمریکایی اپل را تحریم و بایکوت کنند.
بر اساس گزارشی که در وب سایت تک رادار آمده است، تحریم خرید و استفاده از آیفون توسط کاربران و شهروندان چینی که از لحاظ جمعیت، طیف وسیع و بسیار گستردهای از مشتریان اپل را در جهان تشکیل میدادند، تأثیر منفی بسیار زیادی گذاشت؛ بنابراین به نظر میرسد که تصمیم و واکنش چینیها به منظور ضربه به دولت آمریکا بسیار بجا و مناسب اتخاذ شده است، چراکه آمارها نشان میدهد به میزان قابل توجهی از میزان فروش آیفون کاسته شده و آن را با خطر زیان دهی گستردهای روبرو کرده است که این امر میتواند برای اپل بسیار نگران کننده و بحرانی محسوب شود.
از طرفی دیگر، اپل به نظر میرسد که با توجه به افزایش استقبال کاربران جهانی از سایر محصولات و گجتهای هوشمند همچون ساعت هوشمند مدتهاست که تمرکز خود را از فروش صرف آیفون برداشته و سعی دارد از طریق محصولات جدید دیگری وارد بازارهای جهانی شده و سهم قابل ملاحظهای را به خود اختصاص دهد.
به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای روزنامه میرر، موسسه دیده بان مشتری در تست های خود، گوشی های تازه را تا 100 درصد شارژ کرده و مدت زمانی که این گوشی ها در صورت برقراری تماس های تلفنی مکرر دوام می آورند را اندازه گرفت.
نتایج این بررسی ها نشان داد که اپل به طور کلی بین 18 تا 51 درصد در مورد توان باتری های خود اغراق می کند.
آیفون ایکس آر (XR) که به ادعای شرکت سازنده اش می تواند تا 25 ساعت شارژ خود را حفظ کند، با 16 ساعت و سی دقیقه، بدترین نتیجه را در میان دیگر گوشی های مورد بررسی به دست آورد.
اپل در واکنش به این استدلال که تستهای آزمایشگاهی عملکرد یک باتری را در عمل بازتاب نمی دهد، پای ارقام و آمار ارائه شده خود ایستاد.
در این بررسی ها توان باتری مدل های معروف تلفن همراه از برندهای بزرگ دیگری چون اچ تی سی، نوکیا، سامسونگ و سونی نیز مورد آزمایش قرار گرفت.
علاوه بر آیفون ها، گوشی های شرکت اچ تی سی نیز 5 درصد کمتر از مدت ادعایی شرکت سازنده، دوام آوردند.
به گزارش مهر به نقل از آسین ایج، شعر سروده شده به صورت محو بر روی تصویر سلفی کاربر و چهره وی نمایش داده میشود تا وی در صورت تمایل از آن استفاده کند.
این ابزار که PoemPortrait نام دارد، یک کار هنری آنلاین است که ترکیبی از شعر، طراحی و ابزار هوش مصنوعی محسوب میشود.
این خدمات از امروز در دسترس تمامی کاربران علاقمند قرار دارد.
علاقمندان برای استفاده از این خدمات ابتدا یک عکس سلفی تهیه کرده و سپس کلمات پیشنهادی خود برای شعر سرودن را به زبان انگلیسی پیشنهاد میدهند.
گوگل از یک الگوریتم ویژه برای سرودن اشعاری به سبک قرن نوزدهم میلادی استفاده میکند.