شاید بتوان گفت که هدایای تبلیغاتی یکی مهمترین عوامل جلب توجه مشتری است که می تواند پرتو زیادی در بخاطر تفویض فرآورده یا خدمات داشته باشد فلذا انتخاب درست گونه هدیه تبلیغاتی، بکار گیری خلاقیت در طراحی آن و مرتبط بودن آن با محصول یا خدمات باره عقیده از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به اینکه درصد بسیار فوقانی از هدایای تبلیغاتی برای سپاسداری از مشتریان یا همکاران بکار رفته و بسیاری از آنها از هدیه تبلیغاتی خویش بهرهگیری می کنند، ارائه هدیه ای خلاق که بیننده را به هیجان آورد باعث خشنودی مخاطب و پیدا شدن نگرش مثبت نسبت به تبلیغ کننده در او می گردد.
البته یک دلیل مقاوم برای هدیه دادن هستی دارد: تقویت روابط شخصی بین هدیهدهنده و هدیهگیرنده انگیزهها در هدیه دادنها متفاوت است بهخصوص از این نظر که آیا هیچ پیششرطی در هدیه دادن خفته است یا خیر. این امر بهخصوص باید در نظر گرفته شود که آیا هیچ نشانهای از تبلیغ در آن هست یا نه البته نباید دودلی کرد که بحث اکنون در این چارچوب است که نباید هیچ نفعی از هدیه دادن حاصل شود. برای بعضی از شرکتها هدیه دادن بخشی از راهبرد بازاریابی است. همگان بر یک نکته اتفاقنظر دارند هدیه دادن یکتا از راههای مقرون به صرفه برای ایجاد حس همکاری و ایجاد روابط ارزشمند است..
هدایای تبلیغاتی
اگر در پی خرید هدیه تبلیغاتی جدیدی هستید، بی شک ما یعنی دنیای تبلیغاتی اشانتیون بهترین ها را به شما معرفی خواهیم کرد. ما معتقدیم ارائه هر نوع کالایی همچون سفارش پاور بانک تبلیغاتی، سفارش فلش مموری تبلیغاتی بایستی ضمن حفظ سودآوری، ارزش تبلیغاتی بیافریند، هویت آفرینی و هویت سازی کند که این یکی از شاخص های هدف گذاری مهم برای شرکت دنیای اشانتیون می باشد
هدایای تبلیغاتی چیست؟
هدیه تبلیغاتی میتواند از یک نایلون تبلیغاتی نامیده شده الی گرانترین ساعتها و حتی خودرو. بهترین هدیه تبیغاتی هدایایی هستند که اغلب و بهتر دیده شوند، مثلا از هدیهای که روی میز کار و یا ساعتی که روی مچ دست بسته میشود میتوان نام برد که از پر بازدیدترین هدایای تبلیغاتی میتوانند باشند.
هدایای تبلیغاتی چیست؟محل تبلیغ بر روی هدیه باید در رویت مناسب باشد و در این گونه تبلیغ معمولاً در مرکز هدیه صورت میگیرد. لزوما بزرگ بودن یا گران بودن یک هدیه تبلیغاتی نمیتواند انگیزه بر کارآ بودن آن هدیه داشته باشد . مثلا حتی یک خودکار تبلیغاتی کوچک میتواند در این گویه از یک کیف گران قیمت ارزشمندتر و مفیدتر باشد.
مثلا از هدیهای که روی میز پیشه و یا ساعتی که روی مچ دست بسته میشود میتوان نام برد که از پر بازدیدترین هدایای تبلیغاتی میتوانند باشند. محل تبلیغ بر روی هدیه باید در دید پسندیده باشد و در این نوع تبلیغ معمولاً در مرکز هدیه چهره میگیرد. لزوما بزرگ بودن یا گران بودن یک هدیه تبلیغاتی نمیتواند دلیل بر کارا بودن آن هدیه داشته باشد مثلا حتی یک خودکار حقیر میتواند در این مقوله از یک کیف گران بها ارزشمندتر و مفیدتر باشد.