قالب های فارسی وردپرس 2

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 2

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

نقل قول هایی در مورد فرهنگ سازمانی که الهام بخش تیم تان خواهند بود

جملات الهام بخش می توانند سهم بزرگی در ایجاد انگیزه در میان انسان های دیگر داشته باشند. عزم و اراده ی انسانها در طول تاریخ می تواند از قلب و روح یک انسان فراتر رود و از طریق کلمات و جملاتی که از خود به یادگار می گذارد، به قلب و روح میلیونها انسان دیگر راه یابد و سرمنشأ تغییرات بزرگی شود.

گاهی اوقات لازم است که یک مدیر به این چنین کلماتی آشنا باشد تا در مواقع مورد نیاز از آنها برای روحیه دادن به تیم خود استفاده کند. گاهی اوقات تأثیری که یک کلام نافذ روی ما می گذارد از خواندن چند کتاب هم بیشتر است.

انگیزه بخشی به تیم

در ادامه به مرور ۱۵ نقل قول الهام بخش می‌پردازیم که شما به عنوان یک مدیر می‌توانید از آنها برای انگیزه بخشیدن به تیمتان استفاده کنید؛

  • فیلیپ لین بنیانگذار Evernote: ما در این شرکت هیچ عذر و بهانه‌ای را نمی‌پذیریم. زمانی که شما مسئولیت کاری را بر عهده گرفتید، هر چقدر هم سخت باشد باید آن را انجام دهید. اگر موفق شوید، تشویق خواهید شد و مزد آن را دریافت خواهید کرد.
  • مارک پارک مدیرعامل نایکی: ما به شدت از خودمان انتقاد می‌کنیم و ایراد کارمان را پیدا می‌کنیم. ما همیشه می‌خواهیم موفق باشیم، بنابراین وقتی برای استراحت نداریم.

انگیزه بخشی به تیم

  • جاستینن مک لود بنیانگذار Hinge: من زمان استخدام به دو خصوصیت می‌نگرم، جاه طلبی و فروتنی. حتی اگر فردی باهوش ترین و با استعدادترین گزینه هم باشد، اگر از این ویژگی بهره نبرد، به بدنه‌ی شرکت ضربه خواهد زد.
  • برایان کریستوفک، بنیانگذار Upshot: تفاوت یک شرکت خوب با یک کمپانی خوب این است که کارکنان از  بودن در محل کار خود لذت می‌برند.
  • مارک زاکربرگ، بنیانگذار فیسبوک: یک شرکت باید بتواند دو کار را به درستی انجام دهد. اول اینکه بداند برای حل کردن چه مشکلی به وجود آمده. دوم اینکه نفراتی را استخدام کند که می‌توانند آن مشکل را حل کنند.

انگیزه بخشی به تیم

  • سایمون سینک نویسنده‌ی Start with Why: اگر کارمندان یک کمپانی آن را دوست نداشته باشند، بعید است که مشتریان نیز روی خوشی به آن کمپانی نشان بدهند.
  • اندرو میسون، بنیانگذار Groupon: افراد فوق العاده‌ای را استخدام کنید و به آنها آزادی لازم را بدهید تا خارق العاده عمل کنند.
  • ریچارد برانسون بنیانگذار ویرجین گروپ: هیچ فرمول جادویی برای ایجاد یک کمپانی خوب نیست. تنها لازم است طوری با کارکنانتان رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار کنند.
  • جسیکا هرین بنیانگذار استلا و دات: شما با استخدام افراد درست و با شعور، نیمی از راه را رفته‌اید. تنها لازم است که نگذارید میان آنها سؤتفاهم به وجود بیاید.

انگیزه بخشی به تیم

  • استوارت باترفیلد بنیانگذار اسلک: یکی از مهمترین‌ ارزش‌های یک تیم این است که مراقب یکدیگر باشند. همه باید سعی کنند که باری از دوش همدیگر بردارند و زندگی همکارانشان را آسانتر کنند.
  • باربارا لاندس مدیر مالی PBS: مهم است که کارکنان شما همیشه در کارهایشان خلاقیت بکار ببرند. باید برای ریسک کردن آنها، ارزش قائل شد و تشویق بشوند. اگر این اتفاق نیفتد آنها دیگر به خود زحمت نمی دهند.
  • ماریسا مایر، مدیر عامل یاهو: شما باید بهترین‌ها را استخدام کنید، دوباره تمرینشان دهید و شرایطی فراهم کنید که آنها در حین کار زیاد بتوانند خلاق بمانند. خلق کردن چنین تعادلی، کار سختی است.

  • کورتنی چپمن مدیر محصول Rubicon Project: فرهنگ داخلی یک شرکت در واقع محصول ارزش‌ها، انتظارات و محیطی آن به شمار می‌رود.
  • لیز لیو سرپرست Scopely: ما به عنوان یک تیم باور داریم که همیشه باید توانایی‌ها و دانش فردی یا گروهی‌ خود را تقویت کنیم تا بتوانیم موفق شویم.
  • لری پیج مدیر عامل گوگل: سعی کنید تمامی کارکنان موقعیت‌هایی برای ابراز وجودشان داشته باشند و بتوانند چیزی به کمپانی اضافه کنند. این مسئله موجب می‌شود که جامعه خوبی در شرکت ایجاد شود.

۲۰ نقل قول الهام بخش از کارآفرینان موفق

در تجارت مدرن به طور معمول داشتن انگیزه و تجربه می‌تواند به موفقیت و آگاهی منجر شود. ۹۰ درصد کسب‌ و کارهای مدرن در سال اول شکست می‌خورند و به همین دلیل است که مدیران سعی می‌کنند هر چه در توان دارند بکار ببرند تا عملکرد تیمشان را بهبود بخشند. یکی از راه‌هایی که کارآفرینان می‌توانند شانس خود را در موفقیت بیشتر کنند این است که فلسفه و صحبت‌های کارآفرینان موفق را مرور کنند تا بتوانند روش‌ مناسبی برای کار خود برگزینند.

به همین دلیل ۲۰ نقل قول الهام بخش از کارآفرینان موفق را در این مطلب کنار هم جمع کردیم تا شما بتوانید با مطالعه آنها، به آگاهی و موفقیت برسید؛

کارآفرینان موفق

ریچارد برانسون، مدیر ویرجین گروپ

  • ریچارد برانسون، مدیر ویرجین گروپ: برای من تجارت به این معنی نیست که کت و شلوار بپوشید یا سهامداران را خوشحال کنید. بدین معنی است که با خود و ایده‌هایتان روراست باشد و روی انجام آنها تمرکز کنید.
  • بن هورویتز مدیر Opsware: هر بار که شما تصمیم سخت و درستی می‌گیرید، شجاع تر می‌شوید. از سوی دیگر هر بار که تصمیم آسان و اشتباهی می‌گیرید، ترسو تر می‌شوید. روش تصمیم گیری شما مشخص می‌کند که شرکت‌تان ترسو و بازنده باشد یا شجاع و برنده.
  • تونی هیش مدیر عامل Zappos: به دنبال ایده‌ها بروید نه پول و سرمایه. اگر ایده‌‌ی خوبی داشته باشید، درآمد لازم را بدست می آورید.
  • درو هیوستن مدیرعامل دراپ باکس: نگران شکست‌هایتان نباشید. شما تنها کافیست که یکبار موفق شوید و این شکست‌ها مقدمه‌ی پیروزی هستند.
کارآفرینان موفق

سم والتون بنیانگذار فروشگاه‌های زنجیره‌ای والمارت

  • ران کانوی بنیانگذار Angel Investors: هر روز، روز خوبی برای ساخت و افتتاح یک شرکت جدید تلقی می‌شود.
  • سم والتون بنیانگذار فروشگاه‌های زنجیره‌ای والمارت: از خودتان انتظار بالایی داشته باشید. کمال طلبی کلید موفقیت در تمام زمینه‌ها به شمار می‌رود.
  • دیوید سارنوف مدیرعامل RCA: اگر کار خود را دوست نداشته باشید، هیچ وقت موفق نخواهید شد.
  • مایکل دل مدیر عامل کمپانی دل: نیازی نیست که نابغه یا آینده نگر باشید. تنها کافیست که رویایی داشته باشید و چهارجوب‌های لازم برای تبدیل واقعیت به رویا را در خود ایجاد کنید.
  • رابرت ایگلر مدیر عامل والت دیزنی: قلب و روح یک شرکت خلاقیت و نوآوری است.
کارآفرینان موفق

مایکل دل مدیر عامل کمپانی دل

  • جرمی استپپلمن مدیر عامل یلپ: شما باید زیرک باشید و ذهنی باز در اختیار داشته باشد. موفقیت شما در گروی این است که بتوانید در مواقع مورد نیاز سریعاً خود را با شرایط موجود وفق دهید.
  • رایان فریتس بنیانگذار سایت About.me: تجربه‌ای که کسب می‌کنید بسیار ارزشمندتر از پولی است که به حسابتان ریخته می‌شود. اعتبار و درستی شما بسیار با ارزش تر از شهرتی است که کسب می‌کنید.
  • آنتونی ولدکین بنیانگذار هایپ ماشین: صادقانه خوب باشید. هیچ تبلیغی یا حتی ترفند‌های بازایابی متفاوت نیز نمی تواند جایگزینی برای این خصوصیت باشد.
کارآفرینان موفق

جک دورسی بنیانگذار توییتر

  • جفری زلدمن بنیانگذار مجله A List Apart: نگران این نباشید که دیگران کار یا طراحی شما را بدزدند. روزی که دیگر چنین کاری کردند، نگران کیفیت پایین کارتان بشوید.
  • توماس ادیسون بنیانگذار جنرال الکتریک: ارزش یک ایده زمانی مشخص می‌شود که بتوانید از آن استفاده کنید.
  • جک دورسی بنیانگذار توییتر: همه جزئیات را در بهترین حالت رعایت کنید و جزئیات را محدود کنید تا بهترین حالت را به ارمغان آورید.
  • هاوارد شولتز بنیانگذار و مدیر عامل استارباکس: بیشتر از آنچه دیگران تصور می‌کنند ریسک کنید. بیشتر از آنچه دیگران فکر می‌کنند رویا پردازی کنید. شک نکنید که موفق خواهید شد.
کارآفرینان موفق

لری پیج بنیانگذار گوگل

  • لری پیج بنیانگذار گوگل: همیشه بیشتر از آنچه دیگران انتظار دارند کار کنید و چیزی بیشتر از حد انتظارشان تحویل دهید.
  • یچارد برانسون، مدیر ویرجین گروپ: شما با رعایت کردن قوانین، چیزی یاد نمی‌گیرید. شما باید آنها بشکنید، شکست بخورید و زمین بیفتید تا چیزی بیاموزید.
  • بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت: من حتی یک روز از بیست سالگی تا سی سالگی، حتی یک روز هم مرخصی نگرفتم. حتی یک روز.
  • بن سلبرمن، بنیانگذار پینترست: بیشتر از حد نیاز از دیگران راهنمایی نگیرید. بیش از حد یک مسئله را تحلیل و آنالیز نکنید. فقط چیزی را خلق کنید و ببینید کارایی لازم را دارد یا خیر. اگر شکست خوردید، چیز دیگری خلق کنید.

ماجرای اولین تماس گوشی موبایل که جهان را متحول کرد

مارتین کوپر در مقابل هتل هیلتون در خیابان ششم منهتن نیویورک ایستاده بود و یک دستگاه بزرگ پلاستیکی با وزن بیش از یک کیلوگرم و با رنگ بژ  را در دست گرفته بود. کوپر 9 شماره را فشرد و منتظر شد تا تلفنی در فاصله 50 کیلومتری در موری هیل نیوجرسی زنگ بخورد.

این روز، 46 سال پیش در سوم آوریل 1973 بود. این مهندس موتورولا به همراه تیمی که دور هم جمع کرده بود موفق شده بودند در عرض تنها 5 ماه چنین دستگاهی را بسازند؛ یک گوشی موبایل که قرار بود آینده را متحول کند. حالا بیش از 45 سال از آن زمان گذشته و تعداد گوشی های موبایل در سراسر جهان از تعداد انسان ها هم بیشتر شده است.

اما در همان زمانی که این فناوری برای اولین بار آزمایش می شد، کوپر و تیمش عصبی بودند. او که اکنون 90 سال دارد در مورد آن زمان این طور توضیح می دهد:

«ما کاری را انجام می دادیم که قرار بود به یک رویداد تاریخی تبدیل شود. اما در آن زمان آنچه که بیشتر از همه ذهن من را به خود مشغول کرده بود این بود که: آیا این درست کار می کند؟».

مارتین کوپر

مارتین کوپر در 1973

در نهایت تماسی که در نوع خود اولین بود برقرار شد و «جوئل اِنگِل» از آن سوی خط جواب داد. انگل در آزمایشگاه بِل یک گروه رقیب را رهبری می کرد و به شدت در تلاش بود تا گجت های سلولی را توسعه دهد. بعدها این آزمایشگاه بخشی از AT&T شد.مارتین با برقرار شدن تماس گفت: «سلام جوئل، مارتی کوپر هستم.» جوئل هم از آن سو پاسخ داد: «سلام مارتی» پدر گوشی های موبایل بقیه ماجرا را این طور تعریف می کند:

و من گفتم: «من از یک تلفن سلولی با تو تماس می گیرم؛ یک تلفن سلولی واقعی. یک گوشی شخصی، تلفن سلولی قابل حمل» . بعد سکوتی برقرار شد.

مارتین کوپر حدس می زند که جوئل از آن سوی خط در حال گریه کردن بوده: «مایل نیستم از کلمه دشمن استفاده کنم اما ما در دو سوی مخالف هم قرار داشتیم».

در آن دوران موتورولا به دلیل تولید بیسیم های دوطرفه به شهرت رسیده بود و می شد این شرکت را یکی از بزرگترین شرکت های مخابراتی در دنیا دانست. سر و صدای ماجرای تماس کوپر با جوئل به سرعت در سراسر ایالات متحده پیچید و تنها یک روز بعد در روزنامه های متعددی منتشر شد.

رقابت در حوزه شبکه های سلولی اولین بار در 1947 آغاز شد؛ هنگامی، دونگ رینگ، مهندس آزمایشگاه بل در یک یادداشت داخلی از طرح های دیدگاه خود برای تلفن هایی که نیاز به اتصال به خط تلفن فیزیکی ندارند خبر داد. در سال های بعد از آن مهندسان AT&T ابتدا تلفن هایی که در خودروها نصب می شدند را در اولویت قرار دادند. نسخه های اولیه این گوشی ها نیاز به تجهیزاتی با وزن در حدود 12 کیلوگرم داشتند که معمولاً در صندوق عقب خودروها نصب می شدند. علاوه بر این خودروها باید در نزدیکی برج های شبکه های سلولی موبایل قرار داشتند.

به گفته مارتین کوپر، موتورولا روی ابزارهای قابل حمل دیگری هم کار می کرد؛ دستگاه هایی که ایده آنها از درخواست های مرتبط با سرپرستی پلیس شیکاگو الهام گرفته شده بود. مأموران پلیس نیاز به دستگاهی داشتند که با استفاده از آنها حتی هنگامی که از خودروهای خود دور هستند هم بتوانند با هم صحبت کنند. کوپر ادامه می دهد:

«ما تصور می کردیم، چشم انداز درستی داریم؛ اینکه روزی هر کسی بتواند در حین راه رفتن یک تلفن با خود داشته باشد».

مارتین کوپر

دو شرکت موتورولا و بل تا سال های 1970 با هم در حال نبرد بودند و این رقابت، ابداعات جدید را رقم زد. نمونه گوشی موبایلی که توسط مارتین کوپر و تیمش توسعه داده شده بود باتری 5 برابر بزرگتری در مقایسه با گوشی های سلولی مدرن داشت. بعدها این دستگاه ها به مرور کوچکتر شدند و نمایشگرها هم پای خود را به آنها باز کردند.

اما یکی از مشکلات، قوانینی بود که پا به پای پیشرفت ها در زمینه سخت افزار جلو نمی آمد. دلیل آن هم نبرد در حوزه فرکانس ها و برخی مشکلات دیگر بود. کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) تا پیش از سال 1983 به اولین گوشی های قابل حمل امکان عرضه به بازار را نداده بود. این در حالی بود که در همین سال یک دهه از اولین تماس تلفن سلولی گذشته بود.

به گفته کوپر آنچه در سال 1973 ساخته بودند یک محصول دست ساز شامل هزاران قطعه بود که توسط مهندسان در کنار هم قرار گرفته بود. پدر گوشی های همراه دلیل ابعاد دست و پاگیر و آجر شکل اولین گوشی موبایل را سادگی آن می داند. به گفته آنچه آنها انجام دادند پیچیده بود و ممکن بود در هنگام نمایش دادن گوشی بشکند.

مارتین کوپر

گوشی موبایل موتورولا DynaTAC 8000x که در سال 1984 روانه بازار شد.

در آن دوران موتورولا 100 میلیون دلار صرف کرد تا گوشی قوی تری را برای استفاده های تجاری تولید کند. این مدل در مقایسه با ساخته مارتین کوپر ظاهر تر و تمیزتری داشت. موتورولا DynaTAC 8000x که در سال 1984 روانه بازار شد با استاندارهای امروزی تفاوت های فراوانی داشت.

این گوشی آجر شکل بیش از 20 سانتی متر ارتفاع داشت، شامل 30 برد مدار بود و می توانست 30 شماره تلفن را در خود ذخیره کند. هر بار شارژ آن 10 ساعت طول می کشید و با یک بار شارژ هم تنها می توانستید تا 35 دقیقه مکالمه کنید. قیمت 4 هزار دلاری هم آن را به دستگاهی دور از دسترس بسیاری افراد بدل کرده بود. هر دقیقه تماس در بیشتر طرح های اپراتور، هزینه ای 50 سِنتی روی دست کاربر می گذاشت.

مارتین کوپر با «آرلن هریس» که در زمینه الکترونیک بیسیم فعالت می کرد، ازدواج کرد و این دو بعدها در برخی کسب و کارها با هم شریک شدند. از جمله شراکت های آنها در شرکت جیترباگ بود که گوشی هایی با نمایشگرها و کلیدهای بزرگ را برای سالمندان تولید می کرد. کوپر درباره افتخارات خود می گوید:

«موردی که بیش از همه به آن افتخار می کنم این است که در آفریقا، سازمان ملل مطالعه ای انجام داد و دریافت که یک میلیارد انسان در 20 سال گذشته از گروه فقر شدید به گروه فقر منتقل شده اند و این، بیشتر به دلیل تلفن های سلولی بوده. این تأثیر اجتماعی [تلفن های سلولی] است.»

افزایش بازدید سایت و کاهش رتبه الکسا با ۷ تکنیک

افزایش بازدید سایت و کاهش رتبه الکسا با ۷ تکنیک: امروزه کل ما به تعقیب عازم برای افزایش بازدید پست های سایت خود هستیم چرا که به نکویی متوجه اهمیت این سوژه شده ایم که افزایش ترافیک سایت موجب تفریق رتبه الکسای سایت در گوگل می شود. سایر دغدغه بسیاری از ما داشتن یک وب سایت با طراحی و گرافیک خاص و منحصر به فرد نیست. این که بتوانیم در میان هزاران سایت سایر و وانگهی رقبای خود در محیط اینترنت و مجازی ترافیک و بازدید کننده اکثریت را به سمت سایت خود بیاوریم برای ما بسیار حیاتی و با اهمیت است.


فرض کنید شما برای فروش کالا خویش یک مغازه در بهترین نقطه در شمال تهران فراهم کرده اید این مغازه حائز بهترین دکوراسیون درونی و گونه ها با کیفیت می باشد و شما هر ماه برای نگه داری آن خرج های هنگفتی صرف می کنید . ولی اگر تبلیغات مناسب نداشته باشید و نتوانید خود و برندتان را در بین صدها همکار و رقیبتان برای مشتریان معرفی کنید برآیند اینکه اصلا کسی از هستی شما با آگاهی نخواهد بود و چون هیچ بازدید کننده ای ندارید در پایان فروشی هم نخواهید داشت.


در این بین شدنی است که یک دفتر مغازه معمولی با سرمایه گذاری بسیار کمتر از به لحاظ مکان و مکان ورودی بیشتری داشته باشد و بالطبع کسب درآمد بالاتر. پس اکنون باید ارزش تکنیک های افزایش بازدید سایت و افزایش ترافیک سایت که در نهایت منجبر به شفا سئو تارنما و در ضمن کاهش رتبه الکسا شما می شود را به احسان فهم کرده باشید.


افزایش شدامد سایت و بهبود رتبه الکسا

افزایش شدامد سایت و درمان رتبه الکسا


افزایش بازدید سایت و تفریق رتبه الکسا با ۷ تکنیک

در این مقاله سعی بر این داریم که تعدادی از طریق های افزایش بازدید کننده های سایت را روشنگری دهیم که وب مستران عزیز بی گمان باید به نکویی با تمامی این موارد آشنا  باشند و جهت  افزایش بازدید سایت و تفریق رتبه الکسا از این تکنیک ها به خوبی استفاده کنند.


۱- فرآوری درونمایه :

همیشه کوشش کنید در بازه زمانی معین و ابدیت درونمایه سایت خود را به روز کنید و نسبت به بارگذاری مقالات با محتوا سودمند و پسندیده طی ساعاتی مشخص اقدام کنید چرا که زمانبندی ارسال محتوا بسیار مهم و حیاتی می باشد . این نکته بسیار دارای اهمیت است که از درونمایه تکراری بپرهیزد و تمامی پست خویش را با متن و تصاویر غنی و خلاقانه برپایی نمایید. تولید محتوا یکتا از اصلی ترین تکنیک ها و مباحث پیوسته با سئو می باشد.


۲- سئو:

همواره اصول و تکنیک های سئو را در همگی صفحات و پست های خورد رعایت کنید. ما در پست های قبلی در مورد تکنیک های متعدد seo بسیار گفتگو کرده ایم.


۳- رسانه های اجتماعی:

رسانه های اجتماعی امروزه تاثیر بسیاری زیادی بر دنیای گوشه ها-کناره ها ما و در ضمن دنیای مجازی گذاشته اند. زیرا شمار کاربران حاضر در این شبکه ها زیاد زیاد می باشد و همواره روزانه بسیاری از ما وقت زیادی را در این شبکه ها صرف می کنیم. بعد کافی است از این ابزار در جهت افزایش بازدید سایت و صفحات سایت خویش استفاده کنید تا بتوانید شدامد روزانه بیشتری را به سایت خود بکشانید. یکتا از مهمترین این شبکه ها گوگل پلاس می باشد.


۴- کمپانی در مجلس ها:

با کمپانی در انجمن ها و تالارهای بحث و گفت و گو به  تبادل نظر محیط مسائل اصلی و مهم سایت خویش بپردازید و کوشش کنید سایت خویش را به عنوان یک منبع برای آن موضوع معرفی کنید.


۵- تبلیغ:

تبلیغات متنی و بنری در سایت های پر بازدید می تواند ورودی های بسیاری را به سایت شما بیاورد. این تبلیغ می تواند در چهره پرداخت هزینه و یا تبادل لینک اتمام پذیرد.


۶- امضا ایمیل:

همواره کوشش کنید در امضاء ایمیل خود سایت را نیز معرفی کرده و لینک آن را پیمان دهید.


۷- ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ نیز یگانه سایر از روش های تبلیغاتی موجود در دنیای مجازی می باشد که همه شما به خوبی با استعمال آن آشنا هستید و نیاز به روشنگری ندارد.

مایکروسافت نمی‌خواهد کاربران به استفاده از اینترنت اکسپلورر ادامه دهند

چهار سال پیش، مایکروسافت بازنشستگی اینترنت اکسپلورر را اعلام کرد و از اج به‌عنوان مرورگر جدید و مدرن ویندوز ۱۰ پرده‌برداری کرد. در عین حال، در این مدت اینترنت اکسپلورر نقش گزینه‌ای ثانویه را بازی می‌کرده و بیشتر کاربران سازمانی برای دسترسی به وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های قدیمی مبتنی بر وب از این مرورگر استفاده می‌کنند. به‌تازگی کریس جکسون، یکی از متخصصان امنیتفضای مجازی در بخش ویندوز مایکروسافت مقاله‌ای را با عنوان «خطرات استفاده از اینترنت اکسپلورر به‌عنوان مرورگر پیش‌فرص» به رشته‌ی تحریر در آورده و در آن خطرات ادامه‌ی استفاده از این مرورگر سالخورده به‌عنوان مرورگر پیش‌فرض را برشمرده است.

درحالی‌که اغلب کاربران امروزه از کروم، فایرفاکس یا اج استفاده می‌کنند، اما برخی کسب‌وکارها همچنان برای دسترسی به اپلیکیشن‌های قدیمی مبتنی بر وب به اینترنت اکسپلورر وابسته هستند. مایکروسافت از راه‌های مختلف در تلاش است تا کسب‌وکارها را تشویق کند تا اپلیکیشن‌های مبتنی بر وب خود را به‌روزرسانی کنند؛ اما اکثر متخصصان بخش ارتباطات در شرکت‌ها ترجیح می‌دهند تا از راهکار ساده‌تری استفاده کنند. این راهکار چیزی نیست جز ادامه‌ی استفاده از اینترنت اکسپلورر و استفاده از انواع مختلف حالات سازگاری (Compatibility Modes) در این مرورگر. برای مثال، اینترنت اکسپلورر ۱۱ دارای نوعی «حالت سازمانی» است که به مدیران شبکه اجازه می‌دهد تا سایت‌هایی را با استانداردهای قدیمی وب مورد استفاده قرار دهند.

اینترنت اکسپلورر ۱۱ / Internet Explorer 11

اما جکسون به این دسته از کاربران هشدار می‌دهد که «اینترنت اکسپلورر تنها یک راهکار برای حفظ سازگاری است» و نمی‌توان به‌عنوان مرورگری برای انجام کارهای روزمره به آن متکی بود. وی در این رابطه می‌گوید:

ما از استانداردهای جدید وب در این [مرورگر] پشتیبانی نمی‌کنیم. درحالی‌که بسیاری از سایت‌ها به خوبی روی اینترنت اکسپلورر به نمایش درمی‌آیند؛ اما اغلب توسعه‌دهندگان [صفحات و اپلیکیشن‌های مبتنی بر وب] را روی اینترنت اکسپلورر آزمایش نمی‌کنند. آن‌ها این کار را روی مرورگرهای مدرن انجام می‌دهند.

هشدار جکسون را باید هشداری به‌جا برشمرد؛ اما مرورگر اج هم جایگزین بی‌نقصی برای اینترنت اکسپلورر نیست. از چهار سال پیش مایکروسافت مرورگر اج را همراه‌با ویندوز ۱۰ عرضه می‌کند؛ ولی تجربه‌ی استفاده از این مرورگر نه برای کاربران عادی و نه برای کاربران تجاری رضایت‌بخش نبوده است. علاوه‌براین، کاربرانی که از ویندوز ۷ یا ۸ استفاده می‌کنند به مرورگر اج دسترسی ندارند و همین مسئله شرایط را پیچیده‌تر می‌کند.

Microsoft Edge / مایکروسافت اج

در حال حاضر اهالی ردموند در حال توسعه‌ی نسخه‌ی جدیدی از اج هستند که برپایه‌ی کرومیوم ساخته می‌شود. این نسخه‌ی جدید در هفته‌های آینده برای استفاده‌ی آزمایشی آماده می‌شود و کاربران ویندوز ۷ و ۸ هم می‌توانند آن را روی رایانه‌های خود نصب کنند. این مسئله ممکن است به کسب‌وکارها کمک کند تا به وابستگی خود به اینترنت اکسپلورر پایان دهند؛ اما باید پذیرفت که تا ناپدید شدن تمامی اپلیکیشن‌های قدیمی مبتنی بر وب سال‌ها فاصله داریم.