قالب های فارسی وردپرس 2

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 2

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قوانین کیمیسیون اروپا

ین در حالی است که لابی طرفدار محیط‌زیست با نام حمل‌و‌نقل و محیط‌زیست (T&E)‌ قوانین مطرح را در جهتی صحیح ارزیابی کرده اما شتاب مقامات را بسیار کند دانسته است.  

گرگ آرچر، مدیر خودروهای پاک T&E در این خصوص گفت: «اروپا در حال تغییر رویه به سمت خودروهای پاک و بدون آلودگی است. قوانین جدید به این معنا هستند که تا سال 2030 یک‌سوم از خودروهای جدید باید الکتریکی یا هیدروژن‌سوز باشند. این یک پیشرفت به‌شمار می‌رود، اما آن‌قدر سریع نیست که اهداف مربوط به تغییرات اقلیمی را برآورده سازد».

تصویب این قوانین اتفاق مثبتی برای شهروندان است؛ کاهش هزینه سوخت برای رانندگان، ایجاد بیش از 200‌هزار موقعیت شغلی و کاهش وابستگی به نفت وارداتی. 

هرچند کارشکنی‌های خودروسازان در رابطه با اهداف مربوط به کاهش آلودگی و مصرف سوخت به این معناست که دولت‌ها باید در سطح ملی تلاش بیشتری را برای پایین آوردن سطح آلودگی‌ها انجام دهند.

توانایی صنعت خودرو برای برآورده کردن اهداف سال 2030 شاید برای کسانی که رسیدن به اهداف مربوط به 2021 را نیز ناشدنی می‌دانند، قابل تردید به‌نظر برسد.

در گزارشی که اوایل ماه دسامبر منتشر شد، موسسه مشاوره PA اعلام کرد 8‌خودروساز از مجموع 13‌خودروساز اروپایی در برآورده کردن اهداف سال 2021 دچار مشکلات جدی شده‌اند و فولکس‌واگن آلمان و PSA فرانسه، جریمه‌های سنگینی را در همین رابطه متحمل شده‌اند.

به باور موسسه مشاوره PA علاوه‌بر این دو خودروساز، فورد، فیات، ب‌ام‌و، دایملر، مزدا و هیوندای-کیا نیز در برآورده ساختن اهداف مربوط به سال 2021 ناموفق خواهند بود.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.