رپورتاژ آگهی یکی از بهترین شیوه های برندسازی و تبلیغات اینترنتی در دنیای طراحی سایت است که بزرگترین برندهای جهان برای معرفی محصولات و خدمات جدید خویش از آن استفاده میکنند. به راستی به این دلیل تاثیرگذاری بالایی دارد که نوعی تبلیغات غیرمستقیم است و مخاطبان در موعد تماشا آن بیشتر اعتماد میکنند و همه مطلب را مشتاقانه مطالعه میکنند. درواقع یک تازه است که در قالب یک مصاحبه یا گزارش و یا مقاله در خبرگزاری ها و سایت های خبری پربازدید منتشر میشود که شامل یک تیتر جذاب ، چند پاراگراف متن و عکس میباشد.
مهمترین نکاتی که در این شیوه تبلیغاتی هستی دارد ؛
نحوه جاسازی تازه تبلیغاتی است که لازم است توسط یک تیم کارآزموده حائز گزارشگر حرفه ای ، مشاور بازاریابی و برندینگ و متخصص سئو جاسازی شود.
رپورتاژ خبری در خبرگزاری ها و تارنما های خبری معتبر منتشر شود.
محتوای خبر با پروا به گونه مخاطبان وبسایت منتشر کننده تعبیه شود الی تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد.